abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87199323
Arme Leia! Hopelijk vallen de prikjes mee!

Anne heeft weer goed geslapen, van 23.00 tot 5.30. Toen was ze wakker, dus ik had de fles klaargemaakt, maar na 1/3e fles viel ze weer in slaap en wilde echt niet meer drinken. Misschien had ik haar dus toch nog maar wat langer moeten laten liggen.

Ze lijkt trouwens al wel een soort van ritme te pakken te hebben! :o
Fles om 5.30 uur, slapen, 8.30 badje, 9.00 fles, daarna "spelen" in de box of op mijn arm en een beetje slapen. Rond 12.00-12.30 weer een fles, daarna slaapt ze een lange ruk tot 16.00-16.30, dan fles #4, vervolgens even wakker en daarna weer slapen tot fles #5 rond een uur of 20.00 en dan is ze echt een paar uurtjes goed wakker (en soms ook wat huilerig) tot de laatste fles om 22.30. En daarna slaapt ze dan weer tot 5.30. Best knap toch? :)
pi_87200054
Nou, het was echt prik, huil en 2 seconde daarna was het weer over O+ bikkel! En gewoon net ná de prikjes lachen en kletsen naar de verpleegkundige hè! :D ongelofelijk *TROTS*

Ze is nu 60 cm en 5995 gram :D

dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:56:12 #103
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87200621
Orea wow!!! Ze zit gewoon boven het algehele gemiddelde! Trotse mama met slagroom zeker ;) ^O^ .

Hier ook wel een goede nacht. Nathan werd om 4.45 wakker voor voeding, maar ik rook een vieze luier dus voor de zekerheid maar wel even verschoont. Toen in de slaapzak gestopt en daarna gevoed. Ging een stukje beter. Om 5.30 sliep hij alweer. Hij vind zn wieg volgens mij koud als hij bij ons in het warme bed gevoed is en zn slaapzak maakt de overgang denk ik net wat warmer. Oh, en hij heeft eerst nog 10 minuten met zn handen gespeelt (uiteraard had hij die alweer onder de deken vandaan gefrummeld), maar om half 6 weer onder de dekens gestopt en toen ging hij weer lekker slapen!

Ik moet even op zoek naar een spuugdoek, wil de was draaien maar wil die spuugdoek per sé in de was zodat die mee kan morgen.
pi_87201074
Heb je maar 1 spuugdoek? :o :o Ik heb er zeker een stuk of 15 en minimaal 5 per dag in de was.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:19:06 #105
259886 pessie
pi_87201293
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:11 schreef Ticootje het volgende:
Heb je maar 1 spuugdoek? :o :o Ik heb er zeker een stuk of 15 en minimaal 5 per dag in de was.
Nee ik heb veel spuugdoeken maar mijn moeder heeft 4 van die schouderspuugdoeken voor me gemaakt en die wilde ik allemaal schoon meenemen morgen. Nou ja, toch de wasmachine maar aangezet zonder spuugdoek... Als ik 'em nog vind neem ik 'em wel mee naar mn moeder en gooi ik 'em daar wel in de was.

Volgens mij heeft mn moeder nog wel badstof en biaisband. Dan maak ik er nog 2 bij (destijds wilde mn moeder er al 6 voor me maken maar ik dacht dat 4 genoeg waren :') , heb ook nog gewone spuugdoekjes namelijk).
pi_87201457
ik heb alleen maar gewone spuugdoeken.
Wel best een hoop, maar goed was ook niet iedere dag :) En mijn kind maakt er 1 vies op een dag denk ik

Leia is goed gegroeid zeg :o
Ik heb een kleine bollie trouwens :D als ik Leia's gewicht en lengte zie :) (hij lijkt echt op zn moeder :o)
Fijn dat de prikjes meevielen!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:29:40 #107
259886 pessie
pi_87201611
Oh ja, Nathan gaat vandaag over naar maat 2 luiers!!! Maat 1 is bijna op *O*
pi_87201756
Nu al :D
Floris zit al in 3
pi_87201867
Leia is goed gegroeid inderdaad! :)

En Nathan nu pas naar maat 2 luiers? :o Ik denk dat Anne al vrij snel over moet naar maat 2, maar ik heb nog anderhalf pak 1 en hoop dat die allemaal nog aankunnen.

Vanmiddag komt de wijkverpleegkundige dan eindelijk op bezoek. Volgens de kraamhulp zou ze ergens tussen dag 10 en 14 komen, maar gisteren had ik nog niks gehoord, dus zelf maar even gebeld. Volgens haar waren de papieren pas net binnen... nou ja, ze komt vandaag. Ik ben benieuwd of Anne inmiddels weer een beetje in de buurt zit van haar geboortegewicht.
pi_87201982
Wegen ze bij jullie dan Fannetje?
pi_87201996
Maat 2 :D! Leia zit ook in maat 3 nu.. heb nog wat kruidvat luiers maat 2 die krijg ik net op.. Moet zeggen dat ik Pampers toch het fijnst vind zitten bij haar! Manlief zweert om één of andere reden sowieso bij Pampers, dus daar zullen we wel bij blijven denk ik.

Spuugdoeken, ik heb er een stuk of 10, en dan nog een stuk of 45 :X hydrofielen! En dan was ik wel elke dag.. Maar ik heb geen droger, dus soms hangt het 1,5 dag te drogen op zolder, en zijn extra schone doeken wel welkom!
pi_87202049
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wegen ze bij jullie dan Fannetje?
Volgens mij wel... :?

Ze reageerde in ieder geval niet raar toen ik gisteren aan de telefoon zei dat ik wel benieuwd was naar haar gewicht.
pi_87202090
45 hydrofielen? :o

Ik heb er 12 en dat is wel een beetje aan de krappe kant als je niet iedere dag wil wassen dus ik moet er een paar bijkopen... maar 45? :o
pi_87202407
:D ja, ziek hè? Kwam ergens eens een aanbieding tegen (story of my life :')) met leuke printjes erop.. Zo heb ik al de hydrofielen voor bij elkaar 15 euro ofzo.. En das geen geld natuurlijk :P Maar ik gebruik ze écht overal voor.. dus ik heb er zo 20 in de was zitten...

En toen had ik de spuugdoekjes nog niet, die heb ik later bijgekocht omdat die toch wel handig waren...
pi_87202508
45 hydrofielen wow
ik heb er even denken 16...en das wel genoeg eigenlijk...
maar goed gebruik er ook maar 1 per dag (nja en er ligt er standaard 1 onder zijn hoofd in zijn bed), maar verder gebruik ik ze dus alleen om af te drogen :)
en ik heb wel een droger, dus als ik was dan zijn ze ook snel droog (vaak haal ik ze ook uit de droger :X)

Ik vind pampers trouwens ook het fijnste. Andere luiers die ik geprobeerd heb kreeg ie rode/kapotte billen van dus proberen we t gewoon niet meer :)
pi_87202549
Die curve Orea! ^O^ En fijn dat het meeviel met de prikjes!

Hier hebben we een slaper tot 7 uur *O* ze gaf nog geen kik, maar ik ging maar even kijken en toen lag mevrouw rustig rond te kijken en heb ik haar er maar uitgehaald. Daarna is ze lekker weer gaan slapen tot 10.15, en ik dus ook, daarna is ze in badje geweest en nu ligt ze er weer in. :z

Ik heb trouwens 12 hydrofielen en ook iets van 12 spuugdoekjes. Ik was niet iedere dag maar wel meerdere keren per week, en het is net genoeg.

O ja, en Elise zit sinds deze week ook in lueirs maat 2. :)
pi_87202554
Hihi Orea, herkenbaar! Ik heb ook een flinke stapel hydrofielen (maar dan bijna allemaal nog van mijn mams) en 10 spuugdoekjes denk ik. Spuugdoekjes gebruik ik alleen maar als we ergens anders dan thuis zijn, dan zijn hydrofielen zo groot, maar thuis altijd een hydrofiel. Soms komt er met een boer zo'n vieze lading al geschifte melk mee, dat red ik niet met een spuugdoekje hoor..

Fannetje, bij ons woog de wijkverpleegkundige ook, die ene keer dat ze langs kwam.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87202558
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:56 schreef Orea het volgende:
:D ja, ziek hè? Kwam ergens eens een aanbieding tegen (story of my life :')) met leuke printjes erop.. Zo heb ik al de hydrofielen voor bij elkaar 15 euro ofzo.. En das geen geld natuurlijk :P Maar ik gebruik ze écht overal voor.. dus ik heb er zo 20 in de was zitten...

En toen had ik de spuugdoekjes nog niet, die heb ik later bijgekocht omdat die toch wel handig waren...
hydrofielen met leuke printjes is ook wel leuk haha
ik heb alleen saaie witte, maar goed ben ook weer zo dat ze als ze een kleur hebben wel bij zijn kamer moeten passen, dus he wit past er goed bij :')

oh ja en aanbiedingen :') zo kom ik aan mijn lading rompertjes :')
t jammere is wel dat ik dus nu geen rompers meer hoef te kopen...
en ik zie overal van die leuke -O-
(dat doe ik de volgende keer toch anders :D)
pi_87202584
Ik heb nu 6 witte en 6 lichtblauwe (matchend bij een lichtblauwe Pacco, lichtblauwe voedingsbeha, lichtblauwe washandjes, lichtblauw lakentje en lichtblauw broekje) want er zat iets blauws bij de witte was :')
pi_87202632
ach mooi blauw is niet lelijk toch :P
pi_87202714
Helaas is het lelijk blauw -O- mja, niks meer aan te doen *)
pi_87202752
ohw, das minder -O-
je kan t helaas niet terugdraaien nee
pi_87202778
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nu al :D
Floris zit al in 3
KUT! ff je kadootje aanpassen :P
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87202805
haha
maat 1 past echt niet meer hoor na 3 maanden :P
pi_87202814
Zo heb ik al 2 witte hydrofielen verknipt tot bandana's :P (leuk met de doek weg, zon en bedenken dat de mutsjes die je hebt wel erg warm zijn...)... en een zooi witte mee geverfd toen ik de doek ging verven. Dus die zijn mooi Amazon groen :P Er ligt er altijd 1 in de box onder haar koppie, in de wieg en in haar ledikant en op het aankleedkussen (en ook nog wel in de kinderwagen bak, maar die gebruik ik nooit :P dus die hoeft ook niet vervangen te worden)...

(Leia wil op de meest rare momenten ineens een golf melk eruit gooien, zelfs al heeft ze goed geboerd en soms zelfs na enige tijd na de voeding nog :D heb ik van geleerd!)

Ach en het is bekend dat ik nu eenmaal koopziek ben :@

Cantare! :D je hebt inderdaad wel een mooi matchend setje :D ik heb nog een pakje Amazon green over, hebbuh? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')