Miauw kon ook wel slapers hebben zei ze vanmorgenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien bij Ll, die ken je toch al?
Ik zit vol![]()
O ja dat las ik ja, dat is misschien handiger ivm met reizen ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Miauw kon ook wel slapers hebben zei ze vanmorgen
In mijn bed?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 03:51 schreef JJH het volgende:
Ik had al eerder geroepen, maar Zwolle doet niet aan nachtnetten enzo. Dus als ik ergens misschien zou kunnen mogen blijven pitten?
En sowieso waarschijnlijk meer plek bij haarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:47 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja dat las ik ja, dat is misschien handiger ivm met reizen ook
Ja dat ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En sowieso waarschijnlijk meer plek bij haar
Bij mij mag/kan het nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Bij wie thuis gaan we de finale van VOH kijken?
Dat zou ook wel tof zijn... met z'n allen kijken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk niet dat mijn man dat leuk vindquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja vind ik heel erg leuk, maar dan kunnen we niet drinken, of kunnen we blijven slapen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Bij mij wel, kom allen gezellig naar Delfzijl
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Jullie mogen van mij allemaal blijven slapenals er mensen zijn die zelf een luchtbed ofzo kunnen meenemen
werk ik mn moeder er dat weekend ff uit.. dan heb ik sowieso 8 matrassen
keivetquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Jullie mogen van mij allemaal blijven slapenals er mensen zijn die zelf een luchtbed ofzo kunnen meenemen
Daar ben ik nog niet achter... maar zodra ik weet wanneer, dan hoor je hetquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wanneer staat de finale gepland?
Ok, als dat maar niet kut gepland is... dus of kerst of oud en nieuw... want dan moet ik jullie teleurstellenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet achter... maar zodra ik weet wanneer, dan hoor je het
Is iig daarnaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok, als dat maar niet kut gepland is... dus of kerst of oud en nieuw... want dan moet ik jullie teleurstellen
Luchtbed geen probleem, neem dan ook deken en kussen mee, alleen kijken of ik de jongens niet heb, dan kom ik zekerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Jij slaapt lekker bij mij in bed tijgerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Luchtbed geen probleem, neem dan ook deken en kussen mee, alleen kijken of ik de jongens niet heb, dan kom ik zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |