Ik speel alleen met Ajax, tegen Barça, Inter, Real .. 1 gelijk rest gewonnenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:44 schreef Nevermind.. het volgende:
Ajax speelt heel lekker moet ik zeggen
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:14 schreef Splobber het volgende:
Schrik niet!
FIFA 11 wordt m'n eerste voetbalspel
Ik schrok wel!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:14 schreef Splobber het volgende:
Schrik niet!
kon dat niet ff in een spoilerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:14 schreef Splobber het volgende:
Schrik niet!
Sorry voor de mensen die getraumatiseerd zijn!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:14 schreef Splobber het volgende:
Schrik niet!
Er staat volgens mij ook de optie clubliederendacht ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:40 schreef jepperdeprep het volgende:
Even een dom vraagje maar hoe krijg je het zo dat er door de wedstrijd heen door de fans word gejuicht met dingen zoals bijv wie niet springt die is geen jood etc? Bij welk deel in mijn audio kan je dat instellen? Zie namelijk alleen maar aan het einde van de wedstrijd, tijdens een doelpunt, overwinning, nederlaag, half-time en als de spelers het veld opkomen.
Jepquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:42 schreef rob1828 het volgende:
http://www.filefactory.com/file/b3bhac7/n/AJAXMUSIC.rar
Doet deze download het nog bij jullie?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:28 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Want anders kan je niet winnen met je Eredivisie clubje?
Ik heb dat niet ..:?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:05 schreef OmniRocket het volgende:
Fijne timing van EA... eerste match. stond 3-0 achter bij rust... in 55e minuut 3-2, grote kans op 3-3... en ergens op middenveld ging de verbinding weg, en nu staat er steeds dat de EA servers down zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |