abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87070485
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Dank voor deze bemoedigende woorden. :D

Maar ik had al eerder aangegeven dat ik

a. Zelf al een kaartje geregeld heb (voor 650 euro)
b. Pas in november vertrek, omdat ik nog wat administratieve zaken en zo moet afhandelen en mijn huis nog aan het uitruimen ben, alles in de kelder van ouders gezet, veel weggegeven etc.

Dus tot einde van deze maand zal ik FOK! nog verblijden met mijn kwaliteitstopics. :P

Vanaf november kunnen alle moderatoren met reces, want dan ben ik vertrokken. Tenzij ik ergens in Bolivia een internetcafé vind natuurlijk.
Aan de andere kant: in Nederland hebben we weer geen lama's.

Ik heb geen digitaal fototoestel helaas, anders zou ik een foto van een lama met een Friese vlag kunnen posten in november als bewijs dat ik in Bolivia aangekomen ben. :P
Misschien kan ik kinderen de Friese taal onderwijzen in La Paz! :7 Fries, de nieuwe wereldtaal, FTW! *O*
Without pics it's a hoax.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_87071981
Natuurlijk hoax, hij kan alleen maar magnetronmaaltijden klaarmaken

Ga je toch dan kun je een mandje met hagelslag, pindakaas, dropjes en foto van Geert krijgen :)
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_87072551
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef Cerbie het volgende:
Natuurlijk hoax, hij kan alleen maar magnetronmaaltijden klaarmaken

Ga je toch dan kun je een mandje met hagelslag, pindakaas, dropjes en foto van Geert krijgen :)
Dan mag hij zelf een set dartpijltjes kopen je moet zelf wel _iets_ investeren voor topsport, dan zien we je over een paar jaar wel terug op Lakeside, waar je de wereld laat zien dat wereldvreemde mensen Bolivianen met Fries bloed ook kunnen darten.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:40:44 #54
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_87072727
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:36 schreef Resistor het volgende:

[..]

Dan mag hij zelf een set dartpijltjes kopen je moet zelf wel _iets_ investeren voor topsport, dan zien we je over een paar jaar wel terug op Lakeside, waar je de wereld laat zien dat wereldvreemde mensen Bolivianen met Fries bloed ook kunnen darten.
De meeste FOK!kers hebben Geerts foto om op te rukken, zoals Voice-Over, maar inderdaad geef mij maar Geerts foto en een set dartpijltjes! :D

Drop ga ik overigens wel missen, ik ben gek op drop en buiten Friesland en Nederland kan je dat nergens krijgen. :{
pi_87072878
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

De meeste FOK!kers hebben Geerts foto om op te rukken, zoals Voice-Over, maar inderdaad geef mij maar Geerts foto en een set dartpijltjes! :D
En een foto van Tanja Nijmeijer voor in de slaapkamer?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:46:00 #56
pi_87072960
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:44 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En een foto van Tanja Nijmeijer voor in de slaapkamer?
Zeker. :9~
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:47:03 #57
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_87073014
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik heb geen digitaal fototoestel helaas, anders zou ik een foto van een lama met een Friese vlag kunnen posten in november als bewijs dat ik in Bolivia aangekomen ben. :P
Je probeert er onderuit te komen.

Maar ik wist bij voorbaat al dat dit nep was.... ;)
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_87076846
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 19:47 schreef maartena het volgende:

[..]

Je probeert er onderuit te komen.

Maar ik wist bij voorbaat al dat dit nep was.... ;)
Tja, als je kennelijk al geen digitale camera kunt kopen van vijf tientjes of zo, kun je dan wel een vliegticket van een paar honderd euro naar La Paz betalen? Klinkt niet geloofwaardig. :P
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_87076907
Schijnt ook een leuk land te zijn zag ik op het nieuws vandaag!

Misschien kan je daar ook ff langswippen, zijn haast buurlanden
pi_87077816
Stiekem vindt linkse boomknuffelaar. Nederland wel leuk want nu komt ie er achter dat ie moet werken voor zijn geld en nu kan ie niet meer met zijn zwerver vrienden kraken :|W
pi_87078296
Volgens Wikipedia zijn Boliviaanse vrouwen gemiddeld 1.42.

Ik kan me dat moeilijk voorstellen. Ken een paar meisjes die rond de 1.55 zijn en dat is al heel klein. 1.42 is echt midget. En dat is dan gemiddeld!

1.42 :D
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_87082795
Mocht je ooit nog terugkomen, neem je wel de coca mee hè?
Bolivia, waar de politici, links en rechts, het land keihard naaien.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:18:13 #63
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_87083204
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:08 schreef chikaseibo het volgende:

Bolivia, waar de politici, links en rechts, het land keihard naaien.
...dat zal dus geen grote cultuurschok worden voor Boomknuffelaar...
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:26:33 #64
249559 crew  Lavenderr
pi_87083562
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:34 schreef Athlon64x het volgende:
Stiekem vindt linkse boomknuffelaar. Nederland wel leuk want nu komt ie er achter dat ie moet werken voor zijn geld en nu kan ie niet meer met zijn zwerver vrienden kraken :|W
Uhuh.
Die is terug voor we Bolivia kunnen zeggen.
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Tja, als je kennelijk al geen digitale camera kunt kopen van vijf tientjes of zo, kun je dan wel een vliegticket van een paar honderd euro naar La Paz betalen? Klinkt niet geloofwaardig. :P
Neuh, maar toegegeven, hij maakt er wel een mooi verhaal van.
pi_87084589
Maak je maar geen zorgen. Wij gaan allemaal gezellig mee.
pi_87085121
O-) :W
pi_87086701
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:41 schreef Schadenfreude het volgende:

Ik kan me dat moeilijk voorstellen. Ken een paar meisjes die rond de 1.55 zijn en dat is al heel klein. 1.42 is echt midget. En dat is dan gemiddeld!

_O- 142 cm, dat is echt mini.
pi_87086728
Gemeten in 1970, toen woonden we in Nederland ook nog in plaggenhutten.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 03:31:14 #69
pi_87089229
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:16 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ik heb een oude digitale camera hier, maar dat ding is niet helemaal in orde. Natuurlijk kan ik een nieuwe camera kopen, maar nieuw zijn die 130 euro.
Analoog heeft mijn voorkeur, goedkoper. Maar dan moet je foto's eerst inscannen alvorens je ze op internet kan plaatsen. Ik heb hier wel een scanner, maar die neem ik niet mee uiteraard en mijn laptop laat ik ook thuis omdat ik bang ben voor diefstal. Ik wil ook zo min mogelijk dure dingen meenemen, omdat je in die landen eigenlijk een garantie hebt dat er dingen gestolen worden. Een reisverzekering heeft geen zin als je emigreert.

Maar misschien vind ik wel een oplossing, of laat ik een mede-toerist een foto nemen met zijn/haar camera. Ik ben vaker op vakantie geweest en weet gewoon uit ervaring dat je nooit dingen moet meenemen die een waarde van meer dan een weeksalaris vertegenwoordigen.

Ik wil echt graag mijn laptop mee, maar dit is gewoon teveel risico. Een nieuwe camera van 130 euro is erg zonde als iemand daar mee van door gaat. Er wordt ook uit hotelkamers gestolen door personeel en aangezien ik wellicht na verloop van tijd geen geld meer heb voor een hotel en dus in de buitenlucht moet slapen, neem ik totaal geen dingen van waarde mee.
pi_87089351
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:41 schreef Schadenfreude het volgende:

Daar is Snooki groot bij :D
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 04:06:22 #71
pi_87089360
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 23:49 schreef Picchia het volgende:
Maak je maar geen zorgen. Wij gaan allemaal gezellig mee.
Gezellig. :D

Dat wordt een volle bak in dat vliegtuig van Lisboa naar Rio dan. :9

Ik ga niet voor iedereen betalen hoor. :o
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 04:07:28 #72
pi_87089365
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 00:44 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

_O- 142 cm, dat is echt mini.
Mijn laatste vriendin was ook maar 1.37 lang. :@
pi_87089368
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 04:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Mijn laatste vriendin was ook maar 1.37 lang. :@
Ben je zelf ook kort of was je toen tien jaar oud? :D
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 04:15:50 #74
pi_87089380
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 04:09 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ben je zelf ook kort of was je toen tien jaar oud? :D
Ik ben 1.89 meter. :P

Tsja, was wel lastig zoenen. :o
pi_87089390
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 03:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik heb een oude digitale camera hier, maar dat ding is niet helemaal in orde. Natuurlijk kan ik een nieuwe camera kopen, maar nieuw zijn die 130 euro.
Analoog heeft mijn voorkeur, goedkoper. Maar dan moet je foto's eerst inscannen alvorens je ze op internet kan plaatsen. Ik heb hier wel een scanner, maar die neem ik niet mee uiteraard en mijn laptop laat ik ook thuis omdat ik bang ben voor diefstal. Ik wil ook zo min mogelijk dure dingen meenemen, omdat je in die landen eigenlijk een garantie hebt dat er dingen gestolen worden. Een reisverzekering heeft geen zin als je emigreert.

Maar misschien vind ik wel een oplossing, of laat ik een mede-toerist een foto nemen met zijn/haar camera. Ik ben vaker op vakantie geweest en weet gewoon uit ervaring dat je nooit dingen moet meenemen die een waarde van meer dan een weeksalaris vertegenwoordigen.

Ik wil echt graag mijn laptop mee, maar dit is gewoon teveel risico. Een nieuwe camera van 130 euro is erg zonde als iemand daar mee van door gaat. Er wordt ook uit hotelkamers gestolen door personeel en aangezien ik wellicht na verloop van tijd geen geld meer heb voor een hotel en dus in de buitenlucht moet slapen, neem ik totaal geen dingen van waarde mee.
Als je je camera en laptop toch meeneemt en zonder geld komt te zitten kan je ze verkopen voor geld.

Ik wens je succes in je nieuwe thuisland. :W :Y
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')