Wat hebben mensen toch tegen die Nienkequote:

Lol, dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
''Ik denk niet dat ze ze zal terug zien.''
Nou joh niet te negatief.

Eigenlijk had ze 'ooit nog' erbij moeten toevoegen, en dan heel gemeen lachen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
''Ik denk niet dat ze ze zal terug zien.''
Nou joh niet te negatief.

Ik heb ook niet zo'n probleem met haar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat hebben mensen toch tegen die Nienke
Ja, ze heeft een beetje een groot gebit, maar ik vind haar verder vrij okee in dit programma...
V.

Met zo'n galm.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk had ze 'ooit nog' erbij moeten toevoegen, en dan heel gemeen lachen.

Ik vond haar wel aandoenlijk, zo alleen voor de camera haar tranen weg proberen te lachenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:10 schreef Verbal het volgende:
Wat hebben mensen toch tegen die Nienke

quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk had ze 'ooit nog' erbij moeten toevoegen, en dan heel gemeen lachen.

Dan zou het waarschijnlijk niet op de laatste stem uitkomen... Overigens dacht ik dit eerst ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:15 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij is die "ster" van Tatiana de immuniteitsmunt, en daardoor gaat Iwein eruit.

Ah, dat zou kunnen inderdaad!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Volgens mij zat zijn blinddoek enkel, en bij de anderen dubbel. Dan zie je dus contouren.
V.

Ik vond haar in die confrontatie met Sergio destijds erg goed en zuiver.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:15 schreef PhalanX het volgende:
Nienke is een beetje een doosje, maar dat kan ik haar niet kwalijk nemen.

Volkomen mee eens!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:19 schreef jpjedi het volgende:
Nienke eruit.. Zou goed nieuws zijn! Vreselijk mens vind ik dat.

Viel mij ook al op ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tatiana spreekt echt een soort van semi Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |