200! 200! 200!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij sloop gewoon dicht.
Bubs heeft PM.
199, zoveel RBL's hoef ik stiekem ook niet.quote:
Ah, jij ook alquote:Op donderdag 30 september 2010 20:07 schreef mirannie het volgende:
Scrangie is finally coming my way
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
Alcoholisten die te lui zijn om drank te halen
Ja, dat merk ik!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben heul geen alcoholist!
Ach, die ene dag, wat maakt het uitquote:Op donderdag 30 september 2010 20:10 schreef PriemGirl het volgende:
Verdorie.. Had mezelf beloofd deze maand niks meer te kopen qua lakjes... 1 dag te vroeg
Ik ga zo bij RBL bestellen ja en er bestellen wat mensen meequote:Op donderdag 30 september 2010 20:13 schreef Miasan het volgende:
Gaan jullie samen bij RBL bestellen ofzo?
Ik wilde daar iig ook nog wat kopen.
Ohhhh heerlijk!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:22 schreef Lindytje het volgende:
Hier kan ik nou zo blij van worden!![]()
Nieuwe bakjes voor in mijn make-uplade!
[ afbeelding ]
Lade gevuld:
[ afbeelding ]
Coastal scents mega-paletten passen alleen niet, dus die moeten bovenop. Net als kwastenwasshampoo en Evianspuitbusje:
[ afbeelding ]
Helemaal blij mee
Waarom naar EHBO??quote:Op donderdag 30 september 2010 20:19 schreef Miasan het volgende:
Je hebt een PM![]()
En mocht je me niet zomaar vertrouwen, ik ben degene die net 3 Davids bij je heeft gekocht.
En nu moet ik snel naar EHBO.
Ziet er vet handig en overzichtelijk uit zoquote:Op donderdag 30 september 2010 20:22 schreef Lindytje het volgende:
Hier kan ik nou zo blij van worden!![]()
Nieuwe bakjes voor in mijn make-uplade!
[ afbeelding ]
Lade gevuld:
[ afbeelding ]
Coastal scents mega-paletten passen alleen niet, dus die moeten bovenop. Net als kwastenwasshampoo en Evianspuitbusje:
[ afbeelding ]
Helemaal blij mee
* slik... Eng vind *quote:Op donderdag 30 september 2010 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
priemgirl gaat het hol van de leeuw betreden.
Vind ik ookquote:Op donderdag 30 september 2010 20:24 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ziet er vet handig en overzichtelijk uit zo
niet twijfelen, gewoon doen!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:28 schreef Debsterr het volgende:
SCRANGIE*twijfelt om meer mee te bestellen*
ARGH MAAR IK WEET NIET WELKE EN IK HEB MAAR 1 MINUUUUUUTquote:Op donderdag 30 september 2010 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet twijfelen, gewoon doen!
Als je faalt, moet je goed falenLaten we ze met de pakketpost naar mij komen, kan er ook niks mis gaan.
Gaan jullie een meet doen?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan je anders ook wel in de pauze in de stad meeten
Scrangie is een must.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ARGH MAAR IK WEET NIET WELKE EN IK HEB MAAR 1 MINUUUUUUT
Faalqueenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
wie wat waar? zijn we aan het bestellen? WAAR!!!
ik ben net terug uit de stad!
mannen!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:30 schreef Debsterr het volgende:
"O+ vindt het niet nodig" en ik twijfel toch veulste erg.
A boe... Ik heb geen pauze... Maar kan wel een half uurtje/uurtje vrij pakken, doen ze niet moeilijk overquote:Op donderdag 30 september 2010 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan je anders ook wel in de pauze in de stad meeten
Graag! Ga ik ook nog even swatches kijken voor de zekerheidquote:Op donderdag 30 september 2010 20:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil de deadline wel een uurtje of wat uitstellen hoor
Ik hou het heel heldhaftig bij alleen Scrangie. Denk ikquote:Op donderdag 30 september 2010 20:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil de deadline wel een uurtje of wat uitstellen hoor
ik gok rond de 19 euro.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:34 schreef Joysa het volgende:
Can anybody tell me hoeveel ik voor alleen scrangie kwijt zou zijn? Incl verzenden ook in nl?
Kan het mobiel niet zo makkelijk openen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |