Ik ken genoeg verhalen waarbij de baby geen kick heeft gegeven (of nagenoeg niet). Zelfs op intercontinentale vluchten. Het verschilt gewoon enorm per baby.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind dat eerlijk gezegd nogal aso, om een kleine mee het vliegtuig in te nemen.
die kleine heeft er niks aan, de medepassagiers hebben er alleen maar last van.
als je op vliegvakantie wilt, wacht je maar tot de kleine groot genoeg is om het huilen enigszins te beperken (zeg tot ze enigszins kunnen praten).
een huilbui even is prima hoor, maar heb er wel eens meegemaakt d ie dan 3,5 uur zitten te bleren in dat vliegtuig. kan die baby helemaal niks aan doen, maar neem die dan niet mee het vliegtuig in.
eeeeeuwen hierquote:
Als je hebt geblowt bespring je gewoon werkelijk alles? Van vrouwen tot plantenbakken en alles daartussen?quote:
dat heb je vaak niet, dus gewoon thuis laten die baby.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal worden babys' voorin het vliegtuig gezet.. dus dan moet je gewoon tactisch achterin gaan zitten (mits je wat invloed hebt op plaatsing)
quote:
Dus wacht... van vrouw naar plantenbak, en alles ertussen... wat moet ik daar zoal onder verstaan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je hebt geblowt bespring je gewoon werkelijk alles? Van vrouwen tot plantenbakken en alles daartussen?
Behalve dan als die ouders 3 weken op vakantie wil, er verder geen oppas is, en de ouders super graag willen dat dat kind meegaat. Of als ouders gaan emigreren.. die wachten niet nog eens 5 jaar..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat heb je vaak niet, dus gewoon thuis laten die baby.
nogmaals: dat kind heeft er zelf echt geen ene sodeflikker aan om mee te gaan.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ben godver al 2 keer teruggelopen om te kijken of Varken alles had.. Ik wordt zo'n overbezorgde moeder
oh, dus jij bent eigenlijk een pedo?quote:
Iets anders, ik ben dan gewoon niet meer te houden als er goeie stimulans is, als er niets te doen is heeft het weinig effect zeg maarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je hebt geblowt bespring je gewoon werkelijk alles? Van vrouwen tot plantenbakken en alles daartussen?
dat klopt. maar je kan het niet voorspellen. een baby kan heel stil zijn maar het vliegen eng vinden of last krijgen van de oortjes of wat dan ook, van de droge lucht.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ken genoeg verhalen waarbij de baby geen kick heeft gegeven (of nagenoeg niet). Zelfs op intercontinentale vluchten. Het verschilt gewoon enorm per baby.
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, dus jij bent eigenlijk een pedo?
en ik twijfel nu of ik de achterdeur op slot heb, maar ik loop niet meer terugquote:
Vooral fietsen moeten het dan ontgelden: Seks hebben met fietsen is strafbaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
als jij al decennia op mij wachtquote:
Oepsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als jij al decennia op mij wacht
En 12
Komt wel goed johquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik twijfel nu of ik de achterdeur op slot heb, maar ik loop niet meer terug
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Vooral fietsen moeten het dan ontgelden: Seks hebben met fietsen is strafbaar
Ik kreeg een visualquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zal rekening houden met de schappies zometeen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als jij al decennia op mij wacht
En 12
moet dat?quote:
als je 3 weken op vakantie wilt met het vliegtuig, kies dan niet voor kinderen of wacht ff een jaar of 3, tot zo'n kindje dus kan praten en jou ook kan begrijpen.Ga lekker 3 weken in nederland naar iets leuks, bosrijke omgeving of wat ook, is voor zo'n baby/klein kindje veel leuker.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Behalve dan als die ouders 3 weken op vakantie wil, er verder geen oppas is, en de ouders super graag willen dat dat kind meegaat. Of als ouders gaan emigreren.. die wachten niet nog eens 5 jaar..
Ben het verder met je eens hoor. Gelieve allemaal thuislaten enzo. Maar dat gebeurd alleen in een droomwereld.
ik ben wel mn knuffel vergetenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zal rekening houden met de schappies zometeen.
apartquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Die laatste heb ik al klaarliggen kloon.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben wel mn knuffel vergetenen mn kleurpotloden ook
Oh yeah!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn 'dates' onderwerp zijn niet eens quotewaardig voor je?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die laatste heb ik al klaarliggen kloon.
2 weken terugquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh yeah!
Maar wat was de laatste keer dat jij 2 dates in 1 weekend had?
Sluttiebak!quote:
Niks af, nog ff een uurtje niksen en dan kloonweekendquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:02 schreef rival het volgende:
Alles af, nog ff een uurtje niksen en dan weekend
quote:
Schandalig!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:02 schreef rival het volgende:
Alles af, nog ff een uurtje niksen en dan weekend
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niks af, nog ff een uurtje niksen en dan kloonweekend
Als je niet goed kijkt.. zijn het net twee tieten die bewegenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is meer een rave.
Deze is ook nog te zwak
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:04 schreef Godtje het volgende:
Dat is meer een rave.
Deze is ook nog te zwak
[ afbeelding ]
Dat dit kan in nederlandquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niks af, nog ff een uurtje niksen en dan kloonweekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |