Volgens mij komen er geen updates meer.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:56 schreef mac_this het volgende:
hmm, hebben hero-users hier ook dat hij gewoon heel erg sloom gaat?
of ligt dat gewoon aan mij?! en weet iemand wanneer een nieuw softw. update voor de Hero uitkomt?!
Niet schrikken als je geen internet hebt. Mij werd na uren kloten en ks bellen in de winkel eindelijk verteld dat dat nog 12 tot 36 uur extra kan duren.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:04 schreef Spelvout het volgende:
Even een schaamteloze copy pasta van een andere site
[..]
Misschien niet helemaal het goede topic maar wellicht kan iemand me helpen
Hoe het eigenlijk altijd gaat bij overstap met nummerbehoud is dat zodra de ene simkaart het niet meer doet, de ander het vrijwel meteen doet. (zou misschien een paar uur maximaal kunnen duren)quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:04 schreef Spelvout het volgende:
Even een schaamteloze copy pasta van een andere site
[..]
Misschien niet helemaal het goede topic maar wellicht kan iemand me helpen
Astro.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:48 schreef DennisMoore het volgende:
Is er trouwens al een manier om met je foon simpel de gedeelde bestanden in je windows netwerk te bekijken?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:46 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik mis mijn Galaxy S, ik was ooit zo blij met mijn G1 maar hij voelt nu zo gebrekkig en langzaam
Geen last van, hij werkt nog prima hier.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:56 schreef mac_this het volgende:
of ligt dat gewoon aan mij?! en weet iemand wanneer een nieuw softw. update voor de Hero uitkomt?!
Hij is naar 2.1 geupdate toch? Dat is tevens de laatste die er uit gaat komen voor de Hero, hij zal niet naar 2.2 geupdate worden verderquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:56 schreef mac_this het volgende:
ES File Manager bevalt me beterquote:
er is een add-on voor Astro die je netwerk scant.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
ES File Manager bevalt me beter.
Wat die bijvoorbeeld ook kan, is je LAN scannen naar apparaten, zodat je niet handmatig ip's en shares hoeft in te typen, zoals volgens mij bij Astro moet.
Als je de SMB module bedoelt, dan moet je daar volgens mij nog steeds IP's intypen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:53 schreef Incolumis het volgende:
er is een add-on voor Astro die je netwerk scant.
Yup, zit nu op het Vodafone netwerk. Had mezelf vanmorgen even gebeld op mijn T-Mobile SIM en toen ging hij nog wel over, zonet kreeg ik de Vodafone voicemailquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:32 schreef Roolio het volgende:
[..]
Hoe het eigenlijk altijd gaat bij overstap met nummerbehoud is dat zodra de ene simkaart het niet meer doet, de ander het vrijwel meteen doet. (zou misschien een paar uur maximaal kunnen duren)
Waarom koop je niet gewoon een iPhone?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daar krijg ik allemaal kotsneigingen van, zonder uitzondering. Daarnaast is de UI compleet anders als je één klikje doet, daar heb ik een hekel aan. Het doet me denken aan WM in de meest negatieve zin.
[..]
Vind ik niet, ik let altijd erg op de kwaliteit van telefooncamera's en de N8 valt me bijv. tegen. En als ik deze review bekijk vind ik de iPhone 4 eigenlijk in elke foto beter. De vervorming aan de randen van de foto's bij de N8 vind ik echt schrijnend, dat is echt niet normaal. Daarnaast kun je argumenteren dat de kleuren van de iPhone er wat onnatuurlijker uitzien, maar daar staat tegenover dat de N8 foto's wel erg levenloos zijn.
[..]
Gedoe met updates snap je niet? Lees je wel eens op internet? De helft van alle Android-nieuwsposts gaat over uitgestelde updates of over verwachte data waarop een bepaalde update beschikbaar gaat worden. Bij de iPhone wordt op dezelfde dag een FW update beschikbaar gesteld voor alle toestellen. Het enige voordeel van Android is dat je OTA kan updaten, dat is wel erg fijn.
Maar ik vind het bijv. vervelend dat ik heel lang moet wachten op 2.2 voor mijn Legend en dat ik al 3 maanden met een niet-functionerende SMS-app rondloop (zoals elke Legend-bezitter die de update heeft gedownload voordat hij teruggetrokken werd) en dat ik een third party app moet installeren. Maar dat wil ik niet, want ik vind eigenlijk elke third party app slechter dan de standaard app. Zoiets is op de iPhone gewoon ondenkbaar. Daarnaast wil ook JIT, een app om de flitser als zaklampje te kunnen gebruiken en de WiFi-hotspot app. De Desire heeft deze functionaliteit al twee maanden en de Legend voorlopig nog niet. Dat is gewoon hinderlijk. En dan heb ik het nog niet eens over de fragmentatie van verschillende Android-versies. Je kan niet ontkennen dat Android-updates een hoop gedoe zijn en dat dit bij de iPhone veel gestroomlijnder verloopt.
Daarnaast duurde het inderdaad even voordat de iPhone copy/paste had, maar het werkt wel 10x beter dan bij (stock) Android. De HTC-implementatie (die 1 op 1 gekopieerd is van Apple) werkt prima, maar werkt niet in alle apps. Zo kan ik niet copy/pasten uit de Gmail-app.
[..]
De death grip is inderdaad een probleem maar heeft niets te maken met de gebruikte materialen. De iPhone 4 voelt gewoon erg goed en luxueus aan, dat kan je niet ontkennen lijkt me.
Duurt vaak ook een dag of twee extra.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:55 schreef Spelvout het volgende:
Begint trouwens al goed, de site van Vodafone is zo traag als dikke stront door een rietje en ik kan mijn gegevens niet aan
Maar dan kan ik dus mijn internet en sms verdubbelaar nog niet aanzetten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Duurt vaak ook een dag of twee extra.
Ik vind de Hero vooral dramatisch traag wanneer ik Navigon (die overigens waardeloos draait op mijn Hero en vol bugs zit) afsluit, dan duurt het zeker twee à drie minuten voordat ik de Hero weer enigzins kan gebruiken. Meestal start Sense zelfs volledig opnieuw op wanneer ik Navigon afgesloten heb.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:56 schreef mac_this het volgende:
quote:HTC kondigt compacte HTC Gratia aan
Maandag, oktober 18, 2010
Utrecht, 18 oktober 2010 - HTC, marktleider van op Android en Windows Phone gebaseerde mobiele telefoons, kondigt de HTC Gratia aan, een stijlvolle en rijke aanvulling op het Android portfolio van het merk.
De slanke en compacte HTC Gratia combineert stijl en functionaliteit. Het toestel heeft een naadloze soft-cover en een vijf megapixel camera met autofocus. De Gratia meet iets meer dan 10 cm en heeft een gewicht van slechts 115 gram en beschikt met Android 2.2 over de nieuwste versie van het platform.
HTC Sense
Ook is het toestel voorzien van de HTC Sense interface, die de gebruiker centraal stelt. Door HTC Sense functioneert de telefoon persoonlijker en natuurlijker. Bovendien verbeteren allerlei handige features de gebruikservaring. Ook biedt het toestel verschillende mogelijkheden om in contact te blijven met contacten via Friend Stream, een applicatie die al je Facebook-, Twitter- en Flickr-updates samenvoegt in een enkele, georganiseerde stroom van updates. Zo is het nog eenvoudiger om met vrienden in contact te blijven via sociale netwerken.
Beschikbaarheid en prijs
Een exacte lanceringsdatum van de HTC Gratia voor de Benelux is nog niet bekend. De consumentenadviesprijs van het toestel bedraagt 399 euro inclusief BTW, exclusief abonnement.
Ga ik ook doenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:05 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Waarom koop je niet gewoon een iPhone?
Je foto's falen hierquote:
De specs zijn precies hetzelfde als die van de Legend.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je foto's falen hier
Ergens meer specs van het toestel? Moet volgens mij een beetje 'het kleine broertje van..' worden, zoals de Wildfire dat nu in de lijn Desire/Legend/Wildfire is?
Hier dus Desire HD/Desire Z/Gratia?
Ligt beetje aan welke CPU het gaat worden. En deze is al stock met Android 2.2 én de nieuwe Sense. Dat laatste krijgt de Legend sowieso niet...quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
De specs zijn precies hetzelfde als die van de Legend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |