Gaan die ook pas op hun 67e met pensioen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb de PVV op Creation Centre gezet.Bruine shirts, en gegarandeerd veel protesteren tegen de scheidsrechter.
En dan gewoon het doel dichttimmeren met rollators. Succes gegarandeerd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gaan die ook pas op hun 67e met pensioen?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:52 schreef mash_ het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/18007243
Fifa 10, hè.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:52 schreef mash_ het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/18007243
Welk niveau speel je?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:45 schreef Rijstbal het volgende:
Manager mode gaat lkkr ben mij. Ik sta boven aan bij de eredivisie en in de finale van de Nederlandse beker met Ajax. Spelers binnen halen gaat ook makkelijk.
Mijn opstelling
Cheung (Virtual pro), El Hamdaoui, Suarez
Seedorf, Eriksen/S. de Jong, J. Park
Anita, Alderweireld. Vertonghen, vd Wiel
Stekelenburg
Het verschil is enorm, ik speelde laatst ook eens fifa 10 op de pc ipv xbox 360, en het lijkt net alsof je fifa 2000 zit te spelen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:55 schreef poiuytr het volgende:
Heb demo zonet gedownload en 1 minuut gespeeld maar wat zien die graphics er slecht uit op de pc, is dit spel de laatste jaren meer gericht op de consoles of zo? Ook kan ik niet zoals vroeger zelf de knoppen instellen omdat ik dan zogenaamd geen controller heb aangesloten. Mijn vraag is of dit bij de echte fifa pc versie ook allemaal zo slecht is? Iemand hier die hem ook op de pc speelt i.p.v op de xbox of ps3?
Wel minder dan voorheen. Enige wat een beetje overpowered is zijn hoge steekballen. Heel vaak timen verdedigers verkeerd waardoor een spits er in een keer langs is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pff online is nog steeds tik tik tik voetbal
Pauper.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:33 schreef TheDutchguy het volgende:
Heeft iemand een goede torrent voor op de pc?
Ik heb geen zin om 50 euro te betalen
Ik zal vast niet de enige zijn.quote:
ik word er ook aardig gek van.. ook dat als je 1 tegen 1 wilt beginnen het spel vast looptquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het gaat nu helemaal los op de Fifa 11 forums, bijna iedereen op de ps3 wordt telkens van de server gedisconnect. Mensen beginnen het zat te worden na 4 dagen, een en al problemen. Fifa begint nu ernstig op PES te lijken online.
Ik heb 5 wedstrijden verloren online. Waarvan 3 doordat ik werd afgemeld bij EA. En ik stond nog voor ook! en dan krijg je automatisch een 0 - 3 verlies:(quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het gaat nu helemaal los op de Fifa 11 forums, bijna iedereen op de ps3 wordt telkens van de server gedisconnect. Mensen beginnen het zat te worden na 4 dagen, een en al problemen. Fifa begint nu ernstig op PES te lijken online.
Hoor je dan ook de chants van Ajax trouwens of alleen Feyenoord?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:14 schreef Nevermind.. het volgende:
Man man manThanks pizzakopo voor de chants. Speel nu Feyenoord - Ajax en wat een sfeer zeg
Ik heb ze er alle2 instaan. en je hoort ze ook alle2quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:42 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Hoor je dan ook de chants van Ajax trouwens of alleen Feyenoord?
Voornamelijk van Feyenoord. Maar het stond heel lang 0 - 0 bij mij, en dan hoor je af en toe chant van Ajax. Wel een gedempte natuurlijk. Omdat ik de thuisclub feyenoord was. Maar het mooist is als je een doelpunt scoort. Dan hoor je die doelpunt-tune en dan erachter aan: mijn feyenoord. prachtigquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:42 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Hoor je dan ook de chants van Ajax trouwens of alleen Feyenoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |