Ok en hoe precies is dit handiger dan My Tracksquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:03 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
.
Een treinreisje via Den Bosch naar Arnhem/Dieren en terug naar Utrecht.
Zonder GPS, maar met slechts Google Latitude (en History) ingeschakeld.
Ok en waar precies zeg ik dat dat zo zou zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:32 schreef Ireyon het volgende:
Ok en hoe precies is dit handiger dan My Tracks?
https://www.google.com/latitude/apps/historyquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:18 schreef kikoooooo het volgende:
Hmm, waar zet je history aan in latitude?
Een betere camera dan de Desire kan hij best hebben, maar zeer zeker niet de beste telefooncamera die er is. De Nokia N8 en veel oudere modellen hebben bijvoorbeeld veel betere camera's.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Welke helft? De batterij van de iPhone 4 is heel goed (+/- 2 dagen in tegenstelling tot iets meer dan een dag bij Android-telefoons. Dat het design hoogwaardig is lijkt me ook niet te betwisten (staal + extreem hard glas), dat er weinig gedoe is met updates lijkt me ook een vaststaand feit, en dat ik heel tevreden was met mijn eerste generatie iPhone is ook geen woord van gelogen. Daarnaast zijn er wel meer mensen die de UI van Android niet mooi vinden, dus dat ijkt me ook niet zo raar.
De camera van de iPhone 4 is echt waanzinnig goed. Er gaat heel weinig detail verloren en in slechte lichtomstandigheden zonder flits komen er nog steeds hele behoorlijke foto's uit. En als je dan wel de flits nodig hebt is dat ook geen probleem, deze presteert fatsoenlijk. Hij doet m.i. nauwelijks onder of is soms zelfs beter dan een Sony DSC-W120 (die ik zelf heb). De 5MP camera van de iPhone 4 is echt veeeeel beter dan de HTC camera's.
Ik vind de UI van Android juist het grote voordeel ten opzichte van de iPhone. Android is nagenoeg volledig naar je eigen smaak aan te passen. Maar goed, de leercurve hiervan is inderdaad vrij groot. Kijk voor de grap maar eens naar een aantal screenshots van androidtelefoons;quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:45 schreef Merkie het volgende:
Android is qua UI wel een beetje equivalent aan bijv. Ubuntu of een andere Linux-distrubutie, die vind ik ook altijd zo dramatisch qua UI.
Daar krijg ik allemaal kotsneigingen van, zonder uitzondering. Daarnaast is de UI compleet anders als je één klikje doet, daar heb ik een hekel aan. Het doet me denken aan WM in de meest negatieve zin.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:28 schreef Elwar het volgende:
[..]
Ik vind de UI van Android juist het grote voordeel ten opzichte van de iPhone. Android is nagenoeg volledig naar je eigen smaak aan te passen. Maar goed, de leercurve hiervan is inderdaad vrij groot. Kijk voor de grap maar eens naar een aantal screenshots van androidtelefoons;
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=476483&page=689
Vind ik niet, ik let altijd erg op de kwaliteit van telefooncamera's en de N8 valt me bijv. tegen. En als ik deze review bekijk vind ik de iPhone 4 eigenlijk in elke foto beter. De vervorming aan de randen van de foto's bij de N8 vind ik echt schrijnend, dat is echt niet normaal. Daarnaast kun je argumenteren dat de kleuren van de iPhone er wat onnatuurlijker uitzien, maar daar staat tegenover dat de N8 foto's wel erg levenloos zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:33 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Een betere camera dan de Desire kan hij best hebben, maar zeer zeker niet de beste telefooncamera die er is. De Nokia N8 en veel oudere modellen hebben bijvoorbeeld veel betere camera's.
Gedoe met updates snap je niet? Lees je wel eens op internet? De helft van alle Android-nieuwsposts gaat over uitgestelde updates of over verwachte data waarop een bepaalde update beschikbaar gaat worden. Bij de iPhone wordt op dezelfde dag een FW update beschikbaar gesteld voor alle toestellen. Het enige voordeel van Android is dat je OTA kan updaten, dat is wel erg fijn.quote:"Geen gedoe met updates" is natuurlijk volslagen belachelijkHoe verzin je dat veel updates een nadeel is (het heeft bijvoorbeeld ontzettend lang geduurd voordat je met een iPhone basisdingen als MMS'en, knippen & plakken en multitasken kon doen)? Bovendien snap ik ook niet wat voor "gedoe" je bedoelt: een keer in de paar maanden een update die in de achtergrond gedownload wordt vind ik geen gedoe.
De death grip is inderdaad een probleem maar heeft niets te maken met de gebruikte materialen. De iPhone 4 voelt gewoon erg goed en luxueus aan, dat kan je niet ontkennen lijkt mequote:Op het design valt ook wel wat af te dingen, bijvoorbeeld dat de antenne in de rand zit waardoor deze niet altijd goed werkt en de hele voor- en achterkant met breekbaar glas zijn bedekt
Als ik het zo teruglees is eigenlijk veel meer dan de helft niet waar!
Ik heb er gewoon een hekel aan, is iets persoonlijks. Ik vind het prima als je de vrijheid hebt om de boel naar eigen hand aan te passen, maar ik vind het belangrijker dat zonder aanpassingen de boel er ook gewoon goed uitziet, en dat vind ik tegen vallen. Ik vind Sense erg lelijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:29 schreef Elwar het volgende:
Kotsneigingen? :s Hoezo dan? Te weinig uniformiteit ofzo?
Tjsa....eigen smaak. En dat van die klikjes is te verhelpen met het goed instellen van apps/UI-functies.
Mijn telefoon lijkt verreweg niet op de screenshots op die pagina (waren slechts ter illustratie), maar vind ik wel vele malen fijner werken dan de UI van de iPhone van mijn broertje.
Dank u.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:07 schreef automatic_ het volgende:
Als dat bij je instellingen staat wel. Piep, tril en melding op je balk
deze doet het ook erg goedquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:03 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
.
Een treinreisje via Den Bosch naar Arnhem/Dieren en terug naar Utrecht.
Zonder GPS, maar met slechts Google Latitude (en History) ingeschakeld.
grappig is dat he..'hopelessly behind the curve'..en toch denken dat ze the the shit zijn...quote:Op maandag 4 oktober 2010 08:13 schreef Elkouw het volgende:
Ik ken nog zo'n iemand die beweert dat de iPhone beter is. Die gasten leven in hun eigen wereld. Laat ie met trots de app store van Apple zien, niet wetende dat er een Android market is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds een klein weekje ook een Androidtoestel in huis (HTC Desire Silver) en als je een Nokia Slide hebt gehad en overgaat naar een Smartphone is 't wel even wennen. Zo heb ik uren zitten zoeken naar hoe ik simpel een smsje kon versturen.
Maar als je 't na een paar dagen een beetje door begint te krijgen, is 't een heel fijn systeempje. Ik ben d'r blij mee.
Oh, en fijn die uitleg van de accu in de OP. Vond het al zo raar dat de accu zo snel leeg was, en had d'r al bijna een tweede accu bij gekocht.Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
Het wordt mij gevraagdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:36 schreef Kandijfijn het volgende:
Wtf zijn dat voor een minderwaardige kutmongolen die hier een beetje lopen te kutten over Iphone. Geweldig dat je een Iphone leuk vind tis een een goed toestel maar ga ergens anders die fucking kansloze discussie lopen voeren. Dit topic gaat toch echt over Android en niet over welk systeem het beste is.
wat boeit jou de fragmentatie van android-versies? het werkt toch gewoon? (afgezien van je sms)quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:28 schreef Merkie het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens over de fragmentatie van verschillende Android-versies.
Waarom zou ik het niet willen? De markt ontwikkelt zich ontzettend snel en een telefoon die up-to-date is hoort daarbij. Als ik alleen wil bellen en smsen (hoewel dat laatste lastig gaat) pak ik wel weer een 3310quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:47 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wat boeit jou de fragmentatie van android-versies? het werkt toch gewoon? (afgezien van je sms)
waarom moet je per se de nieuwste updates hebben?
misschien is je hardware er niet heel erg geschikt voor. de update komt er vanzelf wel. je kunt wel elke dag kijken of ie er nog niet is, maar je kunt je tijd ook beter besteden aan wat nuttigs.quote:
3310quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom zou ik het niet willen? De markt ontwikkelt zich ontzettend snel en een telefoon die up-to-date is hoort daarbij. Als ik alleen wil bellen en smsen (hoewel dat laatste lastig gaat) pak ik wel weer een 3310.
werkt niet op mijn telefoon, kan niet inloggen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:05 schreef DennisMoore het volgende:
.
http://blogs.skype.com/en/2010/10/android.html
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)ver-the-last-six-mo/
Android is nu nummer 1 in de US
Ja, er staat ondertussen een andere versie op de site, dus dan werkt dat trucje inderdaad.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:48 schreef jampot het volgende:
Hier ging WhatApp vanmiddag ook dood, na het accepteren van een update. Even verwijderen en opnieuw installeren vanaf de site did the trick. De update heb ik deze keer maar ff geweigerd voor de zekerheid
Geweldig! Aan die eerste kan je ook duidelijk zien dat veel mensen over zijn gestapt van de BlackBerry naar de iPhone, terwijl het aantal gebruikers van Android geleidelijk aan blijft stijgen.quote:
Cool, thanks !quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ok en waar precies zeg ik dat dat zo zou zijn?
[..]
https://www.google.com/latitude/apps/history
iPhone én Android, maar voornamelijk iPhone.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:40 schreef Vanyel het volgende:
Waaruit maak jij op dat de blackberrygebruikers naar iPhone overstapten? Zou gebeurd kunnen zijn, maar m.i. kun je die conclusie niet definitief trekken uit het plaatje.
Dat kan dus vanalles zijn, kun je uit het plaatje niet opmaken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:04 schreef Xebber het volgende:
[..]
iPhone én Android, maar voornamelijk iPhone.
Waar zijn anders de mensen in de maand juni met BB gebleven? Terug naar Nokia 3310?
Wel hoor, als je de aanname maakt dat BB-gebruikers niet naar een dumpphone switchen (wat me een redelijke aanname ljkt). De daling van BB-gebruikers valt samen met een stijging in iPhone-gebruikers, en dat allemaal precies rond de iPhone 4-launch.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat kan dus vanalles zijn, kun je uit het plaatje niet opmaken.
Dat, plus dat het totaalpercentage van gebruikers van iPhone/BB/Android tussen januari en augustus alleen maar is gestegen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel hoor, als je de aanname maakt dat BB-gebruikers niet naar een dumpphone switchen (wat me een redelijke aanname ljkt). De daling van BB-gebruikers valt samen met een stijging in iPhone-gebruikers, en dat allemaal precies rond de iPhone 4-launch.
Hier reageerde ik op. Het eerste plaatje geeft het aantal nieuwe gebruikers en zegt dus niets over totaal aantal in bezit. Kunnen bij wijze van spreken allemaal nieuwe smartphone gebruikers zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:43 schreef Xebber het volgende:
[..]
Geweldig! Aan die eerste kan je ook duidelijk zien dat veel mensen over zijn gestapt van de BlackBerry naar de iPhone, terwijl het aantal gebruikers van Android geleidelijk aan blijft stijgen.
Verrek, ik zag 't woordje "acquired" niet, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:22 schreef Vanyel het volgende:
Even terug naar de eerste quote:
[..]
Hier reageerde ik op. Het eerste plaatje geeft het aantal nieuwe gebruikers en zegt dus niets over totaal aantal in bezit. Kunnen bij wijze van spreken allemaal nieuwe smartphone gebruikers zijn.
Met de combinatie van plaatjes en hier en daar een assumptie over gedrag wordt het idd een ander verhaal.
Die staat er toch al, da's die dunne grijze lijn onderaan het plaatjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef DennisMoore het volgende:
Benieuwd of we straks nog een lijntje Win7 gaan zien.
Ik zou Windows 7 absoluut niet onderschatten, MS heeft vaker markten veroverd waar niks meer te winnen zou zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef DennisMoore het volgende:
Benieuwd of we straks nog een lijntje Win7 gaan zien.
Het gaat bij de meeste mensen inderdaad om of de telefoon er een beetje leuk uitziet en glimt en wat de aanbieding is die de winkel op dat moment heeft. In mijn omgeving zijn er mensen die bewust Android toestellen (en een enkele iPhone) kopen, maar ook zat mensen die iets anders hebben omdat het toestel er leuk uitzag in de winkel. Of omdat ze merkvast zijn (lees persé een Nokia willen)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:19 schreef FUFR het volgende:
geld speelt geen enkele rol bij de aanschaf van een feun. OS ook niet trouwens.
I speak now for myzelluf
ja mooi, maar ik wil functionaliteit, of je er wel of niet mee over straat kan is voor pubers leuk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:41 schreef Karstman het volgende:
[..]
Het gaat bij de meeste mensen inderdaad om of de telefoon er een beetje leuk uitziet en glimt en wat de aanbieding is die de winkel op dat moment heeft. In mijn omgeving zijn er mensen die bewust Android toestellen (en een enkele iPhone) kopen, maar ook zat mensen die iets anders hebben omdat het toestel er leuk uitzag in de winkel. Of omdat ze merkvast zijn (lees persé een Nokia willen)
Dacht dat die niet meer te koop waren? Waarom heb je eigenlijk niet gewoon een Desire of SGS gehaald?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nieuwe nexus one gebruiker meldt zich
Had mijn Blackberry gesloopt, mocht een nieuwe telefoon uitzoekenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:49 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Dacht dat die niet meer te koop waren? Waarom heb je eigenlijk niet gewoon een Desire of SGS gehaald?
Door eerst een @gmail.com-mail adres aan te maken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Had mijn Blackberry gesloopt, mocht een nieuwe telefoon uitzoeken![]()
Had de desire van mijn vriend geprobeerd, maar vind deze toch fijner.
Ik heb een @live.nl emailadres, hoe krijg ik deze in de email app?
Die heb ik al en is ook ingesteld in de gmail appquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Door eerst een @gmail.com-mail adres aan te maken.
Live
Door een nieuw account toe te voegen met je @live.nl adres en ditto wachtwoord?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een @live.nl emailadres, hoe krijg ik deze in de email app?
Dan zoek je die instellingen op bij Live? Die geeft je ongetwijfeld de goede adressen en poorten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan krijg ik gezever over pop3 enzo
poeh.. zouden er dan niet sensoren op dat ding moeten zitten die dat meten? En of dat zo is hangt dan weer af van het type telefoon maar ik zou er niet op gokken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:19 schreef Qwea het volgende:
iemand van jullie die hier weet of er (heb al ff in de market gekeken maar kon hem niet vinden) een app is om de tempratuur van de foon / moederbord e.d te meten?
Ik kon het nergens vinden. Heb temp monitor gedownload, maar die laat enkel de batterij zien en niet de cpu.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:52 schreef Karstman het volgende:
[..]
poeh.. zouden er dan niet sensoren op dat ding moeten zitten die dat meten? En of dat zo is hangt dan weer af van het type telefoon maar ik zou er niet op gokken.
Volgens mij kan dat niet eens? Denk niet dat er in de phone of op bepaalde onderdelen sensoren zitten zoals op een 'normaal' mobo. En dan zitten ze ook nog lang niet op alle mobo's of op diverse zones.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:19 schreef Qwea het volgende:
iemand van jullie die hier weet of er (heb al ff in de market gekeken maar kon hem niet vinden) een app is om de tempratuur van de foon / moederbord e.d te meten?
aah, oke. Daar zat ik dus ook al tussen te twijfelen. Maar goed, ik sprak htc vanmiddag, en toen ik zei dat hij warm werd, zei hij dat er een app in de market voor was om dat te meten. Maar dan zal hij vast de batterij bedoelen. Die 30,6 is, en IMHO dus niet echt warm is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet eens? Denk niet dat er in de phone of op bepaalde onderdelen sensoren zitten zoals op een 'normaal' mobo. En dan zitten ze ook nog lang niet op alle mobo's of op diverse zones.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
aah, oke. Daar zat ik dus ook al tussen te twijfelen. Maar goed, ik sprak htc vanmiddag, en toen ik zei dat hij warm werd, zei hij dat er een app in de market voor was om dat te meten. Maar dan zal hij vast de batterij bedoelen. Die 30,6 is, en IMHO dus niet echt warm is.
Kan me niet voorstellen dat het erg veel scheelt, die onderdelen zitten allemaal zo dicht op elkaarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
aah, oke. Daar zat ik dus ook al tussen te twijfelen. Maar goed, ik sprak htc vanmiddag, en toen ik zei dat hij warm werd, zei hij dat er een app in de market voor was om dat te meten. Maar dan zal hij vast de batterij bedoelen. Die 30,6 is, en IMHO dus niet echt warm is.
Ik heb de mijne eens onbewust op een ijspack gelegd, en daar kreeg hij heel snel compleet de zenuwen van... Scherm dacht dat ik overal tegelijk drukte ook al was ik met mijn vinger niet eens in de buurt van het scherm.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:53 schreef Qwea het volgende:
rare is, als ik hem op een ijspack leg, nokt ie er niet mee. Zou in principe wel moeten, hij wordt immers gekoeld
Ik wacht nog steeds op een invite van App Inventor van Google.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:51 schreef JoPiDo het volgende:
Zijn er mensen die programmeren voor Android? Ik ben net begonnen, het is best gemakkelijk. Alleen Eclips instellen was nogal een karwei.
Oja, die kreeg ik vanmorgen binnen... even proberenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:02 schreef Stroopwafels het volgende:
Ik wacht nog steeds op een invite van App Inventor van Google.
M'n poesje miauwtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:39 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, die kreeg ik vanmorgen binnen... even proberen!
Nou, hier gebeurde er helemaal niks. Had een filmpje gezien van het android forum waar mensen ook dezelfde probs hadden, en hij na het ijspack weer normaal deed. Maar dat werkte bij mij dus nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:49 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik heb de mijne eens onbewust op een ijspack gelegd, en daar kreeg hij heel snel compleet de zenuwen van... Scherm dacht dat ik overal tegelijk drukte ook al was ik met mijn vinger niet eens in de buurt van het scherm.
Laat gmail je live ophalen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan krijg ik gezever over pop3 enzo
Ik ben er wel enige tijd mee bezig geweest. Heb voor degene die dit ook willen doen een erg duidelijke step by step uitleg hoe eclipse Android ready te maken. Erg duidelijk en hiermee is het een fluitje van een cent. Als iemand het wil hebben PM aub.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:51 schreef JoPiDo het volgende:
Zijn er mensen die programmeren voor Android? Ik ben net begonnen, het is best gemakkelijk. Alleen Eclips instellen was nogal een karwei.
Ik weet niet precies wat je gedaan hebt, maar als je een soort tracker hebt gebruikt wordt het ook automatisch geüpload, dan is dat dus GPS plus internet. En als je het als navigatie hebt gebruikt dan is het GPS+Scherm(+internet). GPS zelf vreet niet zo veel accu.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:45 schreef Kandijfijn het volgende:
Damm, GPS is echt een extreme accuvreter :|. Vandaag ff 15 km wielrennen gedaan en meteen 25% eraf
My tracks gebruikt van (volgens mij) google. Doet die het direct uploaden? Maar je hebt wel gelijk dat is sowieso internet (voor de kaart) maar scher stond wel weer uit. Voor Windows Mobile had ik een app die alleen GPS locatie's opsloeg en die kon je later op telefoon of pc bekijken via bijvoorbeeld google maps, Geniale app was datquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:09 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je gedaan hebt, maar als je een soort tracker hebt gebruikt wordt het ook automatisch geüpload, dan is dat dus GPS plus internet. En als je het als navigatie hebt gebruikt dan is het GPS+Scherm(+internet). GPS zelf vreet niet zo veel accu.
