Zal ik maar kiezen dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, kan niet kiezen of ze wel of niet door mag.
Ik heb vanmiddag uiensoep gehad, en vanavond Mexicaanse bonensoepquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
God nu zie ik soep en wil ik een soepje
Wowsers, die 2 samenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag uiensoep gehad, en vanavond Mexicaanse bonensoep
maar het is nog steeds veilig in mijn buurt hoor
Ik kan het hebbenquote:
goede uiensoep is wel lekker ja, in een restaurant met een stokbroodje met gesmolten kaas erop...quote:Uiensoep
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen we van die vliegtuig-pindanootjes nemen D.?
Ja, idd, je hebt een slanke taillequote:
Says who?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, idd, je hebt een slanke taille![]()
Niet goed?quote:Ohhhhhhh met stokbrood en kaas
"Ik kan het hebben"quote:
Ah, zoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Ik kan het hebben"
En mijn calculaties van de fouilleermomentjes![]()
Ja, dadelijk toch ff kijken of er hier onverwachts nog iets te vinden valtquote:En soep + stokbrood + kaas = TREK
Ik heb niks ingeslagenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, zo
[..]
Ja, dadelijk toch ff kijken of er hier onverwachts nog iets te vinden valt
Ik ook nietquote:
Ik heb sinds een tijdje voor de Vrijdag wel wat lekkers altijdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik koop eigenlijk nooit iets te 'snoepen', maar als we het toch hebben eet ik er wel graag van
Behalve vandaag dus?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb sinds een tijdje voor de Vrijdag wel wat lekkers altijd
Joahquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |