hmnmmmquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, Depp zei het, maar dit plaatje was te grappig om niet op te slaan
ohquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:21 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat was bloem, dat hoef je normaal niet in de koeling te bewaren, maar dat was helemaal vies geworden door de regen.
Zou het?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vorig jaar vertelden ze dat ze 2 keer een half uur filmen per dag. Er schijnt flink verschil in gedrag te zitten tussen de cameramomenten door ten opzichte van de momenten met camera.
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
Leek net the Fellowship, van een afstand.
Regina en Nienke ? is mevrouw een beetje van de koude kak ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:38 schreef sverbern het volgende:
Dat fragment van die machete heb ik echt wel genoeg van. Die ging helemaal niet bijna in Anthony's voet!
Sebastiaan, Regina en Nienke zijn wel nog steeds mijn favorieten maar Anthony vind ik ook steeds leuker.
Al ging hij er een meter langs, mensen die gooien met dat soort dingen wil je er niet bij hebbenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:38 schreef sverbern het volgende:
Dat fragment van die machete heb ik echt wel genoeg van. Die ging helemaal niet bijna in Anthony's voet!
Sebastiaan, Regina en Nienke zijn wel nog steeds mijn favorieten maar Anthony vind ik ook steeds leuker.
moet je nagaan wat hij met die katapult zou doenquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Al ging hij er een meter langs, mensen die gooien met dat soort dingen wil je er niet bij hebben
Nadat hij al niet mocht meedoen met de proef.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:02 schreef marcodej het volgende:
Ah, de neger in de bediening. Tuurlijk.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:28 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Zit al klaar met de popcorn! (bij wijze van dan)
gelukkigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:32 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Ik ben NET thuis, NET op tijd :-)
Waaromquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:39 schreef Inx het volgende:
Wat is die John toch altijd fanatiek/competitiefIk vind dat altijd een beetje kansloos bij volwassen mensen.
Eerder een goede eigenschap. Winnaarsmentaliteit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:39 schreef Inx het volgende:
Wat is die John toch altijd fanatiek/competitiefIk vind dat altijd een beetje kansloos bij volwassen mensen.
Weet ik, dus het is ook meer iets van mij hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? Is daarnaast een ex-topsporter.
Ja, ze zitten daar toch ook voor op dat eiland? Het is geen sportdag van je kantoor ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:42 schreef Inx het volgende:
[..]
Weet ik, dus het is ook meer iets van mij hoor.omdat ik het altijd een beetje treurig vind als volwassen kerels het allemaal té serieus nemen, en hoewel de rest van de ploeg dat ook doet heb ik bij John altijd een beetje zo'n geforceerd ik-móet-winnen gevoel!
Het viel wel heel erg opquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:41 schreef Verbal het volgende:
Hahahaha, die John is gewoon een analoge haxxor
Ja als hij dat niet had gedaan had ik hem nog wel gelooft misschien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:43 schreef Verbal het volgende:
Ja hoor, geblinddoekt zo naar dat podium lopen
V.
Even gemist, wat was de prijs?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:43 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Oei, de prijs valt blijkbaar niet in de smaak
nouja als je ziet hoe hij die totem op die tafel zette dan kan het niet anders.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef Goodbye het volgende:
Hoe zou hij hebben moet kunnen zien? Er onder door? Dan lijkt het me toch dat hij zijn hoofd anders had moeten houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |