Ik had maat 2 jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha
maat 1 past echt niet meer hoor na 3 maanden
Ik zeg als het helemaal wit moet worden :Bleekquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:06 schreef Cantare het volgende:
Helaas is het lelijk blauwmja, niks meer aan te doen
Wow! Jij hebt een 8-ponder gebaard!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:04 schreef Fannetje het volgende:
Wat een mooie curves allemaal!![]()
Anne is net ook gewogen door de wijkverpleegkundige, ze weegt nu 3980 gram, dat is 280 gram meer dan vorige week zondag en hiermee zit ze nu ook weer boven haar geboortegewicht van 3922 gram!
Whaha, dat doet Isabel ook vaak!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:05 schreef Orea het volgende:
Dat witte is de binnenkant van de romper CP
Haha Mor, ik dacht net even snel een was op te vouwen boven en had haar overgeheveld in de box.. hoor ik haar miepen, dus ik ga kijken: hele doekje over haar ogen getrokkenmuppet!
hopelijk gaat t morgen wat beter!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:17 schreef Orea het volgende:
Mijn muppetje was super vrolijk, kletsen en lachen en toen projectiel spugen, en toen nog een keer en nu is ze hangerig en zielig en heeft wat lichte verhoging.... Arm ding!
ik heb m vorige week eruit gehaald. en daarvoor eerst t schuimrubber onder het ruggedeelte eruit gehaald. en daarna t hele ding dusquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:29 schreef pessie het volgende:
Orea wat sneu. Nathan was ook een paar dagen van slag door de prikjes.
Nog 1 vraagje, wanneer haal je de verkleiner uit de maxi cosi? Zonder verkleiner lijkt dat ding zo enorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |