Laat ik het anders stellen dan: ik heb het over negers!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 03:33 schreef Document1 het volgende:
Oh Noord en Zuid is niet het continent Afrika nee?
Met Afrikanen werd ws gedoeld op Sub-Sahara negroïden. Ofwel, de klassieke neger met de klassieke negerpiemel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 03:33 schreef Document1 het volgende:
Oh Noord en Zuid is niet het continent Afrika nee?
Dit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 03:06 schreef ABombali het volgende:
5e plek werelds grootste leugenaars
Hoe willen ze daar onderzoek doen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 03:27 schreef Ferdowsi het volgende:
[..]
De eerste is een Noord-Afrikaans land, waar de meerderheid van de bevolking niet negroïde is. De laatste is een land met een sterke blanke/Aziatische minderheid, dus niet echt representatief. Ik bedoel 'echte' Afrikaanse landen.
Ze halen alleen de voorhuid eraf hoor, niet de hele eikel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:11 schreef Lariekoek het volgende:
38. Indonesia – 6.54 zou natuurlijk veel hoger staan als ze niet aan besnijdenissen deden!
No shit sherlock!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ze halen alleen de voorhuid eraf hoor, niet de hele eikel.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 03:03 schreef P8 het volgende:
[..]
Meisje, ik ben je speciaal voor jou gefokte rasechte volbloed hybride Deen/Nederlander.
Ik laat je kaas vreten terwijl je met je lego speelt schatje
Mijn werkelijke lengte is niet 2.85m hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:22 schreef McGilles het volgende:
Werkelijke lengte penis = (E-penis / 2) + 5
In centimeters
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |