abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87202872
je bent niet de enige hoor die koopziek is...
pi_87203373
Oh dat scheelt weer :P
pi_87203405
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha
maat 1 past echt niet meer hoor na 3 maanden :P
Ik had maat 2 ja :6
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87203420
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:06 schreef Cantare het volgende:
Helaas is het lelijk blauw -O- mja, niks meer aan te doen *)
Ik zeg als het helemaal wit moet worden :Bleek *)
pi_87203630
Ik heb zes lichtroze hydrofielen nadat ik de knalroze aankleedkussenhoes per ongeluk (ja, hoe krijg je het voor elkaar? :')) bij de witte was had gegooid.

Maar goed, lichtroze is best leuk voor een meisje!

Anne huilde héél hard, dus de fles gegeven, maar na tweederde viel mevrouw al in slaap. Ik heb haar nu dus maar even in bed gelegd.
pi_87204462
Agos, die Anne.. en nu slaapt ze lekker? O+

Leia ligt inmiddels in coma! En een doekje op je kop ligt lekker, geloof ik :P

dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:59:20 #132
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87204561
Op zich past maat 1 nog wel, maar maat 2 past ook en daar heb ik nog 2.5 pak van. Verder neemt maat 2 meer op, en dat is vooral handig.

Ik heb de curves van vorige week even zo gemaakt dat jullie ze kunnen bekijken! (snappen jullie ook waarom maat 1 nog past).

En ik heb 21 hydrofielen en dat is een mooi aantal, ik had er eerst 18 wat ook prima was maar kreeg van een vriendin nog 3 leuke.. Verder 5 schouderspuugdoeken (leg ik ook op mn bed als ik liggend voed) en een stuk of 10 spuugdoekjes.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:05:51 #133
259886 pessie
pi_87204851
en ook hier pampers. We hadden 1 keer andere maar daar poepte Nathan toen recht doorheen. Waren premature luiertjes dus we hebben uiteindelijk de rest van het pak weggegooid, ik ken niemand met een klein kindje dat die luiertjes aanpast. Ik heb zelfs nog een stuk of 6 premature luiertjes over en in de bak met maat 44 kleertjes gelegd O+ . Het ziet er zo schattig uit O+ .
pi_87205867
Mooie curves komen er voorbij *O*
Leia heeft er zin in zeg :o Lief rompertje overigens O-) En heeft ze nou onder d'r rompertje nog iets aan? Dat witte.
En Nathan krabbelt ook mooi omhoog. Gewoon geen dik ventje :Y
pi_87205988
Ahh, Leiaatje ;) Ik heb Isabel ook een paar keer zo gevonden, 's nachts. Doekje was alleen wat groter, en dus helemaal over d'r snoetje. Die heb ik toen wel even aan de kant geschoven ;)

CP, bedoel je niet de binnenkant van het mouwtje van de romper?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87206040
Leia heeft gelijk hoor volgens Leyla, een popje op je harses slaapt goed. ^O^

En wat groeit ze goed zeg! :o

Nathan ook al zo'n mooie curve!

Hier heeft er 1 een slaapdagje... Niet raar, gister heeft ze eigenlijk alleen hazeslaapjes gemaakt. Vanmorgen nog een heerlijke golf over me heen toen ze op me lag in bed. Na het douchen viel ze in slaap, ze kwam tussendoor wat drinken en toen had ik haar n de box gelegd omdat ik mn strijk ff af wilde maken, en toen dacht ze vast dat de box ook prima sliep... En nu heb ik haar overgetakelt in de maxicosi omdat we bij oma zitten, en mevrouw pit gewoon door..

Zo ff de stad in. In de doek gaat ze ook wel slapen denk ik, dus ff een inhaalslag van gister.
pi_87206261
Hier vandaag ook weer gewicht en lengte bekend. Ik heb een lange dame :D (effe bijlezen gaat)

pi_87206310
Wauw, die gaat ook lekker zeg!

Wat doen jullie kindjes het allemaal goed zeg!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:02:08 #139
259886 pessie
pi_87207084
Mereltje wow! Femke is inderdaad lang!!! Ze doet et goed zo te zien!
pi_87207207
Dat witte is de binnenkant van de romper CP ;)
Haha Mor, ik dacht net even snel een was op te vouwen boven en had haar overgeheveld in de box.. hoor ik haar miepen, dus ik ga kijken: hele doekje over haar ogen getrokken :D muppet!

Ze is nu weer klaar wakker en ligt heftig trappelend, kirrend en lachend naar haar mobiel te kijken :D Ik ben echt zó vreselijk fliefd op mijn popje hè!! :@ *;

Oooh Mereltje, wat een lekkere lange slanke dame heb je! Model in de dop :D
pi_87214302
Wat een mooie curves allemaal! ^O^

Anne is net ook gewogen door de wijkverpleegkundige, ze weegt nu 3980 gram, dat is 280 gram meer dan vorige week zondag en hiermee zit ze nu ook weer boven haar geboortegewicht van 3922 gram! *O*
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:07:53 #142
259886 pessie
pi_87214466
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:04 schreef Fannetje het volgende:
Wat een mooie curves allemaal! ^O^

Anne is net ook gewogen door de wijkverpleegkundige, ze weegt nu 3980 gram, dat is 280 gram meer dan vorige week zondag en hiermee zit ze nu ook weer boven haar geboortegewicht van 3922 gram! *O*
Wow! Jij hebt een 8-ponder gebaard!
Fijn dat ze weer boven geboortegewicht is!
pi_87216860
Mijn muppetje was super vrolijk, kletsen en lachen en toen projectiel spugen, en toen nog een keer en nu is ze hangerig en zielig en heeft wat lichte verhoging.... Arm ding!
pi_87222310
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:05 schreef Orea het volgende:
Dat witte is de binnenkant van de romper CP ;)
Haha Mor, ik dacht net even snel een was op te vouwen boven en had haar overgeheveld in de box.. hoor ik haar miepen, dus ik ga kijken: hele doekje over haar ogen getrokken :D muppet!

Whaha, dat doet Isabel ook vaak! :D En dan inderdaad 'mopperdemopper'

Beterschap voor je mupke!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:29:38 #145
259886 pessie
pi_87222524
Orea wat sneu -O- . Nathan was ook een paar dagen van slag door de prikjes.

Nog 1 vraagje, wanneer haal je de verkleiner uit de maxi cosi? Zonder verkleiner lijkt dat ding zo enorm.
pi_87222810
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:17 schreef Orea het volgende:
Mijn muppetje was super vrolijk, kletsen en lachen en toen projectiel spugen, en toen nog een keer en nu is ze hangerig en zielig en heeft wat lichte verhoging.... Arm ding!
hopelijk gaat t morgen wat beter!

wij gaan morgen naar de efteling :) met mn zus en gezin en mn ouders
ben benieuwd hoe hij t vind :)
hij ligt iig al lekker op bed

ik zat met te tellen hoeveel voedingen hij krijgt tegenwoordig, ik zit echt maar op 4/5 voedingen...hij slaapt tegenwoordig langer overdag, laat overdag meer tijd tussen de voedingen en s nachts slaapt ie ook lang.
is wel wat anders dan de verhalen over 10voedingen als ze een jaar zijn.
pi_87223005
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:29 schreef pessie het volgende:
Orea wat sneu -O- . Nathan was ook een paar dagen van slag door de prikjes.

Nog 1 vraagje, wanneer haal je de verkleiner uit de maxi cosi? Zonder verkleiner lijkt dat ding zo enorm.
ik heb m vorige week eruit gehaald. en daarvoor eerst t schuimrubber onder het ruggedeelte eruit gehaald. en daarna t hele ding dus
pi_87223655
Nu zie ik het Orea :@
Ik heb echt 3 keer gekeken en snapte er niks van, maar nu jullie het zeggen... Beetje zoals van die psychologische plaatjes ofzo :D

Verkleiner voor de maxi cosi? :?
Wij hebben alleen een slaapzakachtigiets voor in de maxi cosi. Bedoel je dat?
pi_87224247
En tico, hoe is het met het spugen ondertussen? Is het al minder erg?
pi_87224560
http://fotos.marktplaats.(...)0IG5KDEacrA0+A==.jpg
dat rode is de verkleiner cp, dat wat jij bedoeld is de voetenzak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')