MyTracks slaat de gps info gewoon lokaal op, dus hij projecteert het lokaal op een google-map. Je moet er toestemming voor geven om de kaart te uploaden naar Google zelf.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:38 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
My tracks gebruikt van (volgens mij) google. Doet die het direct uploaden? Maar je hebt wel gelijk dat is sowieso internet (voor de kaart) maar scher stond wel weer uit. Voor Windows Mobile had ik een app die alleen GPS locatie's opsloeg en die kon je later op telefoon of pc bekijken via bijvoorbeeld google maps, Geniale app was dat
Waarschijnlijk heb je de MyTrack app nog openstaan wanneer je het scherm uitdrukt, hierdoor blijft-ie op de achtergrond de kaarten downloaden. Eerst op Home klikken en de app slaat alleen GPS locaties op zonder verder internetverbruik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:38 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
My tracks gebruikt van (volgens mij) google. Doet die het direct uploaden? Maar je hebt wel gelijk dat is sowieso internet (voor de kaart) maar scher stond wel weer uit. Voor Windows Mobile had ik een app die alleen GPS locatie's opsloeg en die kon je later op telefoon of pc bekijken via bijvoorbeeld google maps, Geniale app was dat
Toetsenbord kan met Gmote.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:39 schreef Niowskie het volgende:
Ik ben op zoek nar een app waarmee ik mijn computer (Windows XP) kan uitschakelen (wellicht ook inschakelen middels Wake on Lan).
Verder zoek ik een App dat mijn SGS omtovert in een toetsenbord.
Dit alles natuurlijk via het WLAN waarop zowel pc als SGS zijn aangesloten.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:53 schreef Ireyon het volgende:
http://www.androidworld.nl/47499/aw-column-ik-mag-dat/
Wat slecht!quote:Nee, het wordt niet gewaardeerd dat ik meer interesse toon in mijn telefoon dan in hun nachtelijke avonturen. Al ben ik snel niet meer de enige die mijn telefoon interessant vind…
Een snelle beweging naar links en mijn scherm is gevuld met interessant wetenschappelijk nieuws. Dat ene leuke YouTube-filmpje waar ze het laatst over hadden, heb ik zo gevonden. Blijdschap overmeestert ze wanneer ik vertel dat Bavaria bij die ene supermarkt in de aanbieding is. Dankbaar zijn ze, als ik de route naar dat huis in die straat in die wijk direct voor ze beschikbaar heb. Haast vol ongeloof luisteren ze hoe ik durf te garanderen dat het straks zal gaan regenen. Hun blik wijkt geen moment van het scherm als ik door de foto’s blader van die ene leuke meid, die ze zojuist op Facebook heeft geplaatst. En ze willen allemaal even proberen om die groene varkens te doden, vliegtuigen te laten landen of door fruit te snijden.
En dan ook nog:quote:
Treurig.quote:Inmiddels is bovenstaande situatie vrij normaal geworden. Zo ook vanochtend. Sorry jongens, ik ga even ongezellig doen. “Maakt niet uit Paul. Jij mag dat”.
Ik kan het helaas niet, anders had ik echt een FOK! app gemaaktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:51 schreef JoPiDo het volgende:
Wat een sneuneus, een PDA is heus leuk speelgoed, maar als je er zo obsessief mee bezig bent dan spoor je echt niet. En er nog trots op zijn ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:53 schreef Ireyon het volgende:
http://www.androidworld.nl/47499/aw-column-ik-mag-dat/
Anders neem je het allemaal even iets te letterlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een sneuneus, een PDA is heus leuk speelgoed, maar als je er zo obsessief mee bezig bent dan spoor je echt niet. En er nog trots op zijn ook
Nah, maar kom op zeg... dit is toch wel echt redelijk sneuquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:11 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Anders neem je het allemaal even iets te letterlijk
Heb jij het geschreven?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:11 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Anders neem je het allemaal even iets te letterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |