Nee dat heb ik nog niet geprobeerdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:17 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
dit hebben meerdere mensen gehad, ik zelf ook. Als het goed is is de oplossing: xbox herstarten en dan wordt er vanzelf iets gedownload als je je online pass weer ophaalt. Bij mij werkte het Xbox herstarten, maar ik neem aan dat je dat zelf al geprobeerd hebt.
Ja, echt leuke potjes! Volgens mij speelde ik de eerste potjes redelijk oppermachtig. (Die met China bijvoorbeeld.) Maar daarna raakte je steeds beter ingespeeld en werden het echt hele spannende wedstrijden. Denk dat jij er uiteindelijk net 1 of 2 meer gewonnen hebt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:58 schreef Rijstbal het volgende:
Mooie potjes Harregarre.
Vooral die met Schalke en diie Rusische club was spannend
Hoeveel db doe jij er meestal bij?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:58 schreef Roberto258 het volgende:
http://rapidshare.com/files/422579977/FIFA_11_-_NL_v1.rar
Hier de chants van Ajax, PSV, Feyenoord, FC Twente, FC Groningen, Heracles Almelo en De Graafschap. Ik heb ze niet zelf van youtube gehaald, maar wel gezorgd dat ze de juiste volume hebben etc...
Goed bezig! Ik kan hem echter al niet meer downloaden, want hij is al 10x binnen gesleurd door anderen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:58 schreef Roberto258 het volgende:
http://rapidshare.com/files/422579977/FIFA_11_-_NL_v1.rar
Hier de chants van Ajax, PSV, Feyenoord, FC Twente, FC Groningen, Heracles Almelo en De Graafschap. Ik heb ze niet zelf van youtube gehaald, maar wel gezorgd dat ze de juiste volume hebben etc...
Is er niet meerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:54 schreef BC88 het volgende:
Hoe doe je in de career mode eigenlijk je stadion uitbreiden en je fitnesstrainer verbeteren etc.? Ik kan het nergens vinden of is het eruit gehaald?
Net zoals als scouting? toch?quote:
Geen scouts?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Net zoals als scouting? toch?
En inkomsten van supporters tijdens thuiswedstrijden..![]()
Verder heerlijke game
Was toch overpowered. 19-jarige spelers met standaard een rating tussen 78 van 87 voor een prikkie binnenhalen, sloeg nergens op.quote:
Haha ja, wel een beetje, maar 87 heb ik ze nooit gehad hoor. Ze waren wel voor 2 a 3 keer de inkoopprijs door te verkopen inderdaad.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Was toch overpowered. 19-jarige spelers met standaard een rating tussen 78 van 87 voor een prikkie binnenhalen, sloeg nergens op.
Maar goed, maak het dan geloofwaardiger in plaats van het gewoon te verwijderen.
Ik heb een max. 85 binnengehaald, Scoutte inderdaad gewoon gedurende een heel seizoen en kocht elke speler die ik aangeboden kreeg. Als hij 10 miljoen waard was als hij aangeboden werd was hij alweer 20 miljoen waard als je hem had gekocht, net een soort cheatenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha ja, wel een beetje, maar 87 heb ik ze nooit gehad hoor. Ze waren wel voor 2 a 3 keer de inkoopprijs door te verkopen inderdaad.
Haha sydjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:50 schreef Syd het volgende:
Speciaal voor de Twente Fans
Heb aantal geript van youtube. Zoals;
song--Trots daw veur Twente bint!
Doelpunt--Alsjeblieft ole wief Hoal m stief
http://rapidshare.com/files/422593136/FIFA11-FCTWENTEnewsongs.rar
Yep, volgens mij is het alleen op de XBOX enigszins problematisch.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:14 schreef Rumille het volgende:
Kan je op de PC ook je eigen muziek en chants importeren?
En sowieso, waarom zou ieder jong talent meteen zulke absurde cijfers hebben? Na een tijdje had je een heel team aan nieuwe Maradonas.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb een max. 85 binnengehaald, Scoutte inderdaad gewoon gedurende een heel seizoen en kocht elke speler die ik aangeboden kreeg. Als hij 10 miljoen waard was als hij aangeboden werd was hij alweer 20 miljoen waard als je hem had gekocht, net een soort cheaten
Hoe doe je dat op de PS3 dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Yep, volgens mij is het alleen op de XBOX enigszins problematisch.
Gewoon op de HD zetten, als je meerdere chants hebt deze ff in een playlist zetten (bijv. 4 Ajaxchants in een Ajax playlist) en vervolgens inladen via MyFifa11. Wijst zich heel makkelijk uit!quote:
Ik had het idee dat het bij scouten zo was dat als je een gescoutte spelers van 78 had opgeleidt tot 82, je consequent spelers van 82 scoutte ipv lager. Maar idd sloeg nergens op, veel spelers van 18 waren beter dan de gevestigde namenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:29 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En sowieso, waarom zou ieder jong talent meteen zulke absurde cijfers hebben? Na een tijdje had je een heel team aan nieuwe Maradonas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |