Bullshit, als je jezelf goed positioneert kun je prima snel rond tikken!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:18 schreef Apekoek het volgende:
Echt kut, passen gaat echt tergend langzaam.
Manager mode is helemaal veranderd jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Net zoals als scouting? toch?
En inkomsten van supporters tijdens thuiswedstrijden..![]()
Verder heerlijke game
HELDquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:58 schreef Roberto258 het volgende:
http://rapidshare.com/files/422579977/FIFA_11_-_NL_v1.rar
Hier de chants van Ajax, PSV, Feyenoord, FC Twente, FC Groningen, Heracles Almelo en De Graafschap. Ik heb ze niet zelf van youtube gehaald, maar wel gezorgd dat ze de juiste volume hebben etc...
Ja zat misschien ook aan Pato te denken, is nog jong en ook heel snel (wat ik een van de belangrijkste stats vind)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Eto'o is een aanrader, hij is mijn Arsenal #9
Ik wilde eerst ook Pato, bood 30 miljoen, ze wilde 50quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:42 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Ja zat misschien ook aan Pato te denken, is nog jong en ook heel snel (wat ik een van de belangrijkste stats vind)
Damn zoveel geld heb ik nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ook Pato, bood 30 miljoen, ze wilde 50
True! Lekker snel en kan goed afmaken van alle kanten!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Eto'o is een aanrader, hij is mijn Arsenal #9
Klopt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Btw, de verdediging van het Nederlands eftal is goed genaaid in Fifa, zijn allemaal heel matig dus blijkbaar ze zijn niet echt onder de indruk van onze finale plaats
Nee dat idee had ik dus precies zo, maar jij past ze allemaal zelf aan? Zoals bijv. Suarez ook, hij heeft vorig seizoen 35 competitie doelpunten gemaakt en een shitload aan assists en in kalenderjaar 2009 zelfs 46 wat hem europees topscorer maakte. Hij behaalde met zijn team een zeer respectabele 4ed plaats op het WK en had een grote bijdrage.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:58 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Klopt.Ik heb meteen Bouma een upgrade gegeven, wtf doet die gast ineens met een 72 rating als LB? :/
Zo zijn er wel meer cijfers in die niet kloppen, vooral in de Eredivisie. Nu ben ik niet iemand die meteen in een fanboy rage hele teams een ster omhoog gaat knallen, maar bij AZ waren een paar ratings echt zwaar gekelderd t.o.v. FIFA 10 zonder reden, plus dat grote talenten als Viergever en Gudmundsson niet voor vol worden aangezien.
Dat is sowieso vervelend aan EA, die vooringenomenheid. In grote competities zitten de meest matige teams nog vol met 74+ spelers, wat min of meer zou betekenen dat Hull City blijkbaar voor de titel zou gaan in ons land.Een jonge maar al goede speler in Nederland is echter nooit iets waard. Heb niet het idee dat ze de Eredivisie nou echt volgen.
Wanneer ik het nodig vind wel, ja, maar wel zonder het te overdrijven. Online heb je er sowieso niks aan, dus m'n eigen club is dit jaar volkomen onbruikbaar met die 67 aanval.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee dat idee had ik dus precies zo, maar jij past ze allemaal zelf aan?
Mee eens, dat is een prima voorbeeld. Spelen bij een grote club maakt je blijkbaar automatisch goed.quote:Zoals bijv. Suarez ook, hij heeft vorig seizoen 35 competitie doelpunten gemaakt en een shitload aan assists en in kalenderjaar 2009 zelfs 46 wat hem europees topscorer maakte. Hij behaalde met zijn team een zeer respectabele 4ed plaats op het WK en had een grote bijdrage.
Di Maria daarentegen maakte 5 doelpunten in de portugese competitie die vorig jaar op plaats 9 stond op de Club Coefficient ranking tov. de Eredivisie op plek 10. (Behaalde op het WK de 16 tot 8e plek?)
Wat maakt dan dat Suarez 82 is en Di Maria ook? Alleen de transfer naar Real? Gewoon matig uitgevoerd scoutingswerk ofzo.
zo onrealistisch is dat nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ook Pato, bood 30 miljoen, ze wilde 50
Goed bezig! Ik heb ongeveer 950quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe gaat het bij jullie online?
Heb nu 1700 punten online(
Ik heb 375 met 2 potjes. Ik speel eigenlijk nu alleen maar Career, ga later online knallenquote:
Helemaal niet, ik stream ze vanaf mijn PC, simpel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Yep, volgens mij is het alleen op de XBOX enigszins problematisch.
Nog nooit last van een disconnect gehad gelukkig. Mijn verbinding staat constant op geel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
2100 punten, nummer 4 van nederland ps3. Servers zijn trouwens kut op de ps3, om de zoveel tijd krijg ik een disconnect terwijl ik een online match zit te spelen, daardoor al 7 wedstrijden verloren die ik gewoon aan het winnen was. Iemand anders hier last van op de ps3, en staat jullie verbinding op geel (middelste) in fifa 11 of wordt groen aangegeven (open) op die grote bord.
Daar zit idd wat in ja, is ook anders. Alleen soms vind ik quitters/kleine kutkinderen die 30 replays zien en gaan juichen alsof ze de CL hebben gewonnen een groot minpunt. Ook vind ik het competitegebeuren erg leuk, ook al is het tegen de CPU. Ik wil dit keer 15seizoenen volmaken in 4/5 verschillende competities als me dat luktquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:34 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Nog nooit last van een disconnect gehad gelukkig. Mijn verbinding staat constant op geel.
@ WJE11: Ik vind online spelen veel leuker, omdat de AI heel anders reageert op je acties (alsof ze het al weten, duh) dan een menselijke tegenstander!
Maak dan die prijs meteen zo hoogquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:24 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
zo onrealistisch is dat niet
Klopt! Juichen vind ik niet zo'n probleem, maar constant die replays.. verschrikkelijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:40 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Daar zit idd wat in ja, is ook anders. Alleen soms vind ik quitters/kleine kutkinderen die 30 replays zien en gaan juichen alsof ze de CL hebben gewonnen een groot minpunt. Ook vind ik het competitegebeuren erg leuk, ook al is het tegen de CPU. Ik wil dit keer 15seizoenen volmaken in 4/5 verschillende competities als me dat lukt
Btw kwam er net achter als je in competitie een wedstrijd speelt en er staat bijvoorbeeld regen, kan je dit gewoon veranderen in droog. (Bij spelinstellingen waar je ook de moeilijkheidsgraad aanpast)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |