abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87133651
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:19 schreef Jojoke het volgende:
Tot dusver meer VVD'ers die uit de partij stappen dan CDA'ers trouwens. Wellicht omdat ze binnen de VVD echt een kleine meerderheid zijn en D66 niet ver van hen staat.
CDA'ers zijn over het algemeen erg trouw aan de partij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 3 oktober 2010 @ 15:28:24 #202
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_87133808
VVD heeft nog wat intellectuele resten, van de tijd dat ze tegenover de christelijke partijen stonden op medisch-ethische kwesties (zoals dat heet) en het homohuwelijk. Iedereen die na kan denken is er dan ook uitgestapt de laatste jaren.

Nu bedienen ze hetzelfde electoraat, en de meeste VVD'ers zijn opportunistisch genoeg om dan niet moeilijk te gaan doen over principes.
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 15:29:23 #203
249559 crew  Lavenderr
pi_87133838
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

CDA'ers zijn over het algemeen erg trouw aan de partij.
En het geloof dat hen bindt. Grote factor waar gisteren ook verschillende keren aan geappelleerd werd.
  zondag 3 oktober 2010 @ 15:34:26 #204
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_87134002
Klopt het dat we de volgende ministerposten krijgen? Op basis van het regeerakkoord en de nieuwsberichten van de afgelopen tijd kom ik tot de volgende twaalf ministers, wat overeenstemt met het al vaak genoemde aantal posten:

• Minister van Algemene Zaken (MP)
• Minister van Buitenlandse Zaken
• Minister van Binnenlandse Zaken
• Minister van Financiën
• Minister van Economische zaken, Innovatie en Landbouw
• Minister van Sociale Zaken
• Minister van Volksgezondheid
• Minister van Onderwijs
• Minister van Veiligheid
• Minister van Ruimte
• Minister van Defensie
• Minister van Immigratie en Integratie (zonder portefeuille)
Wie dit leest is alfabeet.
  zondag 3 oktober 2010 @ 15:36:23 #205
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_87134076
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:34 schreef Corkscrew het volgende:
Klopt het dat we de volgende ministerposten krijgen? Op basis van het regeerakkoord en de nieuwsberichten van de afgelopen tijd kom ik tot de volgende twaalf ministers, wat overeenstemt met het al vaak genoemde aantal posten:

• Minister van Algemene Zaken (MP)
• Minister van Buitenlandse Zaken
• Minister van Binnenlandse Zaken
• Minister van Financiën
• Minister van Economische zaken, Innovatie en Landbouw
• Minister van Sociale Zaken
• Minister van Volksgezondheid
• Minister van Onderwijs
• Minister van Veiligheid
• Minister van Ruimte
• Minister van Defensie
• Minister van Immigratie en Integratie (zonder portefeuille)
Lijken mij er te veel voor een kabinet dat in eigen vlees wil snijden.
pi_87134189
Ze kunnen het beter Minister van Remigratie en uitzetbeleid noemen.
pi_87135193
Hoe meer ik te weten kom, hoe lachwekkender het akkoord wordt. Zo blijkt er geen geld te zijn voor drieduizend extra agenten en wordt het ook onmogelijk om minder te betalen aan de EU. Vraag me af welke punten wel overeind blijven.
  zondag 3 oktober 2010 @ 16:14:02 #208
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_87135241
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe meer ik te weten kom, hoe lachwekkender het akkoord wordt. Zo blijkt er geen geld te zijn voor drieduizend extra agenten en wordt het ook onmogelijk om minder te betalen aan de EU. Vraag me af welke punten wel overeind blijven.
We mogen 130 op de snelweg. :Y
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_87135368
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

We mogen 130 op de snelweg. :Y
Driewerf hoera. Ik heb serieus mensen gesproken die het akkoord om die reden prijzen. Dan besef je eens temeer dat er veel dom volk rondloopt in ons land. Terwijl wanneer je vertelt dat het akkoord aan gort is geschoten door tal van economen, het er bij het ene oor ingaat en het andere direct weer uit.
  zondag 3 oktober 2010 @ 16:21:22 #210
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_87135496
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Driewerf hoera. Ik heb serieus mensen gesproken die het akkoord om die reden prijzen. Dan besef je eens temeer dat er veel dom volk rondloopt in ons land. Terwijl wanneer je vertelt dat het akkoord aan gort is geschoten door tal van economen, het er bij het ene oor ingaat en het andere direct weer uit.
De maximumsnelheid is als opium voor het volk.
pi_87135739
quote:

[..]

Ik heb er vertrouwen in dat het met de begroting wel goedkomt. Die is bij de VVD in goede handen. :Y
pi_87135765
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben me net een beetje aan het verdiepen in het verhaal rondom de dubbele nationaliteit (ik heb er zelf 2).
Maar wat is dat nou voor een achterlijke regel over dat mensen die een misdrijf begaan waar 12 jaar of meer op staat hun NL nationaliteit ontnomen wordt?
Hoe vaak wordt er nou in NL eigenlijk 12 jaar gegeven per jaar, en hoeveel daarvan hebben een dubbele nationaliteit? 2 ofzo?
  zondag 3 oktober 2010 @ 16:29:26 #213
66444 Lord_Vetinari
pi_87135775
quote:

[..]

ja, maar dat maakt niet uit. De Boerka wordt verboden en we mogen 130 en weer roken in de kleine kroeg. Nou, als dat geen reden is om 110.000 extra werklozen en 200 Euro achteruitgang per maand en koopkrachtvermindering voor uitkeringstrekkers en 65-plussers en verlaging van het minimumloon en extra tweedeling in de samenleving en moord op ons cultuurstelsel te accepteren, weet ik het ook niet meer, hoor.
  zondag 3 oktober 2010 @ 16:30:52 #214
66444 Lord_Vetinari
pi_87135822
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:28 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik heb er vertrouwen in dat het met de begroting wel goedkomt. Die is bij de VVD in goede handen. :Y
Um, je begrijpt toch wel, dat de begroting onderhavig is aan de afspraken die er gemaakt zijn? En dat de VVD kan willen wat ze wil, maar dat de PVV heus geen andere anti-moslim afspraken gaat laten vallen om 130 dierenagenten te krijgen?
  zondag 3 oktober 2010 @ 16:40:00 #215
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_87136140
quote:

[..]

Die begroting zit potdicht inderdaad, met o.a. een ingeplande bezuiniging op de afdrachten aan Europa met 1 miljard terwijl die nergens op gebaseerd is. ^O^
pi_87136654
quote:

[..]

Alle gaten worden ongetwijfeld gedicht, maar dat maakt de geplande maatregelen niet minder idioot. Zie de post van L_V voor een kleine greep uit de gevolgen van het akkoord.
pi_87137619
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

ja, maar dat maakt niet uit. De Boerka wordt verboden en we mogen 130 en weer roken in de kleine kroeg. Nou, als dat geen reden is om 110.000 extra werklozen en 200 Euro achteruitgang per maand en koopkrachtvermindering voor uitkeringstrekkers en 65-plussers en verlaging van het minimumloon en extra tweedeling in de samenleving en moord op ons cultuurstelsel te accepteren, weet ik het ook niet meer, hoor.
Ik weet soms ook niet waar ik moet beginnnen. Ik vind het echt zonde dat bij de PO ook zoveel weg gaat. Eigenlijk levert enkel en alleen maar de PO kwaliteit op TV..
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:34:14 #218
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_87137900
Oh Oh Cherso en ik houd van Holland zijn toch ook twee pracht programma's?? daar krijgen we er dan zeven van elke avond in week eentje O+
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:36:23 #219
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_87137975
quote:

[..]

Ach ja, historische kennis, wie heeft dat nodig om een mening te vormen hè.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:42:01 #220
66444 Lord_Vetinari
pi_87138169
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:34 schreef Aloulou het volgende:
Oh Oh Cherso en ik houd van Holland zijn toch ook twee pracht programma's?? daar krijgen we er dan zeven van elke avond in week eentje O+
En Idols, Voice of Holland, Popstars... Elke avond eentje! Oh joy of joys! Wat zal het leven mooi worden! *O*
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:48:04 #221
66444 Lord_Vetinari
pi_87138365
CDA-leden: laat bezwaren zwaar meewegen
DEN HAAG - Bezwaren bij een belangrijk smaldeel van het CDA over samenwerking met de PVV moeten zwaar worden meegewogen door de CDA-fractie in de Tweede Kamer. De fractie buigt zich dinsdag over de vraag of het CDA stapt in een minderheidskabinet met de VVD, gedoogd door de partij van Geert Wilders.

Die oproep hebben vier CDA-leden gedaan in een open brief aan de CDA-fractie. De leden waren ook de indieners van vier resoluties op het CDA-congres op zaterdag. Daar stemde 68 procent voor de beoogde regeringscoalitie en 32 procent tegen.

Over de stemverhouding zeggen de vier, onder meer actief bij locale CDA-afdelingen: „We hopen dat u dit signaal serieus neemt, juist ook nu onze partij verzwakt is door een verkiezingsnederlaag.”
pi_87140197
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En Idols, Voice of Holland, Popstars... Elke avond eentje! Oh joy of joys! Wat zal het leven mooi worden! *O*
Oh boy.
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:44:54 #223
104871 remlof
Europees federalist
pi_87140301
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:41 schreef IHVK het volgende:

[..]

Oh boy.
En vanavond wordt het nieuws u gebracht door Lockheed Martin *O*
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:52:39 #224
66444 Lord_Vetinari
pi_87140556
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 18:44 schreef remlof het volgende:

[..]

En vanavond wordt het nieuws u gebracht door Lockheed Martin *O*
We onderbreken de troonrede nu even voor de reclame en zijn zo bij u terug. Uiteraard met ondertiteling en uitleg van de moeilijke woorden, zoals 'en', 'of' en 'samenwerking'
pi_87140772
SMS OH OH BEA AAN NAAR 6464 EN ONTVANG DE BEA-CHERSO MIX ALS RINGTONE!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')