Dr staat een filmpje op youtube, een interview, waarin ze zegt dat ze die drie weken geen sex heeft gehad.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:31 schreef Averroes het volgende:
Vraag mij wel af waarneer Barbie nou eens de slet gaat uithangen. Ze wekte van te voren zoveel verwachtingen maar we zijn vijf afleveringen verder en ze heeft eigenlijk nog niks uitgevoerd.
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:04 schreef pberends het volgende:
1,44 miljoen kijkers zien Oh Oh Cherso.
Overigens verwacht ik dat het vanaf volgende week gaat inzakken.
dat er 40 meisies achter hem aan zaten, zonder onderbroekie anquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Matsoe Matsoe blijft baasWat was dat liedje nou wat die aan het zingen was?
ow, in aflevering 1 schreeuwde ze nog dat NEUKEN het eerste is wat ze in Cherso zou gaan doen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dr staat een filmpje op youtube, een interview, waarin ze zegt dat ze die drie weken geen sex heeft gehad.
En dat ze dus geen slet mmeer is.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:30 schreef Nielsch het volgende:
Als ik die kop van Barbie zie moet ik altijd denken aan:
[ afbeelding ]
En kort daarvoor laat doorschemeren dat ze heel vaak seks heeft met mannen die haar bed versieren met rozeblaadjes.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Stel je voor: Je bent het kind van Roos en Sniper.
Dan zie je op YouTube dat je moeder zo zegt: "Ik ben kankerlam en ik wil dat je me keihard neukt!"
En zo ben jij dan gemaakt!
jezus, wat heb die een flappen zeg!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:31 schreef IJST het volgende:
[ afbeelding ]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN, DAAR MOET EEN PIEMOL IN!
Spot de teen!
Haha, Jokertje mag van mij ook blijven. Hij heeft echt wel grappige momenten en is gewoon een baasje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bij deze stem ik weg:
• Vincent. Lelijkste wijf van chersonissos pakken en dan nog tof gaan lopen doen ook.![]()
• Roos. irritant lelijk wijf met een hondekop. Stond op een scoringskans van 0,00000001% in Chersonissos,niet verder gekomen dan het huis. Het is een wonder dat ze Vincent nog heeft weten te strikken.
• Bibi, zeiken over ex-vriendje, maar niet proberen een leuke tijd te hebben. En dat alles voor een kneusje thuis.
Onder voorbehoud
• Elize. Ze gaat niet uit, ze komt amper in beeld. Waarom is ze mee? Nog een week om zich te bewijzen en anders is het naar huis met die kurkdroge kut
• Barbie. Dom en niet echt knap, maar simpel verkrijgbaar. Het is een wonder dat zij nog niets geregeld heeft. Verplicht stappen en regelen, anders exit.
• Jokertje. Het wordt tijd om wat actie te gaan ondernemen. Nummers regelen is niet meer genoeg.
Blijven:
• Matsoe matsoe. Held![]()
• Tony. Hij heeft het lekkerste wijf geregeld, hij is de grootste hosselaar van het huis. Voorlopig heeft hij de mentale voorsprong. Risico blijft wel kleefgedrag aan Gerrit.
Vind dit eerlijk gezegd meer op Roos lijken!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:30 schreef Nielsch het volgende:
Als ik die kop van Barbie zie moet ik altijd denken aan:
[ afbeelding ]
vanaf 36 secondenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ow, in aflevering 1 schreeuwde ze nog dat NEUKEN het eerste is wat ze in Cherso zou gaan doen...
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Stel je voor: Je bent het kind van Roos en Sniper.
Dan zie je op YouTube dat je moeder zo zegt: "Ik ben kankerlam en ik wil dat je me keihard neukt!"
En zo ben jij dan gemaakt!
Nee, Roos lijkt op het Grote Liegebeestquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:33 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Vind dit eerlijk gezegd meer op Roos lijken!
Geenstijlquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:42 schreef THEFXR het volgende:
Wat nu als Elize lesbisch blijkt en dat Barbie bi is. Dat die 2 hebben liggen te rimmen in het huis?
ze hebben GS gehaald http://www.geenstijl.nl/m(...)JxBx+%28GeenStijl%29
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |