Hondje doodgeschopt door Marokkaanse jongerenquote:In Amsterdam is een weerloos hondje door Marokkaanse straatterroristen doodgeschopt. Dat vertelt de 75-jarige mevrouw Van der Meer tegen de Telegraaf. "Ze riepen 'honden zijn vies, wij vreten ze op'. En ze schopten haar keihard tegen de muur."
De Amsterdamse bejaarde schrikt normaliter niet terug voor 'een stelletje snotapen', maar tegen een hele groep kan ze niets doen.
Het oude beestje is vorig jaar in elkaar geschopt door een groep Marokkaanse jongeren. "Het was verschrikkelijk. Haar nekje was open gescheurd, ze gaf bloed over. Die beestjes zijn als kinderen voor me, waarom doen die jongens dat? Ik haat ze."
waarom doe je het zelf niet tough guy?quote:het enige waarover ik me nog verbaas is dat er niet van dit soort mensen opstaan onder de nederlanders:
Vorig jaar gebeurd en nu gaat ze het vertellen? Vaag.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:05 schreef koekjestrommeltje het volgende:
Ach, dan denk je dat ze niet laffer zijn dan mogelijk maar ja....
[..]
een klein hondje van een (eenzame) bejaarde gruwelijk doodschoppen.
het enige waarover ik me nog verbaas is dat er niet van dit soort mensen opstaan onder de nederlanders:
[ afbeelding ]
Vind ik niet gek, als zoiets gebeurd durf je het niet zomaar te vertellen omdat je bang bent voor meer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:09 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Vorig jaar gebeurd en nu gaat ze het vertellen? Vaag.
Of we schoppen ze allemaal het land uit, dan hebben we er nooit meer last vanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:11 schreef Picchia het volgende:
Eigen schuld, dikke bult. Volgende keer maar een grotere hond nemen.
Nu kan het van alles zijn, als het recentelijk was gebeurd dan kon het hondje ook gecheckt worden op de verwondingen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind ik niet gek, als zoiets gebeurd durf je het niet zomaar te vertellen omdat je bang bent voor meer.
ja maar niet al die andere marokkanen worden gepakt en dus geen topicquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:12 schreef FreezePop het volgende:
Vooral lekker accentueren dat het Marokkanen waren. Er zijn helaas genoeg anderen die dit ook doen.
ik heb er al eentje het ziekenhuis ingemept.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waarom doe je het zelf niet tough guy?
SUPER TOUGH GUYquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:21 schreef koekjestrommeltje het volgende:
[..]
ik heb er al eentje het ziekenhuis ingemept.
nog leuker was dat ik vervolgt werd.
gelukkig had ik meerdere getuigen dus vrijgesproken
Nee hoor, de Telegraaf heeft de timing perfect te pakken nu er nog wat CDA'ers over gehaald moeten worden. Kan die krant nou niet eens vervolgd worden voor het aanzetten tot haat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:09 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Neuh, dit komt precies mooi na de presentatie van het regeerakkoord waarin dingen staan over het terugsturen van criminele allochtonen. Alleen deze gasten vallen dan weer niet hieronder en met dit bericht krijg je dus een roep om het aan te scherpen. Het is een promobericht voor dit kabinet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:09 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |