Ik vond het in Londen wel mee vallen met het aantal mooie auto's, in Rome daarentegen zag ik enorm veel volbloed sportauto's rijdenquote:
Aha, dat was het inderdaad.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:34 schreef Foksnor het volgende:
[..]
nee, toen de NHG overging van gemeentegarantie naar Nationale Hypotheek Garantie is de reserve verdeeld onder de gemeentes.
en is afgerekend en op 0,0 overgegaan
Ik zou er depressief van wordenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:39 schreef Bayswater het volgende:
Ook in de Showbizz loopt het totaal niet goed met de huizenmarkt.
Isa Hoes en Antonie Kamerling wonen met hun twee kinderen in een heerlijke herenboerderij in Zevenhoven. Het acteursechtpaar heeft de villa via het programma TV Makelaar proberen kwijt te raken maar neemt het huis nu toch maar weer uit de verkoop. „Het gaat niet en eigenlijk zijn we ook niet klaar met het pand.”
Dan ben je niet in de juiste wijken van Londen geweest.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik vond het in Londen wel mee vallen met het aantal mooie auto's, in Rome daarentegen zag ik enorm veel volbloed sportauto's rijden
Niet alleen london trouwen, maar heel engeland stikt het van de grote auto's lijkt het wel. Een kennis van me woont in de buurt van oxford en als ik daar dan ben en we zitten ergens in de pub of rijden rond dan valt het mij ook op.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:49 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dan ben je niet in de juiste wijken van Londen geweest.
Je huis niet kunnen verkopen vind ik een slechte reden om er een eind aan te maken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:39 schreef Bayswater het volgende:
Isa Hoes en Antonie Kamerling wonen met hun twee kinderen in een heerlijke herenboerderij in Zevenhoven. Het acteursechtpaar heeft de villa via het programma TV Makelaar proberen kwijt te raken maar neemt het huis nu toch maar weer uit de verkoop. „Het gaat niet en eigenlijk zijn we ook niet klaar met het pand.”
Zo rond Bayswater bedoel je?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:49 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dan ben je niet in de juiste wijken van Londen geweest.
Nou ja, als ik als Belg in Nederland kom, dan valt mij altijd juist op dat jullie juist hele kleine wagentjes hebben. Kleine dure huisjes, kleine dure autootjes. Wat hebben jullie waar jullie wel trots op kunnen zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Niet alleen london trouwen, maar heel engeland stikt het van de grote auto's lijkt het wel. Een kennis van me woont in de buurt van oxford en als ik daar dan ben en we zitten ergens in de pub of rijden rond dan valt het mij ook op.
ons zorgkartel ,quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:26 schreef Emu het volgende:
Wat hebben jullie waar jullie wel trots op kunnen zijn
Leuk dat trots afgemeten wordt aan de grote.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:26 schreef Emu het volgende:
Wat hebben jullie waar jullie wel trots op kunnen zijn
Bayswater is niet echt de beste wijk van Londenquote:
Antonie dus wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:39 schreef Bayswater het volgende:
Ik weet niet wie er geduimd heeft, maar het is gelukt. Ik ben de Nederlandse woningmarkt uit het slop aan het helpen met mijn eerste aankoopquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:56 schreef Drive-r het volgende:
PS: Duim allemaal even voor me. Vandaag hoor ik af ik een deal heb of niet.![]()
Die hypotheek komt er wel
Gefeliciteerd dan maar!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:24 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er geduimd heeft, maar het is gelukt. Ik ben de Nederlandse woningmarkt uit het slop aan het helpen met mijn eerste aankoop
Bedankt hem ook even! Echt super, eindelijk een leuk plekje in het thuisland!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:30 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar!![]()
Het was trouwens mijn jongste spruit die voor je geduimd heeft, daar is hij nogal goed in namelijk.
Stond niet op Funda.quote:
Of wij mogen zo meteen nog meer staatssteun aan de banken verschaffenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:24 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er geduimd heeft, maar het is gelukt. Ik ben de Nederlandse woningmarkt uit het slop aan het helpen met mijn eerste aankoop
Gaat genoeg eigen vermogen in, dus maak je niet teveel zorgen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Of wij mogen zo meteen nog meer staatssteun aan de banken verschaffen
Het is nieuwbouwquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:33 schreef Bayswater het volgende:
[..]
En geen onderhoudskosten dus. Bij een oude woning kan het nog weleens onverwachts hoog uitvallen. Er is best wel wat voor te zeggen en de overdrachtskosten/notariskosten kan je ook in je zak steken. Ik ga er binnenkort eens een analyse op los laten bij mijzelf hoewel mijn oude hypotheekvoorwaarden eigenlijk te mooi zijn om niet mee te nemen (eind 2005).
Haha, je kijkt alleen naar het percentage stijging. Het gaat om 950 gevallen.... Jankerd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Socialize the losses![]()
Alle leentokkies op een stokkie, het was te verwachten
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:26 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Haha, je kijkt alleen naar het percentage stijging. Het gaat om 950 gevallen.... Jankerd.
Gefeliciteerd! Ik help ook mee, teken volgende week koopcontract en hypotheekovereenkomst.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:24 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Vooral dat rap tempo neem ik bij jou met een hele hap zout. Het kan net zo goed zijn dat 950 het nieuwe maximum blijft.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:36 schreef xenobinol het volgende:
Dat betekend dat het er vorig jaar zo'n 525 waren, dat is toch een toename van 425 gevallen. Je kan het vergoeilijken, maar het zegt wel degelijk dat de markt in rap tempo verslechtert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |