CDA'ers zijn over het algemeen erg trouw aan de partij.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:19 schreef Jojoke het volgende:
Tot dusver meer VVD'ers die uit de partij stappen dan CDA'ers trouwens. Wellicht omdat ze binnen de VVD echt een kleine meerderheid zijn en D66 niet ver van hen staat.
En het geloof dat hen bindt. Grote factor waar gisteren ook verschillende keren aan geappelleerd werd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
CDA'ers zijn over het algemeen erg trouw aan de partij.
Lijken mij er te veel voor een kabinet dat in eigen vlees wil snijden.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:34 schreef Corkscrew het volgende:
Klopt het dat we de volgende ministerposten krijgen? Op basis van het regeerakkoord en de nieuwsberichten van de afgelopen tijd kom ik tot de volgende twaalf ministers, wat overeenstemt met het al vaak genoemde aantal posten:
• Minister van Algemene Zaken (MP)
• Minister van Buitenlandse Zaken
• Minister van Binnenlandse Zaken
• Minister van Financiën
• Minister van Economische zaken, Innovatie en Landbouw
• Minister van Sociale Zaken
• Minister van Volksgezondheid
• Minister van Onderwijs
• Minister van Veiligheid
• Minister van Ruimte
• Minister van Defensie
• Minister van Immigratie en Integratie (zonder portefeuille)
We mogen 130 op de snelweg.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe meer ik te weten kom, hoe lachwekkender het akkoord wordt. Zo blijkt er geen geld te zijn voor drieduizend extra agenten en wordt het ook onmogelijk om minder te betalen aan de EU. Vraag me af welke punten wel overeind blijven.
Driewerf hoera. Ik heb serieus mensen gesproken die het akkoord om die reden prijzen. Dan besef je eens temeer dat er veel dom volk rondloopt in ons land. Terwijl wanneer je vertelt dat het akkoord aan gort is geschoten door tal van economen, het er bij het ene oor ingaat en het andere direct weer uit.quote:
De maximumsnelheid is als opium voor het volk.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Driewerf hoera. Ik heb serieus mensen gesproken die het akkoord om die reden prijzen. Dan besef je eens temeer dat er veel dom volk rondloopt in ons land. Terwijl wanneer je vertelt dat het akkoord aan gort is geschoten door tal van economen, het er bij het ene oor ingaat en het andere direct weer uit.
Ik heb er vertrouwen in dat het met de begroting wel goedkomt. Die is bij de VVD in goede handen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Driewerf hoera. Ik heb serieus mensen gesproken die het akkoord om die reden prijzen. Dan besef je eens temeer dat er veel dom volk rondloopt in ons land. Terwijl wanneer je vertelt dat het akkoord aan gort is geschoten door tal van economen, het er bij het ene oor ingaat en het andere direct weer uit.
Ik ben me net een beetje aan het verdiepen in het verhaal rondom de dubbele nationaliteit (ik heb er zelf 2).quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe meer ik te weten kom, hoe lachwekkender het akkoord wordt. Zo blijkt er geen geld te zijn voor drieduizend extra agenten en wordt het ook onmogelijk om minder te betalen aan de EU. Vraag me af welke punten wel overeind blijven.
ja, maar dat maakt niet uit. De Boerka wordt verboden en we mogen 130 en weer roken in de kleine kroeg. Nou, als dat geen reden is om 110.000 extra werklozen en 200 Euro achteruitgang per maand en koopkrachtvermindering voor uitkeringstrekkers en 65-plussers en verlaging van het minimumloon en extra tweedeling in de samenleving en moord op ons cultuurstelsel te accepteren, weet ik het ook niet meer, hoor.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Um, je begrijpt toch wel, dat de begroting onderhavig is aan de afspraken die er gemaakt zijn? En dat de VVD kan willen wat ze wil, maar dat de PVV heus geen andere anti-moslim afspraken gaat laten vallen om 130 dierenagenten te krijgen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in dat het met de begroting wel goedkomt. Die is bij de VVD in goede handen.
Die begroting zit potdicht inderdaad, met o.a. een ingeplande bezuiniging op de afdrachten aan Europa met 1 miljard terwijl die nergens op gebaseerd is.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in dat het met de begroting wel goedkomt. Die is bij de VVD in goede handen.
Alle gaten worden ongetwijfeld gedicht, maar dat maakt de geplande maatregelen niet minder idioot. Zie de post van L_V voor een kleine greep uit de gevolgen van het akkoord.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik weet soms ook niet waar ik moet beginnnen. Ik vind het echt zonde dat bij de PO ook zoveel weg gaat. Eigenlijk levert enkel en alleen maar de PO kwaliteit op TV..quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
ja, maar dat maakt niet uit. De Boerka wordt verboden en we mogen 130 en weer roken in de kleine kroeg. Nou, als dat geen reden is om 110.000 extra werklozen en 200 Euro achteruitgang per maand en koopkrachtvermindering voor uitkeringstrekkers en 65-plussers en verlaging van het minimumloon en extra tweedeling in de samenleving en moord op ons cultuurstelsel te accepteren, weet ik het ook niet meer, hoor.
Ach ja, historische kennis, wie heeft dat nodig om een mening te vormen hè.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:28 schreef nikk het volgende:
[..]
En Idols, Voice of Holland, Popstars... Elke avond eentje! Oh joy of joys! Wat zal het leven mooi worden!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:34 schreef Aloulou het volgende:
Oh Oh Cherso en ik houd van Holland zijn toch ook twee pracht programma's?? daar krijgen we er dan zeven van elke avond in week eentje
Oh boy.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En Idols, Voice of Holland, Popstars... Elke avond eentje! Oh joy of joys! Wat zal het leven mooi worden!
We onderbreken de troonrede nu even voor de reclame en zijn zo bij u terug. Uiteraard met ondertiteling en uitleg van de moeilijke woorden, zoals 'en', 'of' en 'samenwerking'quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
En vanavond wordt het nieuws u gebracht door Lockheed Martin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |