Sniper en dat wijf waren foto's aan het maken in de zee.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:05 schreef Lindgren. het volgende:
Wat was er nou met Sniper? Met dat gezang van "We willen tieten zien" enzo.
Ja. Maar ik las hier dat ie door het lint ging.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sniper en dat wijf waren foto's aan het maken in de zee.
Viel wel mee.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Maar ik las hier dat ie door het lint ging.
Dan heb ik ook iets gemist. Viel allemaal wel mee volgens mij.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Matsoe blijft de koning!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:06 schreef Dekatria het volgende:
Te kort
Maar andermaal was Matsoe weer eindbaas met z'n uitspraken
Als ze zo door blijven gaan met focken, gaat dat nog wel komenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Die kleine moet gewoon even goed vreemdgaan met onze held Matsoe. PiraatPiet.
Hij onttrekt zich tenminste niet van de groep zoals Sniper. Die alleen nog maar oordeelt over de groep van een afstandje.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:10 schreef Tuvai.net het volgende:
Ironisch dat Tony trouwens ook helemaal soft begint te worden nu die een neukertje heeft.Was hij niet degene die Sniper het meest af zat te zeiken omdat 'ie met Roos was.
meer een aflevering met de naam: oh oh Cherso en het onbekende condoom.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
Is er nog geneukt vandaag?
Morgen maar eens even rtl gemist kijken
Of fittie tussen Barbie en Gerrit.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
Er moet inderdaad echt wat gebeuren, meer neuken, Bibi met Jokertje ofzo, en lekker rellen.
en meer dronken toestanden enzo ipv dat saaie voetbalquote:Op donderdag 30 september 2010 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
Er moet inderdaad echt wat gebeuren, meer neuken, Bibi met Jokertje ofzo, en lekker rellen.
Heeft ie ook een paar keer mee geouwehoerd tijdens het stappen.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:15 schreef IsYouOnDope het volgende:
lol een chick van de tegenpartij was dezelfde waarvan Matsoe de naam niet meer wist in de villa
Wat is een El Canario?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:17 schreef Ritmo het volgende:
Wel erg vet trouwens dat ze gewoon ff Real El Canario in de show hadden.
Ja, inderdaad. Ik dacht het ook al.. bij het voetballen stond ze er volgens mij ook tussen.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:18 schreef Tuvai.net het volgende:
Die blonde scharrel van Matsoe Matsoe is ook weer verschillende malen voorbij geflitst vandaag inderdaad. Wel erg toevallig allemaal.
DJ in Spanje en de rest van middelandse zee gebied. Treed ook vaak op in Nederland met DJ Chuckie enzoquote:
Op FOK! kennen ze alleen Muse enzoquote:Op donderdag 30 september 2010 22:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
DJ in Spanje en de rest van middelandse zee gebied. Treed ook vaak op in Nederland met DJ Chuckie enzo
Oh weer zo ene uit een dozijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
DJ in Spanje en de rest van middelandse zee gebied. Treed ook vaak op in Nederland met DJ Chuckie enzo
Toch beter dan dat kattengejank van Mjoes.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh weer zo ene uit een dozijn.
Beetje 'Yeah' en 'Puss yoer hens UP!!' roepen en je hebt al succes tegenwoordig.
Vroeger toen had je nog tenminste Vanilla Ice.
It's a setup!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:18 schreef Tuvai.net het volgende:
Die blonde scharrel van Matsoe Matsoe is ook weer verschillende malen voorbij geflitst vandaag inderdaad. Wel erg toevallig allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |