Oh darn, verlies je een hele dag.... nou ja, die krijg je weer terug op de terugreisquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maandagochtend! Land ik dinsdagmiddag in Denpasar.
Met heel veel mensen in een vliegtuig. Alleen ken ik ze (nog) niet.quote:
Ruim 16 uur vliegen, plus bijtanken in Dubai en Jakarta. Gelukkig is het op allebei de tussenstops een letterlijk bliksembezoek.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:25 schreef Leandra het volgende:
Oh darn, verlies je een hele dag.... nou ja, die krijg je weer terug op de terugreis
Ik luister met je meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goedemorgen!
Nineties request top 100 vandaag.
Ik vroeg me af of je tijdensde vliegreis gezelschap had, van iemand die je kentquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met heel veel mensen in een vliegtuig. Alleen ken ik ze (nog) niet.
Eerste twee dagen Bali ben ik ook 'alleen', daarna naar Yogya voor de strandbruiloft en daar zijn we met een aardige groep vrienden en bekenden. Vervolgens weer terug naar Bali en dat ligt nog helemaal open qua invulling. Zal wel uitdraaien op een paar dagen met gezelschap en een paar dagen alleen. Goede verdeling, vind ik.
Als mijn starthotel in Sanur echt zo prettig is zoals vriendlief zegt, dan denk ik dat ik daar direct ook de laatste twee dagen ga boeken.
Ik gebruik vandaag dezelfde pc en browser als gisteren, dus daar ligt het niet aan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:29 schreef Leandra het volgende:
Môgguh Deisyy.... ik heb hier volgens mij geen ander lettertype, zit je op een andere PC?
Dan wil het er soms idd anders uitzien, of met een andere browser
Dat is beter dan. Ik ben volgende week op stap richting Nieuw-Zeeland maar moet 24 uur in Hongkong blijven voor mijn overstap waardoor de reis 2 dagen gaat duren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ruim 16 uur vliegen, plus bijtanken in Dubai en Jakarta. Gelukkig is het op allebei de tussenstops een letterlijk bliksembezoek.
Juist niet! Ik reis serieus zoveel liever alleen. Hoef ik met niemand rekening te houden. Heerlijk! Maar nu ben ik ook een redelijke einzelgänger.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik vroeg me af of je tijdensde vliegreis gezelschap had, van iemand die je kentNiet dus, maar dat mag de pret niet drukken, lijkt me.
Ik kom de 22ste weer terug. Kleine drie weken dusquote:Verder klinkt het allemaal heerlijk, hoe lang blijf je bij elkaar weg?
Pfff, dat lijkt me echt killing.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:37 schreef pullup het volgende:
Dat is beter dan. Ik ben volgende week op stap richting Nieuw-Zeeland maar moet 24 uur in Hongkong blijven voor mijn overstap waardoor de reis 2 dagen gaat duren.
Jullie zitten toch niet tegelijk op Schiphol toevallig?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is beter dan. Ik ben volgende week op stap richting Nieuw-Zeeland maar moet 24 uur in Hongkong blijven voor mijn overstap waardoor de reis 2 dagen gaat duren.
Precies, het lijkt me een prima verdeling zoals jij deze reis gaat maken, op jezelf zodat je met niemand rekening hoeft te houden en af en toe met vrienden, mocht je toch ineens behoefte aan gezelligheid hebbenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist niet! Ik reis serieus zoveel liever alleen. Hoef ik met niemand rekening te houden. Heerlijk! Maar nu ben ik ook een redelijke einzelgänger.
[..]
Ik kom de 22ste weer terug. Kleine drie weken dus.
Ik ben ook erg benieuwd. Er zal niet veel extra vakantie in zitten want we gaan er voor de aankomende wk trainen, maar af en toe een middag op pad zit er wel in en ik heb de omgeving gezien waar we gaan zitten en dat was goed genoeg.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pfff, dat lijkt me echt killing.
Maar wel een prachtig land, Nieuw-Zeeland! (Weet ik alleen van de foto's en verhalen van vrienden) .
Pfff, dat is vermoeiend. Is dat voor vakantie of voor werk?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Qua reizen is dat idd geen ramp, ik heb de leukste contacten gehad aan (lange) reizen in m'n uppie.... waaronder een keer een gratis upgrade naar business class toen ik naar NY vloog, en dat overkomt ook voornamelijk alleen-reizenden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:38 schreef Copycat het volgende:
Juist niet! Ik reis serieus zoveel liever alleen. Hoef ik met niemand rekening te houden. Heerlijk! Maar nu ben ik ook een redelijke einzelgänger.
Ja, ik moet ook altijd twee keer kijken als ik weer eens een post zie waarvan ik denk "Huh?? Die Schnitzel naar NZ??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pfff, dat is vermoeiend. Is dat voor vakantie of voor werk?
Jij lijkt op Ian
edit: Vragen al beantwoord![]()
Voorlopig vind ik deze nog leuk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook altijd twee keer kijken als ik weer eens een post zie waarvan ik denk "Huh?? Die Schnitzel naar NZ??"
Neequote:
Gewoon gaan, en als je je echt zorgen maakt dan zorg je iig dat je naar een plek gaat waar je alleen vrijwel geen risico loopt, zeker als het een eerste keer is, en het eng vindt, dan is dat wel verstandig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:47 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Ik denk dat ik in januari een weekje naar de zon wil, alleen. Maar aan de andere kant vind ik het ook een beetje eng, ben nog nooit alleen weggeweest.
Weet dat Soury het ook een keer gedaan heeft, koffer vol boeken mee.
Wij ook hoor, en Ian zal m zelf wel voor je gemaakt hebben, dus dan is het gewoon een kwestie van wat beter lezen (voor ons dusquote:
Dat is hij ookquote:
Ik ga deze keer mee als mede-coach van de vrouwenacht bij het roeienquote:
Ik ben jarenlang alleen op vakantie geweest. Was dan niet naar de andere kant vd wereld, maar wel héérlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:47 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Ik denk dat ik in januari een weekje naar de zon wil, alleen. Maar aan de andere kant vind ik het ook een beetje eng, ben nog nooit alleen weggeweest.
Weet dat Soury het ook een keer gedaan heeft, koffer vol boeken mee.
Ik ga ook wel vaker alleen op pad en ben er achter gekomen dat ik het precies een week met mezelf uithoud.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben jarenlang alleen op vakantie geweest. Was dan niet naar de andere kant vd wereld, maar wel héérlijk
Ik kreeg al klachten in een ander topic van mensen die de oude juist stoerder vondenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is hij ook![]()
Vooral als je weet hoe je vorige ava eruit zag.
Thnxquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:17 schreef Toverheks het volgende:
en Leandra veel plezier bij jullie verjaardagen vanmiddag
Geld/contract.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:22 schreef Toverheks het volgende:
moet steeds aan je denken, en vooral als ik de presentatrice van ER zie met haar dikke toeter op dat eiland, ik vraag me echt af, neem je dan geen risico, je hopt van eiland naar eiland met een baby in je buik, weet heus wel je hebt je inentiingen gehad voor eventueel malaria etc. maar toch vind het zo een risico, zulke eilanden hebben beestjes die wij hier niet kennen, en weet niet of je ER gevolgt had, maar die Kim was ook helemaal lekgeprikt en had overal bulten.
ik zou dat risico niet genomen hebben om een prog. te presenteren als ik zo zwanger ben,, denk ze is al een maand of 7 daar.
kan, is een optie, maar denk als je zo met een toeter rondloopt en zegt nee dit is een te groot risico dat de belgen heus wel iemand anders hadden om het aan elkaar te praten, stom he, elke keer als ik haar zie denk ik daar gewoon aan, van waarom???quote:
ja dat weet ik wel, maar ze is ook op die eilanden ze vaart toch met dat bootje mee, en weet wel zij ligt heerlijk aan het zwembad etc. maat toch ik had zo een risico niet genomen, en elke keer vraag ik me af wat Leandra zou doen, maar omdat gisteren leandra er niet was en haar net voorbij zag schuiven, nu ga ik het vragenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:30 schreef Copycat het volgende:
Die presentatrice is slechts een paar keer op zo'n godvergeten eilandje, de rest van de tijd brengt ze door in een zessterrenhotel. Ik denk niet dat ze echt risico loopt, anders zou ze het ook heus niet aandurven, lijkt me.
De presentatrice hoeft volgens mij niet te leven van zelf gevangen vis en doodgeslagen vliegenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan, is een optie, maar denk als je zo met een toeter rondloopt en zegt nee dit is een te groot risico dat de belgen heus wel iemand anders hadden om het aan elkaar te praten, stom he, elke keer als ik haar zie denk ik daar gewoon aan, van waarom???
Kan je 't iig goed zien!quote:
nee natuurlijk niet, maar er vliegen wel vliegen die ziektes enzo kunnen veroorzaken, en niet bij haar maar bij haar baby, ach is ook zo moeilijk uit te leggen wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De presentatrice hoeft volgens mij niet te leven van zelf gevangen vis en doodgeslagen vliegen
Ik moest gisteren een telefoonnummer van een website halen en die lettertjes waren zo priegelig klein.quote:
Tof!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maandagochtend! Land ik dinsdagmiddag in Denpasar.
Nee hoor. Maar ik geloof niet dat een aanstaande moeder willens en wetens risico's neemt, en dus ga ik er gewoon vanuit dat die risico's zo goed als afwezig zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:34 schreef Toverheks het volgende:
nee natuurlijk niet, maar er vliegen wel vliegen die ziektes enzo kunnen veroorzaken, en niet bij haar maar bij haar baby, ach is ook zo moeilijk uit te leggen wat ik bedoel.
Ze gaat niet naar Chinaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof!
En dan kan je aan de Bali Pangang
Schoonmaken, schuren, sauzen, behangen, verven!quote:
een lekkere indische rijsttafelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze gaat niet naar China![]()
Ze kan wel aan de kroepoek Bali
Ze nemen dat huis toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Schoonmaken, schuren, sauzen, behangen, verven!
nee, ze wachten gewoon tot ze iets beters aangeboden krijgen, dit krot was echt uitgeleefdquote:
las het ook vanmorgen ach die moeder, had al veel respekt voor die moeder ( had doc lang geleden gezien) maar nu, die moeder leeft nu helemaal in onzekerheid, van zal ze leven of niet meer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:41 schreef remlof het volgende:
Ow Tanja leeft nog: 'FARC: Tanja Nijmeijer in de jungle'
Stoere meid wel
Kan je dat dan niet door de woningbouwvereniging laten fixen voor je er in trekt ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, ze wachten gewoon tot ze iets beters aangeboden krijgen, dit krot was echt uitgeleefd
Dat bleek toch een krot met een coole traplift?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Schoonmaken, schuren, sauzen, behangen, verven!
De kans dat ze er dan in kunnen voor ze bejaard zijn lijkt me vrij kleinquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je dat dan niet door de woningbouwvereniging laten fixen voor je er in trekt ?
De FARC: moorden, bomaanslagen, kidnapping, etc.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:41 schreef remlof het volgende:
Ow Tanja leeft nog: 'FARC: Tanja Nijmeijer in de jungle'
Stoere meid wel
Ik gok dat ze ook zo'n 7 maanden is.... mag ze nog net terugvliegen dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:22 schreef Toverheks het volgende:
moet steeds aan je denken, en vooral als ik de presentatrice van ER zie met haar dikke toeter op dat eiland, ik vraag me echt af, neem je dan geen risico, je hopt van eiland naar eiland met een baby in je buik, weet heus wel je hebt je inentiingen gehad voor eventueel malaria etc. maar toch vind het zo een risico, zulke eilanden hebben beestjes die wij hier niet kennen, en weet niet of je ER gevolgt had, maar die Kim was ook helemaal lekgeprikt en had overal bulten.
ik zou dat risico niet genomen hebben om een prog. te presenteren als ik zo zwanger ben,, denk ze is al een maand of 7 daar.
oke. maar vroeg me steeds af, wat zou Leandra doen in zo een situatiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok dat ze ook zo'n 7 maanden is.... mag ze nog net terugvliegen dus
Verder ga ik er vanuit dat de crew, en zeker Evie tijdens de opnames in een uitstekend hotel zit, en ze al eerder de benodigde inentingen gehad heeft.... ze komt daar immers jaarlijks.
Ik heb iig niet het idee dat zij daar onder omstandigheden verblijft die ook maar in de buurt komen van de barre omstandigheden van de deelnemers
Ik zou het laten afhangen van hoe ik me zou voelen, maar volgens mij varen ze gewoon wat langzamer met Evie in het bootje.... en het is toch al geen heel ruwe zee, dus op zich zou ik niet op voorhand weigeren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel, maar ze is ook op die eilanden ze vaart toch met dat bootje mee, en weet wel zij ligt heerlijk aan het zwembad etc. maat toch ik had zo een risico niet genomen, en elke keer vraag ik me af wat Leandra zou doen, maar omdat gisteren leandra er niet was en haar net voorbij zag schuiven, nu ga ik het vragen
Volgens mij hoef je je malariaprikken niet jaarlijks te vernieuwen, dus ik gok dat ze sowieso wel goed beschermd is wegens al die prikken in het verleden.... in dat geval zou ik me er dus ook niet druk over maken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke. maar vroeg me steeds af, wat zou Leandra doen in zo een situatie
Morgen Bob,quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:57 schreef BobdeStreamer het volgende:
Goedemorgen![]()
Even m'n woordenschat uitbreiden: gedoogcriteria, gedoogbesluiten,
gedoogbeleid, gedoogsituaties, gedoogbeschikkingen, bestuurlijk gedogen,
gedoogcultuur, gedogers, gedoognota en gedoogbeslissingen.
Gedoogburka, gedoogstenigen, gedoogeerwraak, Wilders kan ze nog niet allemáál tegelijk het land uitsturen..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:57 schreef BobdeStreamer het volgende:
Goedemorgen![]()
We krijgen een gedoogkabinetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:57 schreef BobdeStreamer het volgende:
Goedemorgen![]()
Jij zit natuurlijk in de hoek waar de hardste klappen gaan vallen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Goedemorgen. Ik ben eruit. Ik ga in de drugshandel. Als toeristen en expats in Amsterdam de koffiesjop niet meer in mogen is er grof geld te verdienen. Natuurlijk zal deze maatregel leiden tot de overlast die men nu al vermeent en uiteindelijk dus leiden tot een algeheel verbod, maar tegen die tijd heb ik m'n zakken al gevuld
Ik neem aan dat je alleen de NL nationaliteit hebt, en al tenminste 5 jaar??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Goedemorgen. Ik ben eruit. Ik ga in de drugshandel. Als toeristen en expats in Amsterdam de koffiesjop niet meer in mogen is er grof geld te verdienen. Natuurlijk zal deze maatregel leiden tot de overlast die men nu al vermeent en uiteindelijk dus leiden tot een algeheel verbod, maar tegen die tijd heb ik m'n zakken al gevuld
Ja, niet alleen de directe bezuiniging maar ook de BTW-verhoging in de kunst en cultuur zal mij raken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zit natuurlijk in de hoek waar de hardste klappen gaan vallen.
Da's kut.
Ik moet even opletten dat ik niet naar Friesland wordt uitgezet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je alleen de NL nationaliteit hebt, en al tenminste 5 jaar??
Dan hangt je iig geen uitzetting boven het hoofd als je zou besluiten de nieuwe Willem H. te worden
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet even opletten dat ik niet naar Friesland wordt uitgezet.
Je sofinummer BSN in zowel cijfers als een streepjescode?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:25 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Tattoeer in ieder geval je paspoort op je lichaam voor je als illegaal wordt aangemerkt.
Je zou dus, naast dat het gedogen van softdrugs heeft geleid tot minder problemen ohgv harddrugs, haast kunnen stellen dat dat gedoogbeleid deel uitmaakt van de Nederlandsche cultuur.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:30 schreef BobdeStreamer het volgende:Het complete artikel over gedoogbeleid uit 2002 is interessant, ik citeer slechts enkele stukken om over na te denken. bron: http://www.jaapvanderstel(...)edoogbeleid_2002.pdf
Hij was hot toen. Tussen de gabbers door.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Limp Bizkit, damn dat was hip toen. Gewoon tussen de happu hardcore door.
vind het een teringherrie Pietje, ben blij we gaan weer over naar een volgend nummertjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Limp Bizkit, damn dat was hip toen. Gewoon tussen de happu hardcore door.
Erg tof, had m'n broers en moeders een berichtje gestuurd en ze hebben allemaal gekekenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:51 schreef Noek het volgende:
Keuringsdienst van waarde, ik snap er nog steeds niks van. Waarom blijft Lidl-melk eeuwig houdbaar maar is het wel vers?
Ik ben blijven hangen want eigenlijk wilde ik ER zien maar ik wilde het gewoon weten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Erg tof, had m'n broers en moeders een berichtje gestuurd en ze hebben allemaal gekeken.
Een 'extra stap' was de laatste plausibele conclusie, waarbij bacteriën eruit gefilterd werden. Ga er vanuit dat er nog wel een vervolg komt.
Geen Duitsers aan de telefoon uit voormalig Oost-Duisland zeker?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben blijven hangen want eigenlijk wilde ik ER zien maar ik wilde het gewoon weten.
Het was gewoon spannend en Duitsers zijn altijd vriendelijk aan de telefoon. Dat viel me ook op. Wann keurig volk, wann reich.
Die hebben nog geen telefoon joh. Dat komt over 10 jaar pas. Over 20 jaar verwacht men ze op internet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen Duitsers aan de telefoon uit voormalig Oost-Duisland zeker?
hebben ze vast geen zin in de pastaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:40 schreef Leandra het volgende:
Nee, want we maken een grote pan pasta zodat iedereen gewoon mee kan eten... daarom hadden we ook welkom vanaf 17.00 gezegd
Ja wel....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
hebben ze vast geen zin in de pasta
Ja echter dat gedoogbeleid verdwijnt met de paarse krokodil en strikte regelnaleving. Met een repressief beleid verzwaar je dit enkel en naar mijn mening onnodig aangezien er belangrijkere vraagstukken op te lossen zijn in Nederland.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zou dus, naast dat het gedogen van softdrugs heeft geleid tot minder problemen ohgv harddrugs, haast kunnen stellen dat dat gedoogbeleid deel uitmaakt van de Nederlandsche cultuur.
Mwah, ik heb een keer weg mogen rijden met een volle tank benzine bij een tankstation in de buurt van Dresden toen ik op de terugweg uit Praag geen cash meer bij me had en m'n creditcard het niet deed. Heb z'n gegevens op geschreven en het geld later overgemaakt, flink afgerond naar boven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen Duitsers aan de telefoon uit voormalig Oost-Duisland zeker?
En waarom doet de rest dat dan niet? Alhoewel je ook minder verkoopt want je hoeft de melk niet meer weg te knikkeren en nieuwe te kopen. Twee weken later is die ook nog goed!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
Ik was toch wel een beetje opgelucht dat ik geen poedermelk in de koelkast heb staan. Maar wat een raar melkmysterie.
ah ja, dat wilde mijn moeder ook altijdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:08 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, voor het donker thuis willen zijn enzo, ver weg....
Ja, met een monorail.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:00 schreef BobdeStreamer het volgende:
Het zou toch allemaal een stuk gezelliger zijn als er een minister van feest was
Ik heb er gewoond en gewerkt, begin jaren '90. Ze vonden Nederlanders daar veel te vriendelijk, dat vertrouwden ze voor geen meter.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Die hebben nog geen telefoon joh. Dat komt over 10 jaar pas. Over 20 jaar verwacht men ze op internet.
We geven ze dan een warm herzlich welkom.
Tot over de navel iig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe lang moet een vest zijn om het als soort jurkje met een legging te mogen dragen?
Het moet minstens over je kont vallen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe lang moet een vest zijn om het als soort jurkje met een legging te mogen dragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |