200! 200! 200!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij sloop gewoon dicht.
Bubs heeft PM.
199, zoveel RBL's hoef ik stiekem ook niet.quote:
Ah, jij ook alquote:Op donderdag 30 september 2010 20:07 schreef mirannie het volgende:
Scrangie is finally coming my way
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
Alcoholisten die te lui zijn om drank te halen
Ja, dat merk ik!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben heul geen alcoholist!
Ach, die ene dag, wat maakt het uitquote:Op donderdag 30 september 2010 20:10 schreef PriemGirl het volgende:
Verdorie.. Had mezelf beloofd deze maand niks meer te kopen qua lakjes... 1 dag te vroeg
Ik ga zo bij RBL bestellen ja en er bestellen wat mensen meequote:Op donderdag 30 september 2010 20:13 schreef Miasan het volgende:
Gaan jullie samen bij RBL bestellen ofzo?
Ik wilde daar iig ook nog wat kopen.
Ohhhh heerlijk!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:22 schreef Lindytje het volgende:
Hier kan ik nou zo blij van worden!![]()
Nieuwe bakjes voor in mijn make-uplade!
[ afbeelding ]
Lade gevuld:
[ afbeelding ]
Coastal scents mega-paletten passen alleen niet, dus die moeten bovenop. Net als kwastenwasshampoo en Evianspuitbusje:
[ afbeelding ]
Helemaal blij mee
Waarom naar EHBO??quote:Op donderdag 30 september 2010 20:19 schreef Miasan het volgende:
Je hebt een PM![]()
En mocht je me niet zomaar vertrouwen, ik ben degene die net 3 Davids bij je heeft gekocht.
En nu moet ik snel naar EHBO.
Ziet er vet handig en overzichtelijk uit zoquote:Op donderdag 30 september 2010 20:22 schreef Lindytje het volgende:
Hier kan ik nou zo blij van worden!![]()
Nieuwe bakjes voor in mijn make-uplade!
[ afbeelding ]
Lade gevuld:
[ afbeelding ]
Coastal scents mega-paletten passen alleen niet, dus die moeten bovenop. Net als kwastenwasshampoo en Evianspuitbusje:
[ afbeelding ]
Helemaal blij mee
* slik... Eng vind *quote:Op donderdag 30 september 2010 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
priemgirl gaat het hol van de leeuw betreden.
Vind ik ookquote:Op donderdag 30 september 2010 20:24 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ziet er vet handig en overzichtelijk uit zo
niet twijfelen, gewoon doen!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:28 schreef Debsterr het volgende:
SCRANGIE*twijfelt om meer mee te bestellen*
ARGH MAAR IK WEET NIET WELKE EN IK HEB MAAR 1 MINUUUUUUTquote:Op donderdag 30 september 2010 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet twijfelen, gewoon doen!
Als je faalt, moet je goed falenLaten we ze met de pakketpost naar mij komen, kan er ook niks mis gaan.
Gaan jullie een meet doen?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan je anders ook wel in de pauze in de stad meeten
Scrangie is een must.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ARGH MAAR IK WEET NIET WELKE EN IK HEB MAAR 1 MINUUUUUUT
Faalqueenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
wie wat waar? zijn we aan het bestellen? WAAR!!!
ik ben net terug uit de stad!
mannen!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:30 schreef Debsterr het volgende:
"O+ vindt het niet nodig" en ik twijfel toch veulste erg.
A boe... Ik heb geen pauze... Maar kan wel een half uurtje/uurtje vrij pakken, doen ze niet moeilijk overquote:Op donderdag 30 september 2010 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan je anders ook wel in de pauze in de stad meeten
Graag! Ga ik ook nog even swatches kijken voor de zekerheidquote:Op donderdag 30 september 2010 20:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil de deadline wel een uurtje of wat uitstellen hoor
Ik hou het heel heldhaftig bij alleen Scrangie. Denk ikquote:Op donderdag 30 september 2010 20:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil de deadline wel een uurtje of wat uitstellen hoor
ik gok rond de 19 euro.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:34 schreef Joysa het volgende:
Can anybody tell me hoeveel ik voor alleen scrangie kwijt zou zijn? Incl verzenden ook in nl?
Kan het mobiel niet zo makkelijk openen allemaal
Ah zo!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee ze wil lakkies van me kopen en woont vlak bij mij
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil deze twee al zo lang, dat mag wel vind ik.
smoezen verzinnen
Is goedquote:Op donderdag 30 september 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
bubs, de zending van mij en debs kun je dan met gecombineerde pakketpost versturen. Na mijn envelop van vandaag ben ik een beetje huiverig voor brievenbuspost
Ja das wel fijn, want ik vertrouw zo'n lakje ook niet meer toe aan TNT, die binnen 8 dagen op m'n klacht zouden reageren maar waar ik niets van hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
bubs, de zending van mij en debs kun je dan met gecombineerde pakketpost versturen. Na mijn envelop van vandaag ben ik een beetje huiverig voor brievenbuspost
Stiekem valt dat me best mee!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb de omrekenkoers van paypal maar even gepakt, dan komt 1 flesje op
¤ 15,09
Ik zou het er ook wel voor over hebben, maar ik heb het niet at the momquote:Op donderdag 30 september 2010 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem valt dat me best mee!
Maarrr daar komt de shipping nog bijquote:Op donderdag 30 september 2010 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem valt dat me best mee!
De shipping naar NL zit er al bijquote:Op donderdag 30 september 2010 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maarrr daar komt de shipping nog bij. Enig idee wat dat gaat worden Bubs?
Ooohdan!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De shipping naar NL zit er al bij
Dat valt helemaal mee dan!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja... teambuilding met het team waar ik nog een maand mee werkquote:Op donderdag 30 september 2010 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
shipping is 18 dollar per pakket.
Deb, heb je zaterdagochtend wat te doen?
Euw! Heb ik nog tijd om verder te twijfelen over een 2equote:Op donderdag 30 september 2010 20:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik zie duidelijk verschilquote:Op donderdag 30 september 2010 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
no more war versus drectic:
[ afbeelding ]
heeeel anders, toch?
Ja hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja... teambuilding met het team waar ik nog een maand mee werk.
[..]
Euw! Heb ik nog tijd om verder te twijfelen over een 2e?
euw.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor drek is 'ie tof ja
En plaatjesfail kwam door [ ] in de url. Daar kan fok niet mee omgaan.
Had je m'n vorige pm nog gezienquote:Op donderdag 30 september 2010 20:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Verzenden in de VS is gratis en dan rond de $ 2 van verzendadres naar hier. Met Fedex dan kan ik het pakket gewoon in de gaten houden enzo
Nee 15 incl verzenden vanuit VSquote:Op donderdag 30 september 2010 20:53 schreef Sharana_LV het volgende:
eh dus een lakje kost maar 15 euro incl verzenden binnen nl?
Nee ex verzenden in NLquote:Op donderdag 30 september 2010 20:53 schreef Sharana_LV het volgende:
eh dus een lakje kost maar 15 euro incl verzenden binnen nl?
Qua uniekheid zou ik zeggen Catherine H. Diddy mow is een dupe van de essie die ik heb, en die is goedkoper.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:54 schreef Debsterr het volgende:
Okay, dames opgelet! Welke zouden jullie kiezen (nee SQ niet meteen NMW roepen ik weet dat JIJ die het allermooist vindt)
360
Diddy Mow
Recycle
Frugalista
Anne
Catherine H
Van die zou ik Anne kiezen.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:54 schreef Debsterr het volgende:
Okay, dames opgelet! Welke zouden jullie kiezen (nee SQ niet meteen NMW roepen ik weet dat JIJ die het allermooist vindt)
360
Diddy Mow
Recycle
Frugalista
Anne
Catherine H
ja maar verdomme ik had mijzelf voorgehouden dat lakje incl verzenden gewoon 25 euro zou worden zodatik niet mee zou bestellenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee 15 incl verzenden vanuit VS
Kom je meefalen?
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar verdomme ik had mijzelf voorgehouden dat lakje incl verzenden gewoon 25 euro zou worden zodatik niet mee zou bestellendit is natuurlijk een ander verhaal
Oh, van dupes heb ik geen idee eerlijk gezegd. Maar wat kleur betreft vind ik die van dat lijstje het tofst.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
Anne is een dupe van Diamond Cosmetics Never so Evergreen
Ja alleen op sommige swatchfoto's lijkt die zo op die ene OPI van de Hong Kong collectie. Suzi Says Feng Shui.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
Anne is een dupe van Diamond Cosmetics Never so Evergreen
Die 360 is ook meuj trouwens
Opperfaalhaasquote:Op donderdag 30 september 2010 20:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar verdomme ik had mijzelf voorgehouden dat lakje incl verzenden gewoon 25 euro zou worden zodatik niet mee zou bestellendit is natuurlijk een ander verhaal
dan zou ik voor catherine gaanquote:Op donderdag 30 september 2010 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja alleen op sommige swatchfoto's lijkt die zo op die ene OPI van de Hong Kong collectie. Suzi Says Feng Shui.
naja, dan is het 50/50, maar scheelt maar een euro ofzo.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef Debsterr het volgende:
Okay what the hell, Catherine H. erbijaangezien we toch al een pakketje krijgen maakt 't voor de NL verzending niks uit he SQ'tje
.
Nee ik bedoel dat de verzending van het pakketje toch wel hetzelfde kostquote:Op donderdag 30 september 2010 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, dan is het 50/50, maar scheelt maar een euro ofzo.
Good busy!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:07 schreef Debsterr het volgende:
Ik was trouwens heel trots op mezelf vanavond. Voordat ik naar huis reed had ik zo'n *blegh* gevoel dat ik niet eens m'n nagels wilde lakken vanavond, laat staan mijn voornemen om te sporten wilde handhaven. En ik ben toch gegaan! Nou doen m'n buikspieren heerijk pijn.
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:07 schreef Debsterr het volgende:
Ik was trouwens heel trots op mezelf vanavond. Voordat ik naar huis reed had ik zo'n *blegh* gevoel dat ik niet eens m'n nagels wilde lakken vanavond, laat staan mijn voornemen om te sporten wilde handhaven. En ik ben toch gegaan! Nou doen m'n buikspieren heerijk pijn.
ik zou gewoon rekenen op 3 zegelsquote:Op donderdag 30 september 2010 21:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hoe zwaar zou zo'n potje zijn?
Nee.... nog een restje bacardi en rosé. Ik doe het daar wel meequote:
Tot over 15 minuuts!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:13 schreef Linnie20v het volgende:
Tot hoelaat kun je bestellen?
Ik val even binnen want ik mis vaak groepsorders
Oh ik had alleen SQ gereplied geloof ik.. ja dus! Heb precies dit weekend helemaal volgepland. Volgend weekend nietquote:
dat klinkt heel vies.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee.... nog een restje bacardi en rosé. Ik doe het daar wel meeIk kom echt niet meer van de bank af, ik ben vastgeplakt
Viezerikquote:Op donderdag 30 september 2010 21:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee.... nog een restje bacardi en rosé. Ik doe het daar wel meeIk kom echt niet meer van de bank af, ik ben vastgeplakt
Dat Lindy dan ook komt *heeft nog steeds 3 OPI's staan..*quote:Op donderdag 30 september 2010 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
Dan kan ik ook![]()
Vlg mij heb ik heel dat weekend nog vrij zelfs. Hoe wat wanneer ?
Held!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:17 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ben sterk ik ga geen RBL bestellen
Tot een uur of 10 dan ga ik bestellenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:13 schreef Linnie20v het volgende:
Tot hoelaat kun je bestellen?
Ik val even binnen want ik mis vaak groepsorders
Oeh kunnen we dat haar wel aandoen?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat Lindy dan ook komt *heeft nog steeds 3 OPI's staan..*
pppffffrrrrquote:Op donderdag 30 september 2010 21:17 schreef Lindytje het volgende:
Ja, kak. Ik ga bier halen. Tot straks!
Haha de echte vuurdoopquote:Op donderdag 30 september 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oeh kunnen we dat haar wel aandoen?
Hoe, waar, wanneer?? Eerst bier halen, zometeen het antwoord lezenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat Lindy dan ook komt *heeft nog steeds 3 OPI's staan..*
je weet dat het geen zin heeft he.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
ik probeer jullie nog even 3 kwrtier heel hard te negeren
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat het geen zin heeft he.
Ja doen ik!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:20 schreef Debsterr het volgende:
SQ, doe jij maar een voorstel want hoogstwaarschijnlijk is het in jouw crib. Ga ik nu tv kijken met
want die is chagrijnig
. Doe je PM-en?
OMGGGGGGGGGG!!!!!!!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
sharana.... sharaaaaanaaaa....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd! voor geen meter!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:20 schreef Daph_ het volgende:
JitnB vs ONS
[ afbeelding ]
Zonder flits onder lamplicht
[ afbeelding ]
Met flits
Ze zijn beide groen maar dat is het dan ook
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jij hebt al besteld ... ik nog niet
ik post hier 10 maanden mee en heb over de 350 gehad, wel wat verkocht nu. Dus we kennen het gevoelquote:Op donderdag 30 september 2010 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
zeg jullie weten dat ik hier nog geen half jaar zit he .. ik zit over 4 lakjes al op de 200!![]()
en dan zeggen ze dat roken slecht voor je is .... jullie zijn erger
Ik om 22:00 ze kosten ¤ 15,09 ex verzenden in nlquote:Op donderdag 30 september 2010 21:29 schreef Ooi86 het volgende:
Ik lees hier iets over RBL bestellen?!?!?!
WIE WAT WAAR?!?!
WAT ... je gaat me toch niet zeggen dat ik zo ga eindigen als jou hehquote:Op donderdag 30 september 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik post hier 10 maanden mee en heb over de 350 gehad, wel wat verkocht nu. Dus we kennen het gevoel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan er nog bij hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 21:31 schreef Ooi86 het volgende:
Ow, ik las het al! Bubs gaat bestellen! Mag ik een meebestellen of zit je al vol?
en hoe lang post je mee? Do the mathquote:Op donderdag 30 september 2010 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
Wat?? Jullie? We?? * Is onschuldig met maar '55' lakjes *![]()
![]()
ik had in de eerste maand ook iets van 55 lakjes ... 2 keer knipperen met mijn ogen en opeens stonden er 2 volle rekken!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
Wat?? Jullie? We?? * Is onschuldig met maar '55' lakjes *![]()
![]()
Ja, jij bent echt heel bravig!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:37 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb geloof ik de langzaamst groeiende stash.. in een jaar ongeveer 130 lakjes.
Is goedquote:Op donderdag 30 september 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
bubs, straks wel ff een lijstje posten van de hele bestelling he!
A boe......quote:Op donderdag 30 september 2010 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en hoe lang post je mee? Do the math![]()
quote:
Kom maar 1 halen hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
Crap... Heb nu zin in een sigaret
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
bier + big hollywood hair
[ afbeelding ]
I know, ik had net tijdens GTST nagellak zitten pellenquote:
plofkop + bier =quote:Op donderdag 30 september 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
bier + big hollywood hair
[ afbeelding ]
Doe eens fotootje maken van make-up stash! Vinnik leukquote:Op donderdag 30 september 2010 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog maar 6 minuten volhouden
@lindytje; je wilt niet weten hoveel makeup ik heb gekocht laatste tijd
Die staat op mijn wish listquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die staat op mijn wish listJe komt er nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Zo, anders ik niet! Dat spul droogt je haar enorm uit zo te zien!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die ga ik dus echt noooooooit kopen!
Dat ligt niet aan de shampooquote:Op donderdag 30 september 2010 22:06 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Zo, anders ik niet! Dat spul droogt je haar enorm uit zo te zien!
ik weet het nog niet echt, ik vind hem denk ik net wat te donker, het paars komt weinig doorquote:
Ook foto maken danquote:Op donderdag 30 september 2010 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik weet het nog niet echt, ik vind hem denk ik net wat te donker, het paars komt weinig door
morgen even met daglicht kijken, misschien is t dan beter!
Dat versterkt het alleen maar denk ik. Daardoor krijg je de so-called volume.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de shampoo
5 uur!!! Dat is vroegquote:Op donderdag 30 september 2010 22:08 schreef Ooi86 het volgende:
Ladies! Ik ga slapen, wekker gaat weer om 5 uur...
Trusten alvast en niet te veel zuipen he?
Oh nee, dit is van die eco zeep shampoo, prima voor je haar!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:09 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat versterkt het alleen maar denk ik. Daardoor krijg je de so-called volume.Niet goed voor je haar als je het mij vraagt
Reanimatie-bijscholing. Ik ben EHBOer.quote:
Oh, gelukkig! Ik dacht even dat je 'iets had'!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:16 schreef Miasan het volgende:
[..]
Reanimatie-bijscholing. Ik ben EHBOer.
Nee van Ooi al vind ik hem wel erg mooiquote:Op donderdag 30 september 2010 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is die under the stars van jou?
Heb je nou mee besteld?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga slapen dames, morgen vroeg op!
Als je 'm kwijt wiltquote:Op donderdag 30 september 2010 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik weet het nog niet echt, ik vind hem denk ik net wat te donker, het paars komt weinig door
morgen even met daglicht kijken, misschien is t dan beter!
Hoe heet die kleur? Ik heb die geloof ik in babyflesjequote:Op donderdag 30 september 2010 22:44 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb deze week wel 2 lakkies voor mezelf gekocht trouwes! Eentje van Sephora en eentje van H&m, en die kleur heb ik nu 2 dagen op en hijs meujjj
[ afbeelding ]
foto niet van mij trouwens!
Check me outquote:Op donderdag 30 september 2010 22:47 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Hoe heet die kleur? Ik heb die geloof ik in babyflesje
Coral Vintage? Ofzo?
Edit: Summer Coral?
Holy dat doen ze snelquote:
Ahh verrek nou hij lijkt er wel op hoor vind ik zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.H&M Summer Coral![]()
Ja dat wel iddquote:Op donderdag 30 september 2010 23:02 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Ahh verrek nou hij lijkt er wel op hoor vind ik zo.
Swatch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
H&M Summer Coral
Nou ja er is een nummer aangemaaktquote:Op donderdag 30 september 2010 22:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Holy dat doen ze snelwaar kommen ze vandaan?
Gezelligquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 05:36 schreef mirannie het volgende:
Lekker dan, voor half 6 had ik de eerste middelvinger al te pakken![]()
Goedemorgen trouwens
Ach ja, Schiphol hč, daar maak je de vreemdste dingen mee af en toe. Meneer was boos omdat hij iets niet getekend had wat getekend had moeten zijn...quote:
ik wil een zooi van deze!quote:Op donderdag 30 september 2010 23:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nou ja er is een nummer aangemaakt
Geen idee waar ze vandaan komen![]()
Die gift setjes van die nieuwe China Glaze collectie zijn te cute![]()
[ afbeelding ]
En nu ga ik slapen
Ik ook iddquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Swatches van die nieuwe Zoya's op Scrangie
Ik vind ze hip, ik ga voor Valerie en Crystal
Staat mijn geld al op je rekening?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:12 schreef mirannie het volgende:
Crystal lijkt wel veel op OPI reflecting pool, dus die laat ik achterwege
Oh, ik moet Mirannie ook nog geld overmakenquote:
Die zijn sjiek jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
En dat!quote:
Valerie !!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Nog niet gekeken eigenlijk. Moet vanmiddag weer even internetbankieren.quote:
Detailsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:50 schreef princess-a het volgende:
Meeeeurning!
Ons huis verkeerd op dit moment in zeer slechte staat, na het gezellige huisfeest wat totaal uit de hand liep
Toilet overstroomd, pliesie aan de deur geweest, restaurant beneden kwam nog klagen, huisbaas belde boos op, werden bierflesjes uit het raam getieft, stonden ineens wildvreemde mensen binnen die het ook wel gezellig vondenquote:
Vooral die eendenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Toilet overstroomd, pliesie aan de deur geweest, restaurant beneden kwam nog klagen, huisbaas belde boos op, werden bierflesjes uit het raam getieft, stonden ineens wildvreemde mensen binnen die het ook wel gezellig vonden, werd op bedden gesprongen, geblowd, 1 huisgenoot presteerde het om om 6 uur nog te feesten met keiharde muziek aan waardoor huisgenoten die wel wilden slapen helemaal uit hun dak gingen
overal ligt ships, bier en wc papier en we hebben eenden op het dakterras
Oh my god!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Toilet overstroomd, pliesie aan de deur geweest, restaurant beneden kwam nog klagen, huisbaas belde boos op, werden bierflesjes uit het raam getieft, stonden ineens wildvreemde mensen binnen die het ook wel gezellig vonden, werd op bedden gesprongen, geblowd, 1 huisgenoot presteerde het om om 6 uur nog te feesten met keiharde muziek aan waardoor huisgenoten die wel wilden slapen helemaal uit hun dak gingen
overal ligt ships, bier en wc papier en we hebben eenden op het dakterras
Te zielig! Heb ook de bijbehorende huisgenoot gedreigd dat ze binnen 2 uren weg moeten zijn naar de boer waar ze vandaan komenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vooral die eenden!!
Hm, ben toch wel blij dat ik inmiddels m'n eigen huis heb
Er staat iets op de site he:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:11 schreef Killditzie het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn TD is nog niet geshipt![]()
Vorige week vrijdag besteld en betaald
quote:Sorry for delay ! All order received after 9/26/2010, will be shipped before 10/1/2010
Thanks voor het melden alleen vorige week vrijdag was de 24e toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er staat iets op de site he:
[..]
Ik had vorige week dinsdag iets besteld en dat is gister na een mailtjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:13 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Thanks voor het melden alleen vorige week vrijdag was de 24e toch?
Dus dat klopt dan nog niet
Jamaar. Jij had ook een heel liev mailtje gestuurd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:30 schreef Debsterr het volgende:
Gelukkig zijn de onze wel gewoon snel geshipt he SQ. Vrijdag besteld maandag geshipt. Hihi
.
ga naar de dwaze dagen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijnes zijn gelukkig ook snel geshipped
ik heb nog steeds zin om geld uit te geven
wat weegt ie?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat kost een moodpolish om te versturen?
Ik gok zelf drie zegels, dat zijn de meeste lakjes wel. Maar kan ook net twee zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet![]()
Ben niet thuis
40 gramquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet![]()
Ben niet thuis
Doe wel drie, hoef het toch niet te betalenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik gok zelf drie zegels, dat zijn de meeste lakjes wel. Maar kan ook net twee zijn.
Vijf uur thuis pas. En dat terwijl de kroeg officieel om één uur dichtging. Heeft toch voordelen, zelf in zo'n ding werken.quote:
Wrom niet? Wil ze dat betalen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik lees het mailtje niet goed. Ze wil 5euro incl verzendkosten voor die moodpolish.
Is dat redelijk of niet? Nee toch?
Wanneer ga je weer naar school?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vijf uur thuis pas. En dat terwijl de kroeg officieel om één uur dichtging. Heeft toch voordelen, zelf in zo'n ding werken.(En veul gratiesj bier ook. Hendig.
)
Volgende maand.quote:
Dan hou ik er maar 5-1.32 = 3.68 aan over, terwijl ie nieuw en ongebruikt is.quote:
40 gram is 2 zegels, dus dan krijg je er 4,12 voor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan hou ik er maar 5-1.32 = 3.68 aan over, terwijl ie nieuw en ongebruikt is.
Is niet hiero btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |