Zit nu op mobiel dus de foto's laden niet, maar het is de lekkerste ja. Met raymond eronder.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hoe herken je het Turkse mokkel? Is dat gewoon de lekkerste op foto 4?
Dan twijfel ik nog tussen die en foto 4, ik kan niet kiezen.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:36 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Zit nu op mobiel dus de foto's laden niet, maar het is de lekkerste ja. Met raymond eronder.
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dan twijfel ik nog tussen die en foto 4, ik kan niet kiezen.
Wie helpt mij?![]()
Misschien kan seiramu nog wat meer pics van zichzelf posten om mij te helpen met deze lastige maar noodzakelijke beslissing?
Meisjes die eerst bitchy en afstandelijk zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hey desuno ascendancy, olle baas!
Wat is Tsundere voor iets, nog nooit van gehoord
Omdat tsundero op thunder lijkt en dat is bliksem!!!quote:
Omdat het stoer is met woorden te gooien waarvan je de echte betekenis niet weet en maar moet hopen dat de vertaling op internet correct is om zo slimmer te lijken, je weet!quote:
Zo ken ik er ook een paarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:36 schreef Zwappel het volgende:
Anime bashen![]()
Zóó 2006.__!
Ik ken genoeg mensen die anime kijken, en dat zijn bij lange na geen nerds.
Maar ik ken er ook die inderdaad nerd zijn, en zelfs een die een japanse opleiding is gaan doen![]()
Ik ben blij voor je dat je daar vanaf bentquote:Op donderdag 30 september 2010 23:32 schreef seiramu het volgende:
[..]
Wanneer heb ik die emoticons gebruikt dan? En ik ben niet verjapanst hoor, ik luister gewoon naar normale muziek (Jeff Buckley, Eminem, REM) en geen Japanse shit, praat irl haast nooit over anime en...Japanse woorden gebruiken? Doe ik niet aan. Deze hobby bespreek ik alleen met mijn vriendinnen en vrienden die ook into anime zijn. De buitenwereld pikt het gewoon zo af en toe mee.
Vroeger liep ik wel rond in GOFFFFIK RORRREETA (zwarte kutrok met zwart/rode kousen) kleding met een Naruto headband.![]()
Ik was toen 14. Nu ben ik 19 en haat ik Naruto sinds een jaar of drie.
Oooooooooh kawai naruto-kuuuuuuun!!!!!!!! :3quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:51 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat je daar vanaf bent![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oooooooooh kawai naruto-kuuuuuuun!!!!!!!! :3
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:32 schreef seiramu het volgende:
ik luister gewoon naar normale muziek (Jeff Buckley, Eminem, REM) en geen Japanse shit
Doe maar ruig jongemanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:38 schreef i_am_god het volgende:
Heb nog nooit lekkere chicks ontmoet die anime keken. En ken er toch wel heel wat.
Zelf vroeger ook een anime " nerd " geweest. Gelukkig is alles nog goed terecht gekomen![]()
En dat terwijl er niemand om vroeg voor een keerquote:Op donderdag 30 september 2010 22:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zit daar nu serieus een pic van je zusje tussen? De natte droom van iedere FOK!ker
Nee, Dragonball Z was cool ondanks dat iedereen er naar keek.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:19 schreef RickoKun het volgende:
Dragonball z is stom want iedereen keek ernaar![]()
![]()
Mja en meerdere artiesten en bands maar ik ben al heel lang geen grote Jrock fan meer. Na meer dan 7 jaar heb ik mijn interesse verloren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
En jij was nog wel zo'n PIERROT fan! Of was jij dat niet?![]()
Verder heb je gelijk hoor. Japanofielen
Bleach en Naruto zijn simpelweg van een veel mindere kwaliteit dan veel anime. Ze zijn ook vooral zo populair omdat ze in shonen jump staan en daar schijnbaar het best aanslaan op lezers tot een jaar of 16.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:17 schreef internal het volgende:
Mensen die de mainstream anime haten omdat mainstream
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |