Ik merk geen drol van die patch, hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:02 schreef Confetti het volgende:
Die 2e patch van gisteren heeft het echt verpest![]()
Alles is echt 2x sneller, het middenveld wordt compleet overgeslagen..het lijkt wel Fifa 10 Vanilla
Ook niet online? Heb gewoon het gevoel dat het middenveld aanvoelt als Fifa 10..je kunt het gewoon overslaan en direct van verdediging naar spits.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik merk geen drol van die patch, hoor.
Hmm, ik speel zelden online. Dus misschien dat het daar aan ligtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:06 schreef Confetti het volgende:
Ook niet online? Heb gewoon het gevoel dat het middenveld aanvoelt als Fifa 10..je kunt het gewoon overslaan en direct van verdediging naar spits.
Lopen ook al een paar topics over op het officiële FIFA 11 forum.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:07 schreef Lyzio het volgende:
Is er al ergens de Achievement-list van FIFA11 (compleet) bekend?www.xbox360achievements.orgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste google hit
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Weinig Carreer Mode-like Achievements, toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
www.xbox360achievements.org
Eerste google hit
Hoe doe je dat ?:oquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:46 schreef Lyzio het volgende:
Een snoekduik (offline) levert ook geen punten meer op.
Meestal lukt dat wel met een halfhoge harde voorzet (2x B). Niet altijd natuurlijk, want het gebeurd best at random. Maar met die halfhoge voorzet heb je in mijn ogen de meeste kans.quote:
Omdat je dingen niet maar kan updatenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:35 schreef KoenMonster het volgende:
Waarom trainen mijn spelers zo langzaam, in een half seizoen zijn drie spelers een puntje omhoog gegaan.
En je prestaties zijn wel goed? Want dat heeft ook flink invloed lijkt me.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:35 schreef KoenMonster het volgende:
Waarom trainen mijn spelers zo langzaam, in een half seizoen zijn drie spelers een puntje omhoog gegaan.
Beter, die was echt moeilijk... 1 Keer gelukt, maar toen stopte de keeper hemquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:46 schreef Lyzio het volgende:
Een snoekduik (offline) levert ook geen punten meer op.
Luktquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
http://www.mediafire.com/file/wdj25l4p28c9bmw/Eredivisie.rar
Dit is hem! Laat ff weten of je hem kunt downloaden of niet!
Het lag dus toch niet aan mij. Ik wordt helemaal weggetikt online,quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:02 schreef Confetti het volgende:
Die 2e patch van gisteren heeft het echt verpest![]()
Alles is echt 2x sneller, het middenveld wordt compleet overgeslagen..het lijkt wel Fifa 10 Vanilla
21quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 03:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoeveel db doe jij er meestal bij?
Zal hem zo even opnieuw uploadenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:28 schreef Erik1991 het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik kan hem echter al niet meer downloaden, want hij is al 10x binnen gesleurd door anderen.
Nice, dit is 21db?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jep, k heb alles 21 DB gemaakt, dit is overigens de Eredivisie compleet!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:02 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Nice, dit is 21db?
Binnenkort maar eens een compleet pakket maken en dan ergens online zetten waar het goed te downloaden is
Thx ga het gelijk proberenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jep, k heb alles 21 DB gemaakt, dit is overigens de Eredivisie compleet!
Bedankt man ! heb 't gedownload. Hoe kan ik dit het snelst toevoegen aan de club in de eredivisie? Of moet ik voor elke club nu een afspeellijst maken? (PS3)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jep, k heb alles 21 DB gemaakt, dit is overigens de Eredivisie compleet!
Koningquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |