Dat is een principekwestie, ik wil nooit iemand kwetsen op basis van uiterlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:13 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Zegt degene die op Paiq niet online durfde te komen omdat hij iemand een smoesje had verteld in plaats van haar gewoon af te wijzen![]()
Wat een quasi diepzinnige poeptekstquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is een principekwestie, ik wil nooit iemand kwetsen op basis van uiterlijk.
Ik voel me daar gewoon slecht bij, omdat dat mijn tekortkoming is, en niet die van diegene die ik niet vind voldoen.
Veel vrouwen laten plots niets meer van zich horen, meestal nadat ze iemand anders gevonden hebben waar ze het op dat moment beter mee vinden klikken. Verschillende malen meegemaakt dat een leuke vlotte email conversatie plots oorverdovend stil blijft. Contact maken is dan totaal niet meer mogelijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:13 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Maar ik vind wel dat ze op z'n minst iets van zich had kunnen laten horen.
Op zich een goed principe maar ik hoor liever dat ze me niet aantrekkelijk vinden als 1 of ander wazig verhaal.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zeggen: "sorry, maar dit gaat hem niet worden want je bent mijn type niet" o.i.d?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:26 schreef Lamon. het volgende:
Ik voel me daar gewoon slecht bij, omdat dat mijn tekortkoming is, en niet die van diegene die ik niet vind voldoen.
Daarom vind ik dat paiq ook een lastige site, je klikt namelijk wel met iemand, anders chat je niet zo lang met elkaar. En dan zie je de foto, en denk je, nou nee..hoe ga je dan uitleggen dat je uiterlijk belangrijk vindt en dat ze niet voldoet aan die eis?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zeggen: "sorry, maar dit gaat hem niet worden want je bent mijn type niet" o.i.d?
Ja, maar, als het qua chatten enzo wel klikt, geef je t dus geen kans omdat iemand qua uiterlijk er niet doet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat paiq ook een lastige site, je klikt namelijk wel met iemand, anders chat je niet zo lang met elkaar. En dan zie je de foto, en denk je, nou nee..hoe ga je dan uitleggen dat je uiterlijk belangrijk vindt en dat ze niet voldoet aan die eis?
Ik geloof je meteen, maar ik denk dat de mannen die zich dat kunnen veroorloven veel dunner gezaaid zijn als hun vrouwelijke tegenhangers.quote:
Het gaat niet om lekkere blonde stoten, ik val heel specifiek op bepaalde gezichten, en als ik niet iets zie in dat gezicht wat me pakt, kan ik daar niet doorheen kijken. Dus het gaat niet om hoe knap iemand is, ik vind modellen zelfs lelijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:01 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Ja, maar, als het qua chatten enzo wel klikt, geef je t dus geen kans omdat iemand qua uiterlijk er niet doet?
Wat als je een lekkere blonde stoot hebt, maar totaal niet praten kan met elkaar, wat kies je dan?
Je kan niet altijd op afgaan op een foto, je kan beter iemand in real life beoordelen...foto's zeggen niet veel..
Perfect is een raar woord, perfectie bestaat niet, maar als alles wat ik in iemands ogen en uitdrukking zie niet klopt, heb ik daar wel moeite mee ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef brunette82 het volgende:
maar wat als het gezicht wel perfect is op de foto, bv photoshop, en jij date met dr, en de gezicht blijkt toch
niet perfect, dan prik je dan ook niet doorheen?
Bericht terugsturen met je adres erin, ze kan wel lezen maar niet reageren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
gottegot, weet iemand hoe rp werkt als iemand interesse heeft getoond in je? ik kan wel terugpm-en aangezien ik fullmember ben maar zij is dat volgens mij niet dus ik weet dan weer niet of ze wel terug kan pm-en of dat ik er een msn-adres of mailadres in moet zetten.
HELP
Je email geven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
gottegot, weet iemand hoe rp werkt als iemand interesse heeft getoond in je? ik kan wel terugpm-en aangezien ik fullmember ben maar zij is dat volgens mij niet dus ik weet dan weer niet of ze wel terug kan pm-en of dat ik er een msn-adres of mailadres in moet zetten.
HELP
RP is zo slecht nog niet, je moet alleen niet meteen teveel verwachten, vrouwen zijn soms wispelturig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:32 schreef 3rdRock het volgende:
danku heren! gaat ik dat even doenspannend hoor!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:45 schreef Xili0n het volgende:
[..]
[..]
[..]
I started a trend...
*doet rondje voor de afwachtenden*
ik verwacht niets, maar ik hoop iig op een mailtjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
RP is zo slecht nog niet, je moet alleen niet meteen teveel verwachten, vrouwen zijn soms wispelturig.
Dat is heel nobel, maar ik zou zelf niet met iemand gaan daten waar ik me op basis van foto's echt niet tot aangetrokken voel. Natuurlijk zijn mensen anders in het echt, dan zie je ook de houding, lichaamstaal etc.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:01 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Ja, maar, als het qua chatten enzo wel klikt, geef je t dus geen kans omdat iemand qua uiterlijk er niet doet?
Wat als je een lekkere blonde stoot hebt, maar totaal niet praten kan met elkaar, wat kies je dan?
Je kan niet altijd op afgaan op een foto, je kan beter iemand in real life beoordelen...foto's zeggen niet veel..
klopt helemaal!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Vind het wel typisch trouwens dat de mannen die op datingsites het hardst roepen dat uiterlijk er niet toe doet, meestal behoorlijk onaantrekkelijk zijn. Uiterlijk is zeker niet alles, maar dat het er niet toe zou doen geloof ik echt niet.
Nou vooruit:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:39 schreef 3rdRock het volgende:
yoe, plak mij er ook maar bij.
3rdRock zkt vrouw, 25-30jr oud. appeltaart geen bezwaar
als iets via een chat ofzo en daarna zie ik een foto en die bevalt me echt niet dan zou ik proberen er een eind aan te breien, maar als ik er wel iets in zie hoeft ze echt geen goddelijk koppie of lijf te hebben (heb ik zelf ook niet tenslotte). Er "leuk"uitzien is voor mij voldoende, maar wat ik nu echt leuk vind weet ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:01 schreef brunette82 het volgende:
[..]
merci en kook ze!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nou vooruit:
[ afbeelding ]
Maar dan ga ik nu ff koken
Ze hebben dan in ieder geval wel zelfkennisquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Vind het wel typisch trouwens dat de mannen die op datingsites het hardst roepen dat uiterlijk er niet toe doet, meestal behoorlijk onaantrekkelijk zijn.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nou vooruit:
[ afbeelding ]
Maar dan ga ik nu ff koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |