Datingsites hebben niets aan klantenbinding, die hebben meer aan tevreden klanten die het dan doorvertellen aan anderen.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:38 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook zeer sceptisch wat betaalde datingsites betreft. Laten we wel wezen, het is helemaal niet in hun belang dat de klanten een goede match krijgen omdat ze dan hun klant kwijt zijn, of ben ik nu te ver doorgeslagen in mijn pessimisme
gewoon doen! in het ergste geval is het IRL niks. dan begin je opnieuwquote:Op donderdag 30 september 2010 23:48 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Ja oke, dat is ook de voornaamste reden dat ik hier ben, een beetje kijken wat jullie allemaal beleven. Ik kan wel naar ervaringen gaan googlen.. maarjaIk sta er iig wel open voor, maar ben zeer gevoelig voor negatieve posts als excuus om er niet aan te beginnen.
dat.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:48 schreef Neelix het volgende:
[..]
Datingsites hebben niets aan klantenbinding, die hebben meer aan tevreden klanten die het dan doorvertellen aan anderen.
net zo makkelijk als in real lifequote:Op donderdag 30 september 2010 23:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat.
Het is niet makkelijk om een echte match te vinden, maar dat het kan, geloof ik zeker.
Juist. Weg met die oploskoffiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:35 schreef Charles.Darwin het volgende:
Die volgt ons topic, kan niet anders!
Tijd voor een bakje echte koffie!
Goed, als je het echt wilt weten. Ik heb via internet zes vrouwen gedate, en al is het duidelijk niets geworden (anders zat ik hier nietquote:Op donderdag 30 september 2010 23:48 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Ja oke, dat is ook de voornaamste reden dat ik hier ben, een beetje kijken wat jullie allemaal beleven. Ik kan wel naar ervaringen gaan googlen.. maarjaIk sta er iig wel open voor, maar ben zeer gevoelig voor negatieve posts als excuus om er niet aan te beginnen.
Maar koffie moet je leren drinken, desnoods met een trechterquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:30 schreef simpeleharry het volgende:
Maar koffie moet je leren drinken, desnoods met een trechter
Als ik je verhaal zo lees denk ik dat je meer baat zou hebben bij een psycholoog eerlijk gezegd..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:30 schreef simpeleharry het volgende:
@Lamon
Bedankt voor je heldere verhaal. Een 50 procent potentiele success rate vind ik wel acceptabel als het gaat om zoiets onberekenbaars als het succesvol beginnen van een relatie. Ik weet dat je dit soort zaken nooit betrouwbaar in cijfers kan uitdrukken, maar als bijvoorbeeld 80 - 90 procent van de dates bij voorbaat al kansloos zou zijn, begin ik er niet aan.
Oh, en ik ben een fok newbie, dus ik moet nog even de sfeer oppakken qua level of seriousness
[..]
Maar koffie moet je leren drinken, desnoods met een trechter
Er is natuurlijk geen gemiddelde succesratio per site. Het ligt allemaal aan jezelf. Je kansen dat een vrouw jou leuk vindt liggen hoger als je aantrekkelijk bent, hoogopgeleid, lang, grappig en attent bent. Als je een sik hebt en alleen maar koffie drinkt en naar de radio luistert gaat het nooit lukken. Dat heeft niks met sites te maken, of met profielen, of mailtjes, maar alles met jezelf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:30 schreef simpeleharry het volgende:
@Lamon
Bedankt voor je heldere verhaal. Een 50 procent potentiele success rate vind ik wel acceptabel als het gaat om zoiets onberekenbaars als het succesvol beginnen van een relatie. Ik weet dat je dit soort zaken nooit betrouwbaar in cijfers kan uitdrukken, maar als bijvoorbeeld 80 - 90 procent van de dates bij voorbaat al kansloos zou zijn, begin ik er niet aan.
Het is vandaag inderdaad wel erg stil.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:27 schreef Arnax het volgende:
Ik zie weinig dates voorbij komen, is iedereen nu 'onder de radar' aan het daten omdat Fok!dating nu in is?
ik ben 1 dag weg en gewoon een deel gemist... Dat ging wel heel snel
Maar de bijdrage van Silenus compenseert veelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:38 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Het is vandaag inderdaad wel erg stil.
Nuttige bijdrage van mijn kant ook
Gelukkig zijn wij dan allemaal niet te beroerd om het gemiddelde niveau weer omlaag te halen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Maar de bijdrage van Silenus compenseert veel
Ik FOK!date niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:27 schreef Arnax het volgende:
Ik zie weinig dates voorbij komen, is iedereen nu 'onder de radar' aan het daten omdat Fok!dating nu in is?
ik ben 1 dag weg en gewoon een deel gemist... Dat ging wel heel snel
Precies. Overigens heeft Kieskleurig morgenavond een date, en we hebben afgesproken dat ik haar na 45 minuten bel. Afhankelijk van een kuchje van haar kant bij het opnemen, ga ik heel hard door de telefoon roepen dat haar Fiat Punto in brand staat en ze moet komen helpen blussen. Zo geef ik haar een smoes om weg te wezen. (daar is ze zelf natuurlijk te beleefd voor)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:45 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij dan allemaal niet te beroerd om het gemiddelde niveau weer omlaag te halen.
Wat een subtiliteit zou dat zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies. Overigens heeft Kieskleurig morgenavond een date, en we hebben afgesproken dat ik haar na 45 minuten bel. Afhankelijk van een kuchje van haar kant bij het opnemen, ga ik heel hard door de telefoon roepen dat haar Fiat Punto in brand staat en ze moet komen helpen blussen. Zo geef ik haar een smoes om weg te wezen. (daar is ze zelf natuurlijk te beleefd voor)
Echt he, als je dan toch fantasieverhaaltjes op gaat hangen, geef me dan in ieder geval iets beters dan een Fiat Puntoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies. Overigens heeft Kieskleurig morgenavond een date, en we hebben afgesproken dat ik haar na 45 minuten bel. Afhankelijk van een kuchje van haar kant bij het opnemen, ga ik heel hard door de telefoon roepen dat haar Fiat Punto in brand staat en ze moet komen helpen blussen. Zo geef ik haar een smoes om weg te wezen. (daar is ze zelf natuurlijk te beleefd voor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |