Speel je op xbox?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:34 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Nog nooit last van een disconnect gehad gelukkig. Mijn verbinding staat constant op geel.
@ WJE11: Ik vind online spelen veel leuker, omdat de AI heel anders reageert op je acties (alsof ze het al weten, duh) dan een menselijke tegenstander!
Aangezien het hier om een multi topic gaat en je niet aangeeft op wat voor console je speelt is het niet verwonderlijk dat er daar een vraag over gesteld wordt. Kan ook trouwens afhangen aan de hoeveelheid wedstrijden je speelt online, als het om de zoveel tijd een paar keer is dan merk je dat niet nee.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:47 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Nope, ik reageerde ook op een bericht van iemand die het over de Ps3 had
Als het niet zo groot is, kun je dat toch easy online doenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ben bezig met alles van de eredivie in een mappenstructuur bij elkaar te vinden op internet maar mis nog een hele hoop spreekkoren. Willem II, VVV, ADO, Excelsior, NAC, Roda en SC Heerenveen. Dus iemand die ze heeft, zou je ze naar mij kunnen sturen? Ga nu ff de fora van deze clubs afstruimen om te kijken of er daar iemand al mee bezig is geweest!
Zal proberen het bestandje online te knallen als ik alles heb opgepompt qua volume, iemand die het mssn kan hosten?
Dat! Hoe kan het in godesnaam dat Engeland 5* is en Nederland 4,5*.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik had het idee dat het bij scouten zo was dat als je een gescoutte spelers van 78 had opgeleidt tot 82, je consequent spelers van 82 scoutte ipv lager. Maar idd sloeg nergens op, veel spelers van 18 waren beter dan de gevestigde namen
Btw, de verdediging van het Nederlands eftal is goed genaaid in Fifa, zijn allemaal heel matig dus blijkbaar ze zijn niet echt onder de indruk van onze finale plaats
Ja maar je blijft zitten met een max. aantal downloaders ofzo, of kan ik dit tegengaan door me te registreren bij megaupload?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als het niet zo groot is, kun je dat toch easy online doen
Ja Engeland is genaaid door de scheids, anders waren ze wel beter dan NL.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat! Hoe kan het in godesnaam dat Engeland 5* is en Nederland 4,5*.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Zitten wel meer dubieuze Achievements in volgens mijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ohja, over die achievements. Als ik me niet vergis, kreeg ik een online achievement voor het winnen tegen een team dat sterker is. Welke wedstrijd? Inter - Barcelona.
Je krijgt wel achievements voor al die speciale vaardigheden die spelers hebben. Heb tot nu toe al "poacher" (tegen Rijstbal gehaald met Cardozo geloof ik) en "aerial threat" met Janko van Twente.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zitten wel meer dubieuze Achievements in volgens mijIk heb dus al wel gemerkt dat het inschieten van een vrije trap geen Achievement meer waard is. De lists die nu online staan (of althans, die ik heb kunnen vinden) zijn volgens mij allemaal kolder. Dus ik was me aan het afvragen of EA al een lijst bekend gemaakt heeft.
Oh ja, scoren met een verdediger levert ook geen G meer op
Ik speel het meeste offline.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je krijgt wel achievements voor al die speciale vaardigheden die spelers hebben. Heb tot nu toe al "poacher" (tegen Rijstbal gehaald met Cardozo geloof ik) en "aerial threat" met Janko van Twente.
Juiste code gebruikt? Het is diegene die bovenaan staat, niet onderaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:28 schreef noobr het volgende:
Ik alleen maar, ik kan niet eens aanmelden
Ik heb hemquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:28 schreef fetss het volgende:
Heeft iemand al gescoord van 29 meter of verder als verdiensten? Mij lukt het maar niet in de arena:(
Ow sh!t hahaha, Maar nice man! afstandje?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:36 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Bullshit, als je jezelf goed positioneert kun je prima snel rond tikken!
@ Nevermind.. : Ik heb je snelste goal online verbeterdScoorde in 11 seconden terwijl ik niet eens de aftrap had
![]()
Kan je dat nog steeds op dezelfde manier doen als bij FIFA 09? Dus gewoon 2-0 voorstaan, in 89ste minuut corner weggeven zodat de keeper mee opkomt, wegkoppen en scoren?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:28 schreef fetss het volgende:
Heeft iemand al gescoord van 29 meter of verder als verdiensten? Mij lukt het maar niet in de arena:(
Tegen de 1100quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe gaat het bij jullie online?
Heb nu 1700 punten online(
Pato is echt geen 50 waard op dit moment, het is wel duidelijk dat hij talent heeft. Maar als ze voor C. Ronaldo bijna 100 miljoen geven.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:24 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
zo onrealistisch is dat niet
Gaat wel wat tijd in zitten.. Ga nu in de arena uit vrije trappen proberen, slechte keeper op doel! Net al lat geraakt:)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Kan je dat nog steeds op dezelfde manier doen als bij FIFA 09? Dus gewoon 2-0 voorstaan, in 89ste minuut corner weggeven zodat de keeper mee opkomt, wegkoppen en scoren?
Gewoon een keeper van 1.60 nemen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:36 schreef fetss het volgende:
[..]
Gaat wel wat tijd in zitten.. Ga nu in de arena uit vrije trappen proberen, slechte keeper op doel! Net al lat geraakt:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |