quote:Op donderdag 30 september 2010 13:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik heb een rode kool gekregen van iemand, maar ik kan alleen maar magnetronmaaltijden bereiden. Nu ligt die kool al 2 weken in de ijskast en niemand wil een rode kool hebben.
Moet je zo'n ding in z'n geheel in een pan kokend water gooien of zo?
Ik ben een man en geen homo, dus ik weet gewoon niet wat ik aanmoet met verse groente.![]()
Beetje zonde om het weg te gooien.
En alleen rode kool is niet erg smakelijk, iemand enig idee hoe je dit kan bereiden tot iets eetbaars.
Alvast bedankt.![]()
Ik heb dus wel pannen en zo in huis, alleen gebruik ik deze zelden of nooit. Zelfs een compleet gasfornuis geërfd van mijn opa en oma met gasoven. Die oven is wel handig voor pizza's, verder geen idee wat je nog meer kan doen met een oven.
Zonder te koken eerst?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Insmeren met olijfolie en een uurtje in de oven doen..
Ja, is het nu 1 of 2 uur in de oven?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:33 schreef Equites het volgende:
[..]
![]()
Idd insmeren met olijfolie, 2 uurtjes op 220 graden moet voldoende zijn.
Nee die van Bomber en mij is beter.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:35 schreef Pugg het volgende:
Fijn snijden,
pakje boter,
paar appelen
en op een héél zacht vuurtje een paar uur laten sudderen.
Heerlijk!
Alle topkoks in NL zijn hetero, wat lul je.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:37 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ja, is het nu 1 of 2 uur in de oven?
En ik heb zo'n oven met cijfers van 1 t/m 10, welk getal is 220 graden?![]()
Die opmerking met homo's is omdat homo's altijd goed kunnen koken, maar eckte hetero's komen niet veel verder dan een magnetron-maaltijd en mijn schoonmoeder kon geen kinderen krijgen.
Ah met appels. Sudderen op vuur in oven of gasfornuis in koekenpan?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:35 schreef Pugg het volgende:
Fijn snijden,
pakje boter,
paar appelen
en op een héél zacht vuurtje een paar uur laten sudderen.
Heerlijk!
Ow, daar gaat mijn excuus om niet te kunnen koken dan.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:37 schreef Equites het volgende:
[..]
Alle topkoks in NL zijn hetero, wat lul je.
Tuurlijkquote:Op donderdag 30 september 2010 13:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zonder te koken eerst?
Die kool is nog rauw en hard dus?
Dus met olijfolie in de oven, uur wachten en dan is het eetbaar?
Ah, bedankt, ik ga het vanavond uitproberen. Hopelijk is de rode kool niet bedorven, het ligt al 2 weken in de koelkast.quote:
Door het paneermeel rollen en hop de frituur in.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik heb een rode kool gekregen van iemand, maar ik kan alleen maar magnetronmaaltijden bereiden. Nu ligt die kool al 2 weken in de ijskast en niemand wil een rode kool hebben.
Moet je zo'n ding in z'n geheel in een pan kokend water gooien of zo?
Ik ben een man en geen homo, dus ik weet gewoon niet wat ik aanmoet met verse groente.![]()
Beetje zonde om het weg te gooien.
En alleen rode kool is niet erg smakelijk, iemand enig idee hoe je dit kan bereiden tot iets eetbaars.
Alvast bedankt.![]()
Ik heb dus wel pannen en zo in huis, alleen gebruik ik deze zelden of nooit. Zelfs een compleet gasfornuis geërfd van mijn opa en oma met gasoven. Die oven is wel handig voor pizza's, verder geen idee wat je nog meer kan doen met een oven.
Suiker en kaneel inderdaad, maar ook kruidnagel en een scheut rode wijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:46 schreef xprotagonistx het volgende:
Je kunt 't ook gewoon koken. Eerst met een broodmes in reepjes snijden. Beetje appel erdoor. Laurierblaadje erbij. En ik vergeet vast nog iets. Suiker? Kaneel? Azijn? Boter? Altijd goed.
Nee olijfolie erop en de oven erin, een kind kan de was doen.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:16 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Suiker en kaneel inderdaad, maar ook kruidnagel en een scheut rode wijn.
Het kan trouwens ook rauw gegeten worden
Een oven in m'n rode kool lijkt me niet zo heel smakelijk eerlijk gezegdquote:Op donderdag 30 september 2010 14:26 schreef Equites het volgende:
[..]
Nee olijfolie erop en de oven erin, een kind kan de was doen.
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:27 schreef Lienekien het volgende:
Je bent echt een boomknuffelaar van niks. Een echte weet wel raad met verse groente!
hmm, dan zal ik mijn vriendin straks maar vertellen dat ik homo benquote:Op donderdag 30 september 2010 13:37 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ja, is het nu 1 of 2 uur in de oven?
En ik heb zo'n oven met cijfers van 1 t/m 10, welk getal is 220 graden?![]()
Die opmerking met homo's is omdat homo's altijd goed kunnen koken, maar eckte hetero's komen niet veel verder dan een magnetron-maaltijd en mijn schoonmoeder kon geen kinderen krijgen.
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hmm, dan zal ik mijn vriendin straks maar vertellen dat ik homo ben
Ik ben een boomknuffelaar van de nieuwe generatie. Biologisch prima, zolang het maar in de magnetron kan.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:27 schreef Lienekien het volgende:
Je bent echt een boomknuffelaar van niks. Een echte weet wel raad met verse groente!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |