quote:Johan
20 uur geleden
Succes man. Hoop wel dat je alle benodigde vaccinaties hebt gehad!
HAHAHA die gastquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:04 schreef Sovay het volgende:
Dit is..... eh.... niet echt, toch? Hoop ik.. :S
http://wilcolemmers.waarbenjij.nu/?page=message&id=3619245
He mensen! Welkom op mijn reisdagboek Smile
ik ben Wilco, 17 jaar en woon bij m'n ouders in Castricum (voor als je me nog niet kende Razz). Ik heb net mijn havo diploma gehaald en heb nog geen idee wat ik verder wil gaan doen dus ga ik eerst wat rond reizen om mezelf een beetje te leren kennen en uit te vinden wat ik wil. na wat te hebben rondgekeken heb ik besloten te gaan backpacken naar België. Ik zal slingerend door Nederland reizen, steeds meer naar het zuiden.
quote:ik moest meteen weer terug, aangezien ik een paar dingetjes was vergeten: m'n pinpas en paspoort. Bovendien was ik vergeten m'n powerbalance bandje om te doen.
quote:Gelukkig heb je voor België geen visum nodig dat scheelde al een hoop stress.
quote:Het was uiteindelijk toch wat stressen voor vertrek. Ik heb mijn playstation 3 toch thuis moeten laten. Ik viel om de eerste keer dat ik mijn backpak om deed dus er moést iets uit (weeg zelf maar rond de 60 kg).
quote:Ik moet zeggen dat Lelystad tot nu toe een beetje tegenvalt. Ik wist niks van de stad, maar heb het gevoel dat ik nu nog steeds niks weet. Ik probeer de historie te vinden en ben dus naar een stukje Lelystad gegaan wat er enigszins oud uit zag: Batavia stad. maar ik heb zwaar het vermoeden dat dit niet autenthiek is.
'Toevallige passant'quote:toevallige passant
18 uur geleden
Hey Wilco,
Goed bezig man! leuke verhalen! blijf genieten,
groetjes.
Vreemd, ik dacht altijd dat Lelystad de oudste historie van Nederland hadquote:
Kun jij je voorstellen dat er zoveel water is ?! Ongelofelijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:10 schreef Penisbaard het volgende:
Spannend stuk over zijn avontuur in Lelystad wel, vooral de busreis van Enkhuizen naar Lelystad wist mij kippenvel te brengen. Ik ga dit zeker volgen.
quote:
In Lelystad is alles ouder dan 30 jaar een bezienswaardigheid.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:14 schreef Michhas het volgende:
'Ben naar de VVV gegaan voor wat bezienswaardigheden, ze adviseerden me de Etos in winkelcentrum de Waag. Dat ga ik morgen dus maar een kijkje nemen..'
Wtf.. Sinds wanneer is de Etos een bezienswaardigheid
Hahaha truequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
In Lelystad is alles ouder dan 30 jaar een bezienswaardigheid.
quote:Was echt gezellig met je !! Veel succes op weg naar almere ! Vergeet die Zanger Rinus cd's volgende keer niet mee te nemen.
Groetjes en kusjes,
AS
quote:eeeeyyyy Wilco,
Echt leuke verhalen! Ik word er echt vrolijk van!
Trouwens, je moeder en ik heb besloten te scheiden en je bent geadopteerd.
quote:Priscilla
47 Minuten geleden
Hey Wilco,
Ik word echt zeiknat van al je verhalen. Leuk als je een keer langskomt voor wat meer dan een biertje.
Lelystad rulezzzzzzz. X
quote:Priscilla
12 Minuten geleden
Hey Wilco,
Ik weet niet hoeveel priscilla's jij kent, maar ik ken er in ieder geval maar 1. Dus wie is die meid die zo zeiknat van jou wordt?
De Groeten...
quote:
quote:Alles voelt al heel erg als die film Into the wild!!
Die jongen is zwaar gelovig en heeft overbezorgde ouders. Hij heeft vast alleen nog maar de weg naar school gezien, en een keer een ritje naar het ziekenhuis. Weet je niet hoe eng dit voor hem is!quote:
Neequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die jongen is zwaar gelovig en heeft overbezorgde ouders. Hij heeft vast alleen nog maar de weg naar school gezien, en een keer een ritje naar het ziekenhuis. Weet je niet hoe eng dit voor hem is!
Neem een voorbeeld aan echte avonturiers.. Ik ken genoeg mensen die leukere dingen doen... Liftend naar Barcelona en dergelijk. Dat klinkt in ieder geval al veel beter dan dit verhaal..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:18 schreef Nielsch het volgende:
En toch hebben Nederland en Belgie erg leuke dorpen en steden + leuke kroegen en af en toe wat mooie natuur... waarom zou je het ook eigenlijk niet doen?
alsof nog niemand dat ooit heeft gedaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan echte avonturiers.. Ik ken genoeg mensen die leukere dingen doen... Liftend naar Barcelona en dergelijk. Dat klinkt in ieder geval al veel beter dan dit verhaal..
Ik zit liever in een kroeg in Brugge aan het bier dan dat ik in een muffe auto op weg naar Barcelona ben...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan echte avonturiers.. Ik ken genoeg mensen die leukere dingen doen... Liftend naar Barcelona en dergelijk. Dat klinkt in ieder geval al veel beter dan dit verhaal..
Genoeg... maar het klinkt zo veel beter dan naar Belgie...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
alsof nog niemand dat ooit heeft gedaan![]()
![]()
Ben jij wel eens in Belgie geweest uberhaupt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Genoeg... maar het klinkt zo veel beter dan naar Belgie...
Liften naar Barcelona? Vast wel.. liften naar Stockholm, dát is nog niet zo veel gedaan denk ik. Wij deden het wel en snappen nu waarom niemand dit doet: NIEMAND in Zweden neemt iemand mee (alleen buitenlanders hebben ons daar mee genomen). Die mensen zijn zo op hun zelf en hun privacy gericht. Denemarken en Duitsland vielen wel mee.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
alsof nog niemand dat ooit heeft gedaan![]()
![]()
Hij heeft weer een nieuw verhaal!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:51 schreef Sovay het volgende:
[..]
Liften naar Barcelona? Vast wel.. liften naar Stockholm, dát is nog niet zo veel gedaan denk ik. Wij deden het wel en snappen nu waarom niemand dit doet: NIEMAND in Zweden neemt iemand mee (alleen buitenlanders hebben ons daar mee genomen). Die mensen zijn zo op hun zelf en hun privacy gericht. Denemarken en Duitsland vielen wel mee.
quote:Wel ben ik geschrokken van het bericht dat mijn ouders gaan scheiden Ga er niet veder over uitweiden, maar is wel ff kut! Vooral nu. Ben in ieder geval vastberaden door te gaan!!!
shit ze hebben ons doorquote:Wilco, laat je niet ontmoedigen door deze mensen, ik heb even gegoogled, en ze komen van een groot forum, ik leg je via de telefoon wel uit wat een forum is Ik hoop dat je het heel leuk hebt! Het is hier wel minder leuk zonder jou!
Kusje!
Viel me ook erg op ja... het wordt minder erg naarmate je meer naar het noorden gaat. Noorwegen is ook erg chill met liftenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:51 schreef Sovay het volgende:
[..]
Liften naar Barcelona? Vast wel.. liften naar Stockholm, dát is nog niet zo veel gedaan denk ik. Wij deden het wel en snappen nu waarom niemand dit doet: NIEMAND in Zweden neemt iemand mee (alleen buitenlanders hebben ons daar mee genomen). Die mensen zijn zo op hun zelf en hun privacy gericht. Denemarken en Duitsland vielen wel mee.
Hihi... Dat heb ik getypt... Ik hoop dat hij denkt dat het echt Priscilla is... Al denk ik het niet, aangezien ik verwacht dat TS dit allemaal heeft opgezet ofzo...quote:
Ik verwachtte niet dat hij dat wistquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:11 schreef ThePianoMan het volgende:
ik leg je wel uit wat een forum isgosh.
Noorwegen nog niet geweest, wil ik wel heen. In bepaalde oostblok landen schijnt het ook heel normaal te zijn om zo'n beetje altijd voor lifters te stoppen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:11 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Viel me ook erg op ja... het wordt minder erg naarmate je meer naar het noorden gaat. Noorwegen is ook erg chill met liften
Vind ik wel, ik heb even gegoogled, maar er is niks te vinden over deze heldquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:17 schreef Alehandro89 het volgende:
Moeten we geen hyves oprichten voor deze held?
Zonde, hij heeft al zo'n grote fanbase!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vind ik wel, ik heb even gegoogled, maar er is niks te vinden over deze held
goh zou hetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hihi... Dat heb ik getypt... Ik hoop dat hij denkt dat het echt Priscilla is... Al denk ik het niet, aangezien ik verwacht dat TS dit allemaal heeft opgezet ofzo...
Dit deed het hemquote:Het is de hele dag bewolkt geweest. Ik ben daar altijd heel blij mee. Mensen vinden dat vaak raar, maar grijs is nou eenmaal mijn favoriete kleur. Grijs past ook wel goed bij Lelystad trouwens.
Hier ben ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:49 schreef Lysdexie het volgende:wat is dit voor sneu persoon? Waar is zijn begeleider?
Ik ga stukquote:Ik ben weer onderweg, Almere zit ik nu. Eerst trouwens bedankt voor al de reacties. Hoewel ik wel moet zeggen dat niet alle reacties zijn van mensen die ik ken of heb ontmoet. Bijna alles eigenljik. Zo heb ik die meisjes allemaal niet ontmoet (behalve de 1e Priscilla, heel aardige vrouw!) en voor de duidelijkheid ik doe niet aan drugs!!!! Wel ben ik geschrokken van het bericht dat mijn ouders gaan scheiden Ga er niet veder over uitweiden, maar is wel ff kut! Vooral nu. Ben in ieder geval vastberaden door te gaan!!!
Heldquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:58 schreef Lysdexie het volgende:
Almere zelf is niet heel erg wat ik gehoopt had. Lelystad alleen dan heel veel groter. Er zijn heel veel "wijken" en een hele grote bioscoop. Daar ga ik zo maar een film kijken, want de rest is weinig boeiends. ja de parkeermeters zien er wel leuk uit. Daar ben ik altijd al geïnteresseerd in geweest
Shit hij is zometeen hier!! Ik doe alvast alle deuren en ramen opslot.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:58 schreef Lysdexie het volgende:
Almere zelf is niet heel erg wat ik gehoopt had. Lelystad alleen dan heel veel groter. Er zijn heel veel "wijken" en een hele grote bioscoop. Daar ga ik zo maar een film kijken, want de rest is weinig boeiends. ja de parkeermeters zien er wel leuk uit. Daar ben ik altijd al geïnteresseerd in geweest
Ik heb in de brugklas bij deze debiel in de klas gezetenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:13 schreef moeilijkhard het volgende:
Hoax.
Geen geslaagden op de HAVO-scholen in Castricum dit jaar die Wilco Lemmers heten. Of die boy gaat anoniem hier of trolololol.
/sherlock out.
Jac. P?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:15 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Ik heb in de brugklas bij deze debiel in de klas gezeten
kaps.. kasp.. kaspei... wat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Gaat wat moeizamer nu, want heb vreselijke spierpijn van het dragen van de backpack; m'n hele lichaam doet pijn. Ik kapseis ook nog soms, maar dat zal wel wennen.
Want er zijn andere dingen te zien in Lelystad?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
Hoax. Een VVV die je doorstuurt naar de Etos als bezienswaardigheid.Right.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |