Dan kom je toch nietquote:Op zondag 3 oktober 2010 06:58 schreef JJH het volgende:
Delfzijl?
Dat is zelfs voor mij al 1,5 uur reizen!
Als het tijd is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Als het tijd is.Kijk mij een luie hond zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Op straat?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ok.
Ik denk trouwens dat ik gewoon in de stad ga slapen of bij iemand in de buurt daar.
OV naar mijn huis is toch niet heel praktisch. Trein Utrecht -> R'dam is prima te doen. Maar daarna nachtbus is ellende met overstappen e.d.
Neuh, ik heb nog wat oud-collega's die daar wonen, een nichtje, en volgens mij hebben ze in Utrecht ook gewoon hotels?quote:
Okquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ik heb nog wat oud-collega's die daar wonen, een nichtje, en volgens mij hebben ze in Utrecht ook gewoon hotels?
Dan mag je vaak wel mee naar bed, maar slapen wordt het niet danquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
En desnoods ga ik gewoon op straat slapen ja. Of m'n kontje verkopen achter CS
Oh, dan zorg ik dat ik daar ook benquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
En desnoods ga ik gewoon op straat slapen ja. Of m'n kontje verkopen achter CS
Wel als ik genoeg drink dat ik gewoon KO ga zodra ik een bed zie en verder niks merkquote:Op maandag 4 oktober 2010 10:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan mag je vaak wel mee naar bed, maar slapen wordt het niet dan
Ah ok, je weet dat er dan ook vaak gefilmd wordt?quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel als ik genoeg drink dat ik gewoon KO ga zodra ik een bed zie en verder niks merk
Ik misschien, moet even kijken hoe en wat qua kosten, anders met de treinquote:
Ja mijn plekkie om te crashen vervalt dus hoogstwaarschijnlijk, omdat ik zelf ook wat dichter in de buurt / makkelijker te bereiken met OV ga crashenquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik een plekie heb om te crashen kom ik met de auto, anders treinen en op tijd naar huis.
waar ga je parkeren als je met de auto gaat dan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik misschien, moet even kijken hoe en wat qua kosten, anders met de trein
Dat weet ik nog nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar ga je parkeren als je met de auto gaat dan?
Op een parkeerplaats?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar ga je parkeren als je met de auto gaat dan?
Whut? Echt?quote:
Ja als ik zwanger ben wel ja...quote:
Jawel Gomi maar die mocht ik apart houdenquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
Geen vegetariërs in the house? Dan prima keuze lijkt me
Helemaal goedquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:51 schreef Kally het volgende:
Ik bel trouwens de volgende keuze door wat eten aangaat:
Sate
Biefstuk
Fish and Chips
Ik zou haar deze week dit laten weten dus vandaar
Als jij een hamburger wil, dan toveren we toch ergens een hamburger vandaan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:51 schreef Bos81 het volgende:
Jammer, ik had graag die hamburger geprobeerd, maar sate is ook goed.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:51 schreef Kally het volgende:
Sate
Biefstuk
Fish and Chips
Dat was de bedoeling... maar er is al gekozen uit 3 dingen. Waar je dan weer uit kan kiezen op de meetquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:45 schreef Koen66 het volgende:
Moeten we nu al kiezen wat we willen eten? Allemaal hetzelfde of mag je zelf kiezen?
(staat geheid hierboven ergens maar ben ff lui)
Lees antwoord wellicht pas donderdagavond, zit komende dagen in Apeldoorn voor m'n werk
Als ik nu al moet kiezen doe maar de fish & chips
F&Cquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:51 schreef Kally het volgende:
Sate
Biefstuk
Fish and Chips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |