Oh darn, verlies je een hele dag.... nou ja, die krijg je weer terug op de terugreisquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maandagochtend! Land ik dinsdagmiddag in Denpasar.
Met heel veel mensen in een vliegtuig. Alleen ken ik ze (nog) niet.quote:
Ruim 16 uur vliegen, plus bijtanken in Dubai en Jakarta. Gelukkig is het op allebei de tussenstops een letterlijk bliksembezoek.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:25 schreef Leandra het volgende:
Oh darn, verlies je een hele dag.... nou ja, die krijg je weer terug op de terugreis
Ik luister met je meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goedemorgen!
Nineties request top 100 vandaag.
Ik vroeg me af of je tijdensde vliegreis gezelschap had, van iemand die je kentquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met heel veel mensen in een vliegtuig. Alleen ken ik ze (nog) niet.
Eerste twee dagen Bali ben ik ook 'alleen', daarna naar Yogya voor de strandbruiloft en daar zijn we met een aardige groep vrienden en bekenden. Vervolgens weer terug naar Bali en dat ligt nog helemaal open qua invulling. Zal wel uitdraaien op een paar dagen met gezelschap en een paar dagen alleen. Goede verdeling, vind ik.
Als mijn starthotel in Sanur echt zo prettig is zoals vriendlief zegt, dan denk ik dat ik daar direct ook de laatste twee dagen ga boeken.
Ik gebruik vandaag dezelfde pc en browser als gisteren, dus daar ligt het niet aan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:29 schreef Leandra het volgende:
Môgguh Deisyy.... ik heb hier volgens mij geen ander lettertype, zit je op een andere PC?
Dan wil het er soms idd anders uitzien, of met een andere browser
Dat is beter dan. Ik ben volgende week op stap richting Nieuw-Zeeland maar moet 24 uur in Hongkong blijven voor mijn overstap waardoor de reis 2 dagen gaat duren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ruim 16 uur vliegen, plus bijtanken in Dubai en Jakarta. Gelukkig is het op allebei de tussenstops een letterlijk bliksembezoek.
Juist niet! Ik reis serieus zoveel liever alleen. Hoef ik met niemand rekening te houden. Heerlijk! Maar nu ben ik ook een redelijke einzelgänger.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik vroeg me af of je tijdensde vliegreis gezelschap had, van iemand die je kentNiet dus, maar dat mag de pret niet drukken, lijkt me.
Ik kom de 22ste weer terug. Kleine drie weken dusquote:Verder klinkt het allemaal heerlijk, hoe lang blijf je bij elkaar weg?
Pfff, dat lijkt me echt killing.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:37 schreef pullup het volgende:
Dat is beter dan. Ik ben volgende week op stap richting Nieuw-Zeeland maar moet 24 uur in Hongkong blijven voor mijn overstap waardoor de reis 2 dagen gaat duren.
Jullie zitten toch niet tegelijk op Schiphol toevallig?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is beter dan. Ik ben volgende week op stap richting Nieuw-Zeeland maar moet 24 uur in Hongkong blijven voor mijn overstap waardoor de reis 2 dagen gaat duren.
Precies, het lijkt me een prima verdeling zoals jij deze reis gaat maken, op jezelf zodat je met niemand rekening hoeft te houden en af en toe met vrienden, mocht je toch ineens behoefte aan gezelligheid hebbenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist niet! Ik reis serieus zoveel liever alleen. Hoef ik met niemand rekening te houden. Heerlijk! Maar nu ben ik ook een redelijke einzelgänger.
[..]
Ik kom de 22ste weer terug. Kleine drie weken dus.
Ik ben ook erg benieuwd. Er zal niet veel extra vakantie in zitten want we gaan er voor de aankomende wk trainen, maar af en toe een middag op pad zit er wel in en ik heb de omgeving gezien waar we gaan zitten en dat was goed genoeg.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pfff, dat lijkt me echt killing.
Maar wel een prachtig land, Nieuw-Zeeland! (Weet ik alleen van de foto's en verhalen van vrienden) .
Pfff, dat is vermoeiend. Is dat voor vakantie of voor werk?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Qua reizen is dat idd geen ramp, ik heb de leukste contacten gehad aan (lange) reizen in m'n uppie.... waaronder een keer een gratis upgrade naar business class toen ik naar NY vloog, en dat overkomt ook voornamelijk alleen-reizenden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:38 schreef Copycat het volgende:
Juist niet! Ik reis serieus zoveel liever alleen. Hoef ik met niemand rekening te houden. Heerlijk! Maar nu ben ik ook een redelijke einzelgänger.
Ja, ik moet ook altijd twee keer kijken als ik weer eens een post zie waarvan ik denk "Huh?? Die Schnitzel naar NZ??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pfff, dat is vermoeiend. Is dat voor vakantie of voor werk?
Jij lijkt op Ian
edit: Vragen al beantwoord![]()
Voorlopig vind ik deze nog leuk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook altijd twee keer kijken als ik weer eens een post zie waarvan ik denk "Huh?? Die Schnitzel naar NZ??"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |