Zoek maar eens in het Creation Centre van FIFA (www.easportsfootball.com/creationcentre) op St. Albans FC. Helemaal vanaf scratch gemaakt. Zelf verzonnen spelers, dat wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:18 schreef GieJay het volgende:
Iemand al bezig met een leuk team te maken? Ik ben bezig met de beste spelers van de eredivisie in 1 team..
Granqvist, Douglas en Vertonghen als center backs
Verder namen zoals Suarez, Stekelenburg, Lens, Affelay, Ruiz..
Kan um alleen nog niet downloaden helaas, misschien duurt dat even ofzo
Netjes als keeperquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:42 schreef maickeltje het volgende:
[..]
toch nog aan het einde van de wedstrijd een 8,3
Nouja je moet doen waar je er voor in staat haha, reddingen maken en zorgen dat je goed opbouwt. Maar reddingen maken is behoorlijk moeilijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Netjes als keeper![]()
Of krijg je gemakkelijk een hoge rating?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:44 schreef Nevermind.. het volgende:
Ajax speelt heel lekker moet ik zeggen
Oké, zal het wel merken als ik hem binnen hebquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:46 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Nouja je moet doen waar je er voor in staat haha, reddingen maken en zorgen dat je goed opbouwt. Maar reddingen maken is behoorlijk moeilijk
Ik welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:56 schreef Eurynox het volgende:
iemand zin in een potje PS3? id: Eurynox
Ja ik, soms doet hij het wel, soms nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:11 schreef maickeltje het volgende:
Als ik online 1 tegen 1 wil, kom je in het menu dat je teams uit kan kiezen, daarin gebeurd er bij mij verder helemaal niks meer, muziek gaat wel gewoon verder.
Meer mensen hier last van?
Speltype coach...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:25 schreef noobr het volgende:
Online is kut, dat was me eerste keer online, maar waar kan je manager mode vinden dan?
Ik speel beide, net 1e potje 1 vs 1 gedaan, kreeg gelijk 2 troffeen. 1 spelmaker, 2, voorzetter.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Speelt eigenlijk iemand hier ook manager mode of alleen online?
Ik wordt echt zo debiel van die quitters, verpest echt de lol...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:27 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ik speel beide, net 1e potje 1 vs 1 gedaan, kreeg gelijk 2 troffeen. 1 spelmaker, 2, voorzetter.
bij manager mode kreeg ik nog een troffee : gouden wissel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |