quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nou vooruit:
[ afbeelding ]
Maar dan ga ik nu ff koken
Succes, dezelfde organisatie als de mijne van afgelopen weekend.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:56 schreef Godshand het volgende:
Jezus hebben jullie geen leven ofzo?
Al heel deel 52 vol
Anyway, ik ga zo reallife speeddaten, van de organisatie van flitsdate.nl.
Snel douchen en dan de trein naar A'dam
Ben benieuwd of ik 2,5 uur meiden lullen aankan
Ik laat jullie snel weten hoe dat was...
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nou vooruit:
[ afbeelding ]
Maar dan ga ik nu ff koken
wow, wait... what? Ik zoek heul geen man, joh :/ Doe us aanpassen!quote:
`r staat inderdaad een beetje weinig, maar er moet ook nog wel wat te vragen overblijvenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:28 schreef Neelix het volgende:
Jonges, wat is hier aan de hand, iedereen ineens de hort op? Het topic is nog niet vol en het is al bijna half tien!
Kijk uit. Dropshot is gif.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:53 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn buddy heeft liefdesverdriet. We hangen nu samen op mijn bank met Ben en Jerries ijs en we kijken popstars (ik heb alleen ervaring in het troosten van vrouwen met ludduvudduh, maar mannen werkt blijkbaar het zelfde). Dat moest ik even melden. Oh, voor de volledigheid heb ik een fles dropshot aan het geheel toegevoegd. De dop kwam net al door de kamer zeilen met de melding dat de fles nu leeg moest. Maar het is een nieuwe fles![]()
Mooi, ik houd het wel bij bier, wijn, vodka, whisky en tequilla.quote:
Oh man....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
ja, sorry, ik was andere dingen aan t deon....Ekstra weekend kijken/luisteren
en constant mijn e-mailnotifier in de gaten houden
edit: en ik moest natuurlijk hazelnootoploskoffie in elkaar draaien. en 2 stroopwafels eten
ja, ik denk: ik laat ff aan mijn vrienden weten waarrom ik niet als een malle zit te postenquote:
Daar gaat die hazelnootkoffie vast bij helpen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik denk: ik laat ff aan mijn vrienden weten waarrom ik niet als een malle zit te posten
nee, dat niet...ga straks een Monster Ripper opentrekkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:48 schreef Neelix het volgende:
[..]
Daar gaat die hazelnootkoffie vast bij helpen?
Ik hou het bij Bowmore en Grolschquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat niet...ga straks een Monster Ripper opentrekken
Hehehehe....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:56 schreef Xili0n het volgende:
[..]
wow, wait... what? Ik zoek heul geen man, joh :/ Doe us aanpassen!
tis wel een mannenbord geworden...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hehehehe....
[ afbeelding ]
Jij ziet dat verkeerd, de vrouwen hebben het nu voor het uit kiezen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis wel een mannenbord geworden...
VROUWMENSCHEN! PLAATST EEN OPROEP!
Mag het een half decenniumpje minder zijn?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:57 schreef brunette82 het volgende:ik dan maar? zoekt een man, tussen de 28/35
[Singles] is topsportquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:59 schreef Neelix het volgende:
Oh man, ik geloof dat ik de Singles SC echt maar laat voor wat het is, dat gaat me echt te snel
owja....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:56 schreef Neelix het volgende:
[..]
Jij ziet dat verkeerd, de vrouwen hebben het nu voor het uit kiezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |