Als je via je wereldvreemde en bevooroordeelde redenering tot een conclusie komt die toevallig goed blijkt te zijn? Nee, dan hoeft niemand hier iets terug te nemenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:46 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Neem je dit terug als straks blijkt dat ik gelijk heb?
PVVers dus wel, blijkbaar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:25 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
'Moet dat nou'. Niemand geeft daarvoor een kopstoot. Dit zaakje stinkt een uur in de wind.
PVV'ers zijn foutloze, rechtschapen menschen die hun eigen haven en goed verdedigen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:29 schreef Pool het volgende:
Sachertorte speekt nu al recht volgens het Gesundes Volksempfinden, zoals zich dat door de Führerwille van Wilders openbaart. Ik voorzie voor hem een mooie juridische carrière, tot het moment waarop hij met een krans van PvdA-rozen op een kar door een Vogelaarwijk wordt voorgetrokken natuurlijk.
Ik denk dat de PvdA wel voor de komende duizend jaar uitgerangeerd is, dus daar maak ik me niet zo druk om.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:29 schreef Pool het volgende:
Sachertorte speekt nu al recht volgens het Gesundes Volksempfinden, zoals zich dat door de Führerwille van Wilders openbaart. Ik voorzie voor hem een mooie juridische carrière, tot het moment waarop hij met een krans van PvdA-rozen op een kar door een Vogelaarwijk wordt voorgetrokken natuurlijk.
Ik ben volledig overtuigd door dit overweldigende betoog.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Bron
Omdat dit van belang is bij de kabinetsvorming past dit in VKZ.
Uit de stukken in bold blijkt dat de vader een lulverhaal ophangt, niemand geeft een kopstoot om de vraag 'moet dat nou'. Marcial Hernandez is (dus) onschuldig. Het zou me niet verbazen als zoonlief lid van de PvdA blijkt te zijn.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:19 schreef MouzurX het volgende:
-Hebben kamerleden dan zo'n voorbeeldfunctie? Ze doen toch vrijwel niks nuttigs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |