Je maakt je druk om max. 8 euro, terwijl je 200 euro winst gaat maken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:42 schreef Goodjob het volgende:
Oké het gaat erom dat ik iets moet investeren, en dus een aantal dagen later het geld + 200 extra terugkrijg. Daarom wilde ik graag weten hoe het zat.
Maar als je positief staat kunnen ze me toch niet meer rente in rekening gaan brengen?
Dus als ik 15 dagen die 1000 euro rood sta kost het me maar iets van 3.60?
Dankjulliewel.
Ben je nou student of niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:01 schreef Goodjob het volgende:
Heb hiervoor mijn studie Rechten afgerond, kan het hieraan liggen?
Ik wil je anders ook wel 1000 euro voorschieten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:05 schreef Goodjob het volgende:
Ja ik ben zojuist met een nieuwe studie begonnen.
Heb natuurlijk mijn P nog niet gehaald, aangezien er nog geen enkel studiepunt te behalen valt.
Wat kan ik hieraan doen ik krijg deze tekst.
Helaas kunnen wij je op dit moment het door jouw gevraagde bedrag niet verstrekken.
Ik vraag maar om een schamele 1000 euro krediet
Het gaat om het bedrag terug te betalen hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:24 schreef Goodjob het volgende:
Beste,
Hoe heb je dit dan geregeld, ben je bij je bank langs gegaan of heb je het telefonisch gedaan?
Anders loop ik binnenkort wel eens binnen bij mijn bank.
Ik snap dan alleen niet, waarom iedereen altijd zo moeilijk doet over dat kleine beetje geld lenen als het je maar 7 of 8 euro in de maand kost als je 1000 euro leent.
Misschien krijg je wel helemaal geen studiefinanciering meer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:01 schreef Goodjob het volgende:
Beste,
Mijn verzoek word keer op keer afgewezen, heb geen idee waarom.
Heb hiervoor mijn studie Rechten afgerond, kan het hieraan liggen?
Binnen hoeveel tijd heb je het krediet binnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |