Ik zie je zo schatje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 02:42 schreef P8 het volgende:
Ga slapen. Misschien dat je in je dromen wel goed geneukt wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisje, ik ben je speciaal voor jou gefokte rasechte volbloed hybride Deen/Nederlander.quote:
Ja dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 03:18 schreef P8 het volgende:
ABombali en Document1 hebben een kleine fallus en kunnen er niet mee omgaan.
22. Egypt – 7.22quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 03:24 schreef Ferdowsi het volgende:
Nonsense. Waar zijn de Afrikaanse landen?
De eerste is een Noord-Afrikaans land, waar de meerderheid van de bevolking niet negroïde is. De laatste is een land met een sterke blanke/Aziatische minderheid, dus niet echt representatief. Ik bedoel 'echte' Afrikaanse landen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 03:26 schreef Document1 het volgende:
22. Egypt – 7.22
23. South Africa – 7.21
Laat ik het anders stellen dan: ik heb het over negers!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 03:33 schreef Document1 het volgende:
Oh Noord en Zuid is niet het continent Afrika nee?
Met Afrikanen werd ws gedoeld op Sub-Sahara negroïden. Ofwel, de klassieke neger met de klassieke negerpiemel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 03:33 schreef Document1 het volgende:
Oh Noord en Zuid is niet het continent Afrika nee?
Dit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 03:06 schreef ABombali het volgende:
5e plek werelds grootste leugenaars
Hoe willen ze daar onderzoek doen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 03:27 schreef Ferdowsi het volgende:
[..]
De eerste is een Noord-Afrikaans land, waar de meerderheid van de bevolking niet negroïde is. De laatste is een land met een sterke blanke/Aziatische minderheid, dus niet echt representatief. Ik bedoel 'echte' Afrikaanse landen.
Ze halen alleen de voorhuid eraf hoor, niet de hele eikel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:11 schreef Lariekoek het volgende:
38. Indonesia – 6.54 zou natuurlijk veel hoger staan als ze niet aan besnijdenissen deden!
No shit sherlock!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ze halen alleen de voorhuid eraf hoor, niet de hele eikel.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 03:03 schreef P8 het volgende:
[..]
Meisje, ik ben je speciaal voor jou gefokte rasechte volbloed hybride Deen/Nederlander.
Ik laat je kaas vreten terwijl je met je lego speelt schatje
Mijn werkelijke lengte is niet 2.85m hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:22 schreef McGilles het volgende:
Werkelijke lengte penis = (E-penis / 2) + 5
In centimeters
Dus ze hebben mensen op een homo dating site anoniem de penislengte gevraagd? Zonder enige vorm van controle?quote:Have you ever wondered which country is home to the largest penises? In a quest to find the answer, we’ve taken data from forty of Manhunt‘s top markets, and the results are extremely revealing! Denmark leads the pack with an average size of 7.59 inches. This is particularly amusing, given they’re the nation with the largest percentage of bottoms.
Malaysia ranks at the bottom of the list with 6.08 inches. Though this may imply Malaysian men aren’t packing much below the waist, it probably just means they’re the most honest of the bunch. But that’s just our opinion! What conclusions do you draw from all of these numbers?
Denemarken heeft het hoogste percentage achterwerken?quote:Denmark leads the pack with an average size of 7.59 inches. This is particularly amusing, given they’re the nation with the largest percentage of bottoms.
Dat viel me ook al opquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:00 schreef chibibo het volgende:
[..]
Denemarken heeft het hoogste percentage achterwerken?
Het is een homosite.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:00 schreef chibibo het volgende:
[..]
Denemarken heeft het hoogste percentage achterwerken?![]()
Dat maakt de zin inderdaad een stuk duidelijker. En zo eng was het gelukkig niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:20 schreef TimMer1981 het volgende:
Het is een homosite.
Als je het durft () moet je maar even zoeken op "gay top bottom".
Waarom denk je dat NL op 5 staat? Stikt hier van de buitenlandersquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 03:24 schreef Ferdowsi het volgende:
Nonsense. Waar zijn de Afrikaanse landen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |