Goed plan! Zie ik je straks! Spreken we af bij de taxis enzo, komt mijn Rode Racemonster je oppikken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo naar de bus enzoff tussenstop in de stad
tsss. Ik wacht al jaren op jouquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als ik op jou moet wachten ...*zucht*
Bij ons ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mogen altijd
Maar we hebben niets gepland en het zal nog wel even gaan duren denk ik. Zeker een lekkerverwegvakantie
1 keer alleen met MDMA seks gehad en dat ging prima. Andere keren niet, maar als je er een blokje kaas narookt, gaat het perfect!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Met XTC? Nou dan zou jij een medisch wonder zijn ja.
is goed.. Tot daarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan! Zie ik je straks! Spreken we af bij de taxis enzo, komt mijn Rode Racemonster je oppikken.
ik heb ook wel veel gehoord dat vrouwen er enorm geil van worden (ikzelf alleen echt niet)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Met XTC? Nou dan zou jij een medisch wonder zijn ja.
Ook wiet en hash staan daar niet bepaald bekend om, in tegendeel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:40 schreef El_Matador het volgende:
1 keer alleen met MDMA seks gehad en dat ging prima. Andere keren niet, maar als je er een blokje kaas narookt, gaat het perfect!![]()
Jullie gaan de komende jaren sowieso niet meer weg met dat handenbindertjequote:
Nee, je hebt gewoon doorgaansnet ff wat te sterke verhalen. Daar komt het door.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Net doen alsof knuffelmeisje en ik gek zijn omdat jullie andere ervaringen hebben.
Dat waren we wel van plan. Even kijken wat voor baby/kind het wordquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jullie gaan de komende jaren sowieso niet meer weg met dat handenbindertje
Dat klopt wel ja. Weet je wel zeker dat je ook echt goed spul hebt gehad?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:40 schreef Murmeli het volgende:
ik heb ook wel veel gehoord dat vrouwen er enorm geil van worden (ikzelf alleen echt niet)
Geil ja. Maar dat is wat anders dan 10 keer klaarkomen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb ook wel veel gehoord dat vrouwen er enorm geil van worden (ikzelf alleen echt niet)
Sex in the City Singles. Best ontopic toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:41 schreef Cue_ het volgende:
Alweer dit6 onderwerp.. We komen er steeds vaker op terug
ik snap het blokje kaas nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 keer alleen met MDMA seks gehad en dat ging prima. Andere keren niet, maar als je er een blokje kaas narookt, gaat het perfect!![]()
Ik heb van horen zeggen dat zoiets prima kan met een kleintje. En onder het jaar is het nog gratis meevliegen ook geloof ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat waren we wel van plan. Even kijken wat voor baby/kind het word
Maar ik wil toch best snel naar Griekenland
Ik al decenniaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tsss. Ik wacht al jaren op jou
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Sex in the City Singles. Best ontopic toch?
Ow mij maakt het verder weinig uit, maar kan me herinneren dat dit vorige week ook al zo uitgebreid aan bod is gekomen. Meestal zit er meer tijd tussenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Sex in the City Singles. Best ontopic toch?
Dat zou kunnen. Op ons werkt het wel zo. Bloedjegeil films kijken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Ook wiet en hash staan daar niet bepaald bekend om, in tegendeel.
ik heb zoveel verschillende gehad, ben er nooit geil van geworden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja. Weet je wel zeker dat je ook echt goed spul hebt gehad?
Zal ik hen inkoppen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:44 schreef Techno het volgende:
[..]
kaas == wiet
Snap niet waarom hij dat woord ervoor gebruikt.
kee, thanksquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:44 schreef Techno het volgende:
[..]
kaas == wiet
Snap niet waarom hij dat woord ervoor gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |