Je signature.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
oh, ik wil wel in de OP....zit alleen al een tijd te denken mijn avatar te vervangen...
[..]
dat bedoel ik. als iemand je probeert belachelijk te maken gewoon meedoen of er nog harder overheen. tis voor mij een soort 2e natuur/zelfbescherming geworden. heb ik gelukkig de l;aatste jaren geleerd.
Hierboven aan "profiel" kiezen. Dan ergens bij weergave heb je signature en "usericon manager"quote:Op donderdag 30 september 2010 22:16 schreef brunette82 het volgende:een vraagje, hoe krijg je een plaatje bij je profiel en die tekst onderin je post zeg maar?
.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:16 schreef brunette82 het volgende:
een vraagje, hoe krijg je een plaatje bij je profiel en die tekst onderin je post zeg maar?
Wie maakt je belachelijk en waarom dan? Want ik zou dat dan graag even terug doen, of is het niet op FOK!?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
oh, ik wil wel in de OP....zit alleen al een tijd te denken mijn avatar te vervangen...
[..]
dat bedoel ik. als iemand je probeert belachelijk te maken gewoon meedoen of er nog harder overheen. tis voor mij een soort 2e natuur/zelfbescherming geworden. heb ik gelukkig de l;aatste jaren geleerd.
ik ben me er het afgelopen jaar pas bewust van geworden dat ik het doe en waarom. kan me van mezelf niet anders herinneren.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat regeltje onder mijn naam heb ik aan jou te dankenquote:
Op de middelbare school heb je dat misschien nodig, maar nu hoeft dat niet meer hoor. Dan staat het zelfs een beetje zielig.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vroeger....op school.....en tegenwoordig een heel stuk minder hoor. meestal ben ik ze voorquote:Op donderdag 30 september 2010 22:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wie maakt je belachelijk en waarom dan? Want ik zou dat dan graag even terug doen, of is het niet op FOK!?
Er zijn zoveel mongolen op de wereld, ik snap al die haat tegenover anderen nooit zo, als iemand je niks aandoet, maar goed, ik ben stiekem een beetje een rare freak.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vroeger....op school.....en tegenwoordig een heel stuk minder hoor. meestal ben ik ze voorals 27jarige met een chocomelshirt aankomen op een collegapooltournooitje en dan chocomel bestellen. dat soort dingen. kan het niet zo goed uitleggen
kan btw geen foto van 3rdrock met lang haar en sik vinden....k ga nog ff zoeken!
Die zie ik nu pas. Meesterlijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat regeltje onder mijn naam heb ik aan jou te danken
Nee, dat is niet waar. Dat is je eigen zelfbeeld naar beneden blijven bijstellen.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
foto echt niet kunnen vinden....ze zijn er gewoon niet of nauwelijks. thank god!
en ach, die zelfspot ben ik ooktake it or leave bitch! ;-)
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
foto echt niet kunnen vinden....ze zijn er gewoon niet of nauwelijks. thank god!
en ach, die zelfspot ben ik ooktake it or leave bitch! ;-)
't is maar hoe je het brengt, denk ik. alleen in tekst hier, komt het vaak harder en negatiever over als ik het zelf bedoel iig.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:33 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Dat is je eigen zelfbeeld naar beneden blijven bijstellen.
I know, I've been there.
in tegenstelling tot 10 jaar geleden, en misschien zelfs wel tot een jaar of 2-3 (oten had ik een vriendin) kan ik nu wel zeggen: Steen, je bent best een leuke vent, niet knap, maar ook niet lelijk, niet hyperintelligent maar ook lang niet achterlijk en je babbelt nu makkelijker met mensen dan toen. Ik begin tevreden te worden met wie ik ben.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:33 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Dat is je eigen zelfbeeld naar beneden blijven bijstellen.
I know, I've been there.
live life on the edge! gewoon doen!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:45 schreef Lamon. het volgende:
Ik wil stiekem toch Paiq even op om dat grietje te zoeken dat ik wel leuk vind, maar als die ander nog online is...
Zal ik het doen of zal ik het niet doen?
Ja, ik doe het.
Ja, en doe wat ik dan ook wel eens deed. "Oh ik heb echt een kutverbinding, moment!"quote:Op donderdag 30 september 2010 22:45 schreef Lamon. het volgende:
Ik wil stiekem toch Paiq even op om dat grietje te zoeken dat ik wel leuk vind, maar als die ander nog online is...
Ja, ik doe het.
Doe! Je kunt tegen dat andere meisje nog altijd een verhaal ophangen dat je niet kon slapen omdat je zoveel aan je geweldige ex moet denkenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:45 schreef Lamon. het volgende:
Ja, ik doe het.
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, en doe wat ik dan ook wel eens deed. "Oh ik heb echt een kutverbinding, moment!"
*zet op offline cheat*
En klaar. Het leven is zo simpel.
Met al die koffie en stroopwafels zal dat wel lukken, ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
live life on the edge! gewoon doen!
mmm....eens kijken of ik vandaag meer in R&P post dan in TV&R...dat zou voor het eerst zijn.....
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Met al die koffie en stroopwafels zal dat wel lukken, ja.
1 koffie, 2 stroopwafels....ben inmiddels over op cherrycoke en pringles sourcream&unionquote:
Misschien kun je een webcam aansluiten, zodat we geen moment meer hoeven te missen wat je zoal eet en drinktquote:Op donderdag 30 september 2010 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
1 koffie, 2 stroopwafels....ben inmiddels over op cherrycoke en pringles sourcream&union
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |