abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87046066
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:38 schreef simpeleharry het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook zeer sceptisch wat betaalde datingsites betreft. Laten we wel wezen, het is helemaal niet in hun belang dat de klanten een goede match krijgen omdat ze dan hun klant kwijt zijn, of ben ik nu te ver doorgeslagen in mijn pessimisme :?
Datingsites hebben niets aan klantenbinding, die hebben meer aan tevreden klanten die het dan doorvertellen aan anderen.
  donderdag 30 september 2010 @ 23:49:48 #102
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87046096
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:48 schreef simpeleharry het volgende:

[..]

Ja oke, dat is ook de voornaamste reden dat ik hier ben, een beetje kijken wat jullie allemaal beleven. Ik kan wel naar ervaringen gaan googlen.. maarja :{ Ik sta er iig wel open voor, maar ben zeer gevoelig voor negatieve posts als excuus om er niet aan te beginnen.
gewoon doen! in het ergste geval is het IRL niks. dan begin je opnieuw :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_87046119
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:48 schreef Neelix het volgende:

[..]

Datingsites hebben niets aan klantenbinding, die hebben meer aan tevreden klanten die het dan doorvertellen aan anderen.
dat.
Het is niet makkelijk om een echte match te vinden, maar dat het kan, geloof ik zeker. :)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:12:46 #104
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87046875
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:50 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

dat.
Het is niet makkelijk om een echte match te vinden, maar dat het kan, geloof ik zeker. :)
net zo makkelijk als in real life :)

*geniet van Bush op 3FM :)*
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:30:19 #105
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87050134
Wow, en weer is XKCD heel erg actueel:

vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:35:48 #106
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_87051194
Die volgt ons topic, kan niet anders!

Tijd voor een bakje echte koffie!
451 °F
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 10:21:30 #107
318019 simpeleharry
..doet niet zo ingewikkeld
pi_87052440
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:35 schreef Charles.Darwin het volgende:
Die volgt ons topic, kan niet anders!

Tijd voor een bakje echte koffie!
Juist. Weg met die oploskoffie :r
pi_87052901
Sowieso weg met koffie :{w
Thee c_/
pi_87053220
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:48 schreef simpeleharry het volgende:

[..]

Ja oke, dat is ook de voornaamste reden dat ik hier ben, een beetje kijken wat jullie allemaal beleven. Ik kan wel naar ervaringen gaan googlen.. maarja :{ Ik sta er iig wel open voor, maar ben zeer gevoelig voor negatieve posts als excuus om er niet aan te beginnen.
Goed, als je het echt wilt weten. Ik heb via internet zes vrouwen gedate, en al is het duidelijk niets geworden (anders zat ik hier niet :P ), 3 van de zes waren aangenaam gezelschap, en daar waren het enkel omstandigheden en gebrek aan een klik, waardoor het verder niets werd.
Dit is op RP.
Overigens zijn ze allemaal komen opdagen en was er maar 1 die totaal niet leek op haar foto's. :)

Ik ben er tot nu toe nog niet erg negatief over, aangezien ik het echt gehad heb met me eerst volstouwen met drank en dan in een grand cafe rond gaan lopen of zoiets.
Mijn vrienden zijn ook gesettled, of op dit moment totaal niet op zoek, dus ook daarom vind ik deze manier makkelijker.
Mijn enige klacht is wel, dat het altijd minstens 3 weken duurt voordat iemand je daadwerkelijk durft te ontmoeten.

De rest van het gelul over profielen, en vrouwen die niets zijn, is meer half grappend bedoeld en kun je met een korrel zout nemen.
Dat zijn mijn persoonlijke echte ervaringen na nog geen jaar. :)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:30:55 #110
318019 simpeleharry
..doet niet zo ingewikkeld
pi_87056886
@Lamon

Bedankt voor je heldere verhaal. Een 50 procent potentiele success rate vind ik wel acceptabel als het gaat om zoiets onberekenbaars als het succesvol beginnen van een relatie. Ik weet dat je dit soort zaken nooit betrouwbaar in cijfers kan uitdrukken, maar als bijvoorbeeld 80 - 90 procent van de dates bij voorbaat al kansloos zou zijn, begin ik er niet aan.

Oh, en ik ben een fok newbie, dus ik moet nog even de sfeer oppakken qua level of seriousness :)

quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:35 schreef kieskleurig het volgende:
Sowieso weg met koffie :{w
Thee c_/
Maar koffie moet je leren drinken, desnoods met een trechter :P
pi_87057474
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:30 schreef simpeleharry het volgende:

:o Dat klinkt eng.

Maar misschien datingsites en dates wat luchtiger opvatten?
Een gezellige avond als uitgangspunt hebben lijkt mij een meer ontspannen benadering :)
Niet alles hoeft uitsluitend rationeel en cijfermatig benaderd te worden ;)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:49:30 #112
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_87057476
quote:
@Lamon

Bedankt voor je heldere verhaal. Een 50 procent potentiele success rate vind ik wel acceptabel als het gaat om zoiets onberekenbaars als het succesvol beginnen van een relatie. Ik weet dat je dit soort zaken nooit betrouwbaar in cijfers kan uitdrukken, maar als bijvoorbeeld 80 - 90 procent van de dates bij voorbaat al kansloos zou zijn, begin ik er niet aan.

Oh, en ik ben een fok newbie, dus ik moet nog even de sfeer oppakken qua level of seriousness :)
[..]

Als ik je verhaal zo lees denk ik dat je meer baat zou hebben bij een psycholoog eerlijk gezegd.. :{
Overal verstand van.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:55:21 #113
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87057699
quote:
@Lamon

Er is natuurlijk geen gemiddelde succesratio per site. Het ligt allemaal aan jezelf. Je kansen dat een vrouw jou leuk vindt liggen hoger als je aantrekkelijk bent, hoogopgeleid, lang, grappig en attent bent. Als je een sik hebt en alleen maar koffie drinkt en naar de radio luistert gaat het nooit lukken. Dat heeft niks met sites te maken, of met profielen, of mailtjes, maar alles met jezelf.

Kortom, hoe leuker je bent, hoe leuker de vrouwen waarmee je date. En dan kun je ook op internet ontzettend leuke knappe vrouwen vinden. De enige kleine details die je 'op het internet' moet hebben is dat je in je mailtjes wat humor moet kunnen verwerken en niet te eager over willen komen. Als je dat allemaal voor elkaar hebt stuur je gewoon hier en daar wat mailtjes, kun je er gewoon een stuk of 5, 6 'warmhouden' (niet azen op een date, gewoon hele grappige mailtjes terugsturen, net doen alsof je meer ijzers in het vuur hebt...wat ook zo is!) en dan uiteindelijk geeft diegene met wie je het meest een klik hebt vast wel eens een hint. En als die date uiteindelijk niks is, heb je altijd die andere nog. :P
Gourmetten of steengrillen?
pi_87066114
Ik zie weinig dates voorbij komen, is iedereen nu 'onder de radar' aan het daten omdat Fok!dating nu in is? :+

ik ben 1 dag weg en gewoon een deel gemist... Dat ging wel heel snel
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_87066601
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:27 schreef Arnax het volgende:
Ik zie weinig dates voorbij komen, is iedereen nu 'onder de radar' aan het daten omdat Fok!dating nu in is? :+

Het is vandaag inderdaad wel erg stil.
Nuttige bijdrage van mijn kant ook :+
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:43:16 #116
57047 macondo
pi_87066792
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:38 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Het is vandaag inderdaad wel erg stil.
Nuttige bijdrage van mijn kant ook :+
Maar de bijdrage van Silenus compenseert veel :D
Overal verstand van.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:45:06 #117
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87066872
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:43 schreef macondo het volgende:

[..]

Maar de bijdrage van Silenus compenseert veel :D
Gelukkig zijn wij dan allemaal niet te beroerd om het gemiddelde niveau weer omlaag te halen. :')
pi_87066977
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:27 schreef Arnax het volgende:

Ik FOK!date niet. :{
Het was gewoon lekker weer en ik heb een lange wandeling gemaakt. :P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:48:19 #119
57047 macondo
pi_87066987
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:45 schreef Neelix het volgende:

[..]

Gelukkig zijn wij dan allemaal niet te beroerd om het gemiddelde niveau weer omlaag te halen. :')
Precies. Overigens heeft Kieskleurig morgenavond een date, en we hebben afgesproken dat ik haar na 45 minuten bel. Afhankelijk van een kuchje van haar kant bij het opnemen, ga ik heel hard door de telefoon roepen dat haar Fiat Punto in brand staat en ze moet komen helpen blussen. Zo geef ik haar een smoes om weg te wezen. (daar is ze zelf natuurlijk te beleefd voor) ;)
Overal verstand van.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:50:16 #120
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_87067052
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:48 schreef macondo het volgende:

[..]

Precies. Overigens heeft Kieskleurig morgenavond een date, en we hebben afgesproken dat ik haar na 45 minuten bel. Afhankelijk van een kuchje van haar kant bij het opnemen, ga ik heel hard door de telefoon roepen dat haar Fiat Punto in brand staat en ze moet komen helpen blussen. Zo geef ik haar een smoes om weg te wezen. (daar is ze zelf natuurlijk te beleefd voor) ;)
Wat een subtiliteit zou dat zijn :P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:51:57 #121
302086 Xili0n
It takes two, to tango :)
pi_87067120
*pakt zo'n Dating-profiel-invul-briefje, vult 'm in, en prikt 'm in dit topic op het datingbord onder single mannen 20-25Jr*

... :@

*pakt een glaasje cola en gaat zitten aan de bar*
I tried to sniff coke once... but the icecubes got stuck up my nose :-/
pi_87067195
Intussen zit ik trouwens met 1 date die ik graag nog een tweede keer zou zien, maar die niet meer reageert ondanks dat ik 3000 complimentjes kreeg en ze vroeg of ik nog wel in was voor een tweede afspraak, en een potentiele date, die zelf zegt dat ze geen leven heeft. :{
Gedoe allemaal, gewoon daten, denk ik dan. :{
pi_87067244
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:48 schreef macondo het volgende:

[..]

Echt he, als je dan toch fantasieverhaaltjes op gaat hangen, geef me dan in ieder geval iets beters dan een Fiat Punto :{w
pi_87067309
Auto's, bah... :{
pi_87067457
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:57 schreef Lamon. het volgende:
Auto's, bah... :{
Denken dat het daadwerkelijk om auto's gaat... :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')