Kan zijn, maar ik heb al tijden niet meer in een SC gezeten en heb al een paar biertjes op....dit moet je echt opbouwen idd...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[Singles] is topsport
en aardig rustig atm eigenlijk
0034 of +34 geloof ik en dan moet je de 0 voor het netnummer weglaten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:06 schreef brunette82 het volgende:
even totaal off topic, wie weet welke net nummer spanje heeft? als ik van hier naar spanje wil bellen?
hgoe kom je nou weer aan een date in Spain?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:10 schreef brunette82 het volgende:
Thanks! Ga het meteen even proberen!
hallo een date in nederland is al ver genoegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hgoe kom je nou weer aan een date in Spain?
Oi, ik heb maandenlang in de UDOWU SC gezeten ja!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
slowchatten is idd een kunst op zich....op een gemiddelde avond zit ik in dit topic en in 3fm en dat is best vermoeiend
een vrouwendingquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:25 schreef brunette82 het volgende:
[..]
hallo een date in nederland is al ver genoeg![]()
Nee, een stel vrienden gingen naar spanje (3 dagen geleden) niks van gehoord, en nu hoor ik
dat ze niet in gecheckt zijn in het hotel...en ouders gebeld, hij ligt in het ziekenhuis,,,ik maakte me
zorgen, maar dat is een vrouwen ding
UDOWO??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:26 schreef Neelix het volgende:
[..]
Oi, ik heb maandenlang in de UDOWU SC gezeten ja!
Dat het oppervlakkige opgezette rommel is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een vrouwending![]()
![]()
maar logisch dat je je zorgen maakt. hoop dat het niet te ernstig is....
hoe denken jullie btw over datingshows als Take me out of Liefde op het eerste gezicht of op goed geluk?
Take me out is echt zoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een vrouwending![]()
![]()
hoe denken jullie btw over datingshows als Take me out of Liefde op het eerste gezicht of op goed geluk?
Mja, op het ONZ forum, "Users die overal worden uitgekotst"quote:
Vrouwen krijgen bij TMO betaald per aflevering, vandaar dat ze zo drukgraag zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
dat dacht ik ook, maar ik wilde toch even verifieren!
Ik ben bij een uitzending van Take me out geweest en de productieleidster vertede die meisjes geregeld wat ze moesten zeggenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een vrouwending![]()
![]()
ik had al zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:40 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik ben bij een uitzending van Take me out geweest en de productieleidster vertede die meisjes geregeld wat ze moesten zeggen
Haha publiek sorry maar daar staan vind ik echt te laag.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had al zo'n vermoeden
maar stond jij tussen de dames of was je publiek?
het is ook niet 1 an de doelen die ik wil bereikt hebben in mijn levenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:42 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Haha publiek sorry maar daar staan vind ik echt te laag.
Slechte actrices die teveel betaald krijgen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:40 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik ben bij een uitzending van Take me out geweest en de productieleidster vertede die meisjes geregeld wat ze moesten zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |