Joh, er is al een lijst, zie de opquote:Op donderdag 30 september 2010 18:57 schreef Ynske het volgende:
gaan we dit jaar weer secret santaën?
quote:From: A
To: M
Sent: Thursday, September 30, 2010 5:48 PM
Subject: Re: favorieten.
Ik vrees dat het dan toch weer op de ouderwetse manier met een papieren kaart moet. :-P
quote:From: M
To: A
Sent: Thursday, September 30, 2010 6:28 PM
Nee, ik heb gelukkig de link van mijn manager aangevinkt met een Armando-vlaggetje; wat mijn hele e-mail in de war gestuurd heeft, maar afijn. Ik weet hoe hopelijk hoe ik morgen op de Bloemgracht moet komen.
XM.
Krijgen we weer dat gezeik dat de emails niet meer op volgorde staan.quote:From: M
To: A
Sent: Thursday, September 30, 2010 6:50 PM
Bovendien: als ik een kaart erbij pak, dan loop je de kans dat ik mijn route uitstippel over het water (is eerder gebeurd) , dus beter Internet denk ik. XM.
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Joh, er is al een lijst, zie de op
Ik werk mij de tiefus, begonnen ze vanmorgen opeens over targets te praten.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:56 schreef tombolafan het volgende:
Ik doe inderdaad niks op mn werk nee
Route over het waterquote:Op donderdag 30 september 2010 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Krijgen we weer dat gezeik dat de emails niet meer op volgorde staan.
Onnavolgbaar.
Denk het wel ja, ze woont 5 minuten lopen van de Bloemgracht.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
Route over het water
Die is nog erger dan ik!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik wil gewoon dat je mee doetquote:Op donderdag 30 september 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
Ik weet het nog niet met Secret Santa
Denk er nog even over na. De vorige keer was leuk, maar ik moet nu nog ff niet aan Kerst denken.
Straks krijg je een varkenslijk opgestuurd van Qwea.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
Denk er nog even over na. De vorige keer was leuk, maar ik moet nu nog ff niet aan Kerst denken.
Ik doe niet meequote:Op donderdag 30 september 2010 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Straks krijg je een varkenslijk opgestuurd van Qwea.
Bleekgezicht spreekt met vreemde tongquote:Op donderdag 30 september 2010 19:04 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik heb vandaag besloten om mn katten kvv te gaan geven![]()
En ik heb me aangemeld bij FLYlady
hoezo dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
Aanmelden op zich zegt nog niets he.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:04 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik heb vandaag besloten om mn katten kvv te gaan geven![]()
En ik heb me aangemeld bij FLYlady
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik wil gewoon dat je mee doet
Dat is vast een gouwe ouwe die ik nog niet ken.quote:
Je kent het verhaal niet van Q die boos op iemand was en diegene pizza's, tuinhekken, hoeren, zand etc. stuurde?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is vast een gouwe ouwe die ik nog niet ken.
ooh serieus? Melatonine voor dieren?quote:Eigenschappen
Het inslapen en ontwaken van uw huisdier wordt voor een belangrijk deel geregeld door de biologische klok
Het is dan ook een officieuze animocheckquote:Op donderdag 30 september 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Aanmelden op zich zegt nog niets he.
Weet ik uit ervaring
[..]
Het zal ook vast wel weer goed komen hoor, maar ik moet er serieus nu gewoon nog ff niet aan denken. De vorige keer was wel erg leuk, dat gedicht dat ik toen kreeg![]()
Ik vind Kerst op de een of andere manier altijd ernstig tegenvallenquote:Op donderdag 30 september 2010 19:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoezo dan?
Kerstmn eerste eigenste kerstboom, kerstdiner in mn eigenste huisje etc
je vergeet ; rouwkaarten, loodgieters, spareribs, bomen, taarten, e.dquote:Op donderdag 30 september 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kent het verhaal niet van Q die boos op iemand was en diegene pizza's, tuinhekken, hoeren, zand etc. stuurde?
Okee okee, maar ik ben al zo geinspireerd dat mn gordijnen zijn gewassen en mn vriezer is opgeruimd en schoongemaakt (okee okee, ook omdat ik de carnibest anders niet kwijt konquote:Op donderdag 30 september 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Aanmelden op zich zegt nog niets he.
Weet ik uit ervaring
Vorige keer deed ik niet mee, dus nu wordt vast leukerquote:
Het zal ook vast wel weer goed komen hoor, maar ik moet er serieus nu gewoon nog ff niet aan denken. De vorige keer was wel erg leuk, dat gedicht dat ik toen kreeg![]()
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:11 schreef APK het volgende:
http://www.flylady.net/
Wat is dat voor een psycho-site joh!![]()
Die eerste regel moet jou toch aanspreken.quote:Are YOU living in CHAOS?
(Can't Have Anyone Over Syndrome)
Do you feel overwhelmed, overextended, and overdrawn?
Hopeless and you don't know where to start?
Don't worry friend, we've been there, too.
Neequote:Op donderdag 30 september 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
Je kent het verhaal niet van Q die boos op iemand was en diegene pizza's, tuinhekken, hoeren, zand etc. stuurde?
Whehehe, Tombo verwacht bezoek morgen.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee okee, maar ik ben al zo geinspireerd dat mn gordijnen zijn gewassen en mn vriezer is opgeruimd en schoongemaakt (okee okee, ook omdat ik de carnibest anders niet kwijt kon)
Ik snap alleen even niet hoe je in moet loggen op die site
En mn sink ga ik zo ook shinen, eerst nog even eten (maar ik kan niet want Nelis ligt op me, en Sjefke tegen me aan![]()
Nee manquote:Op donderdag 30 september 2010 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, Tombo verwacht bezoek morgen.
Gelukkig dat ze geen 'ja, jij niet?' zei danquote:Op donderdag 30 september 2010 19:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn moeder kan er ook wat van. Die vroeg een keer aan mij toen ik haar hielp een route uit te stippelen.
hoe weet je nu dat je de rotonde 3/4 moet nemen? Waarop ik antwoordde ga jij ooit linksom op een rotonde?
Haar reactie na nadeken nee eigenlijk nooit.
Afijn, jij 2 dagen niet online. "ja het was zoooooo'n feestje met hem in mijn bed"quote:Op donderdag 30 september 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee man
Mijn huis is verder echt niet bezoekwaardig ( CHAOS dus)
Babysteps babysteps
Heb je wel voor de zekerheid je benen (en de rest) onthaard enzo?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee man
Babysteps babysteps
Je hebt iig de vriezer schoongemaakt voor als hij tegenvalt.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:
Nee man
Babysteps babysteps
Ik ga het toch proberenquote:Op donderdag 30 september 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
Ik was in het begin ook enorm enthousiast Tombo.
En heb mijn sink braaf elke dag geshined. En de badkamer lukte ook nog wel.
Tot het over hotspots ging en je elke keer een kwartiertje een van die erge plaatsen met rommel moest gaan opruimen. Ik wist niet waar te beginnen, dus heb ik het maar gelaten
Ik heb mijn linkerbeen en mijn rechter dus ook nietquote:Op donderdag 30 september 2010 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je wel voor de zekerheid je benen (en de rest) onthaard enzo?
Je hebt mensen die dat in de winter nooit doen begreep ik 'omdat je dan toch niet in een rokje loopt' (alsof je het alleen daarom doet) dus ik vraag het maar even?
Mag daar uberhaupt nog over gesproken worden enzo?quote:
Nee, dat doe ik nietquote:Op donderdag 30 september 2010 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Afijn, jij 2 dagen niet online. "ja het was zoooooo'n feestje met hem in mijn bed"
1e date seks, nog nooit gedaanquote:Op donderdag 30 september 2010 19:17 schreef Qwea het volgende:
Ik zou het trouwens gewoon doen hoor, alsie lekker en leuk is, op de 1ste date
Waarom moet ik dat ontharen danquote:Op donderdag 30 september 2010 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je wel voor de zekerheid je benen (en de rest) onthaard enzo?
Je hebt mensen die dat in de winter nooit doen begreep ik 'omdat je dan toch niet in een rokje loopt' (alsof je het alleen daarom doet) dus ik vraag het maar even?
Nee, mijn ex. Praten via PM is hendigerquote:Op donderdag 30 september 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag daar uberhaupt nog over gesproken worden enzo?
Wie was het ook alweer? De ex van MM ofzo toch? Of kunnen we er beter niet meer over praten?
Nah, er is geen plek voor een man in mijn vriezer hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 19:17 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt iig de vriezer schoongemaakt voor als hij tegenvalt.
Ik wil niet weten hoe dat er uit ziet, na 6 weken.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb mijn linkerbeen en mijn rechter dus ook nietal 6 weken niet geschoren bedacht ik me vanmorgen vanwege mn enkel
Zo maar ff douchen en doenziet er niet uit
Was dat het akkefietje met de ovj?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
Mag daar uberhaupt nog over gesproken worden enzo?
Wie was het ook alweer? De ex van MM ofzo toch? Of kunnen we er beter niet meer over praten?
Ik had sex met MM op de 1ste datequote:Op donderdag 30 september 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet![]()
[..]
1e date seks, nog nooit gedaan![]()
[..]
Waarom moet ik dat ontharen dan
Jij hebt je THE ROUTINE niet eigen gemaakt.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
Ik was in het begin ook enorm enthousiast Tombo.
En heb mijn sink braaf elke dag geshined. En de badkamer lukte ook nog wel.
Tot het over hotspots ging en je elke keer een kwartiertje een van die erge plaatsen met rommel moest gaan opruimen. Ik wist niet waar te beginnen, dus heb ik het maar gelaten
Mohair tightsquote:Op donderdag 30 september 2010 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb mijn linkerbeen en mijn rechter dus ook nietal 6 weken niet geschoren bedacht ik me vanmorgen vanwege mn enkel
Zo maar ff douchen en doenziet er niet uit
2e date wel hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had sex met MM op de 1ste date
Omdat je jezelf dan sekssssssssiejur voeltquote:Op donderdag 30 september 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
Waarom moet ik dat ontharen dan
Ik benijd haar niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:21 schreef Cat22 het volgende:
Hihihihi, gaan we morgen de hele dag met Tombo meehyperen?
Muis!quote:
Nee, dat was weer iets anders.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:20 schreef APK het volgende:
[..]
Was dat het akkefietje met de ovj?
Ja, stel!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je jezelf dan sekssssssssiejur voelt![]()
Of stel dat je die avond over de stoeprand struikelt en je knie bezeert en hij zegt 'Laat maar even kijken'.Bijvoorbeeld. Ik noem maar wat.
Ik was heul nog niet aan het hyperen tot ik hier keekquote:Op donderdag 30 september 2010 19:21 schreef Cat22 het volgende:
Hihihihi, gaan we morgen de hele dag met Tombo meehyperen?
Ah okeequote:Op donderdag 30 september 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je jezelf dan sekssssssssiejur voelt![]()
Of stel dat je die avond over de stoeprand struikelt en je knie bezeert en hij zegt 'Laat maar even kijken'.Bijvoorbeeld. Ik noem maar wat.
Omdat mannen niet van een pittig kort kapsel houden doorgaansquote:Op donderdag 30 september 2010 19:23 schreef APK het volgende:
Waarom ontharen vrouwen hun hoofd eigenlijk niet
Ach gosquote:Op donderdag 30 september 2010 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Muis!
Ook bij de Xenos in Venlo én in Roermond stad hebben ze geen grote Toblerone.![]()
I give up.En ga B&J eten.
Omdat mannen dat al doen. Vooral mannen op leeftijd, valt me op.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:23 schreef APK het volgende:
Waarom ontharen vrouwen hun hoofd eigenlijk niet
Ja!quote:
Ik doe helemaal geen kousen aan!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Daar hoef je heul geen sex voor te hebben om toch in dát soort situaaaaasies te komen.
Of er zit een splinter aan je stoelpoot en je haalt je kousen open. Da's nóg genanter als daar ongeschoren beentjes onder zitten. Zie, ik denk aan alles, gelukkig maar dat jullie mij hebben om je bij te staan op de dates. Geestelijk, dan
Nu wel, maar nu is er reclamequote:Op donderdag 30 september 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
Greys, zit je Boulevard te kijken???
Ach, ik had tijdens mijn slaap afgelopen nacht bijna sex met die Kelly van Big Brother.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:24 schreef tombolafan het volgende:
Omdat mannen niet van een pittig kort kapsel houden doorgaans
Wat dan wel?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe helemaal geen kousen aan!
Bij deze date is dat een minder groot probleem.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Daar hoef je heul geen sex voor te hebben om toch in dát soort situaaaaasies te komen.
Of er zit een splinter aan je stoelpoot en je haalt je kousen open. Da's nóg genanter als daar ongeschoren beentjes onder zitten. Zie, ik denk aan alles, gelukkig maar dat jullie mij hebben om je bij te staan op de dates. Geestelijk, dan
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, ik had tijdens mijn slaap afgelopen nacht bijna sex met die Kelly van Big Brother.
[ afbeelding ]
Wait, whut?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, ik had tijdens mijn slaap afgelopen nacht bijna sex met die Kelly van Big Brother.
[ afbeelding ]
Wat ik in Landal aan had!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dan wel?
Paint us tha picture!
Jaaaaaaaaa, er is er eentje die het snapt!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij deze date is dat een minder groot probleem.![]()
Oh, wacht, dan gaat hij VOELEN!![]()
Scheren alsof je leven er vanaf hangt Tombo!![]()
We zullen vanavond nog wat andere 'wat als' situaties schetsen en de oplossingen daarbij vast bedenkenquote:Als we jou toch niet hadden Greys.
Ik heb daar nog wel foto's van, ik ga ff kijkenquote:Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat ik in Landal aan had!
Moet ik het aandoen en een foto maken?
Slimquote:Op donderdag 30 september 2010 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe helemaal geen kousen aan!
Nick en Simon waren er, en mijn baas is er ookquote:Op donderdag 30 september 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu wel, maar nu is er reclame
Wat heb ik gemist?
Werk je voor Jeroen vd Boom?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nick en Simon waren er, en mijn baas is er ook
Da's niet goed voor haar spataderen hoor.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Slimik zou dingen als steunkousen pas op de 2e date vermelden. Moet je wel oppassen dat je niet teveel vocht in je pootjes krijgt de 1e date.
NOUHOU!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's niet goed voor haar spataderen hoor.
quote:
Nee klopt. Dadelijk springt er eentje en plopt door het drukverschil zo d'r glazen oog eruit.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's niet goed voor haar spataderen hoor.
Dat komt dan mooi samen.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NOUHOU!![]()
Ik ga nu eten, ik heb honger
Nee, dat ben ik.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee klopt. Dadelijk springt er eentje en plopt door het drukverschil zo d'r glazen oog eruit.
Glazen oog.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb anders geen spataderen gezien?
Lampje.quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat was weer iets anders.
()
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik werk mij de tiefus, begonnen ze vanmorgen opeens over targets te praten.
Leuk leuk leuk! Wanneer zien ze elkaar?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
N&S gemist!
Van alles gemist, want mijn zussie belde. Het is nog steeds dik aan met d'r internetliefde![]()
Vertel ; had jij sex op je 1ste date?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
N&S gemist!
Van alles gemist, want mijn zussie belde. Het is nog steeds dik aan met d'r internetliefde![]()
Geen ideequote:Op donderdag 30 september 2010 19:57 schreef Qwea het volgende:
tombo! tot hoelang zijn die lakens en deken zo goeikoop?
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee
Sowieso tot zaterdag lijkt me????
In december pas, want hij is nu nog in Afghanistanquote:Op donderdag 30 september 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk! Wanneer zien ze elkaar?
Hak. Tak. Oké, ik volg je weer!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vertel ; had jij sex op je 1ste date?
B stond dr echt zo bij van uhhhhh.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
N&S gemist!
Misschien wel langer joh! Maar ik kan zaterdag wel heen hoorquote:
Je zou zeggen dat hij sinds hij bij Boulevard komt wel wat meer mensen zou kennenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
B stond dr echt zo bij van uhhhhh.
Die kent echt nooit mensen
quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
Zo zit ik dus op een normale avond
[ afbeelding ]
Iek goa morgn of zoaterdoag eem veur joe bie de eksjon kieken!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja...
Vuilniszakken groot: 1,29
Vuilniszakken klein: 0,95
Allesreinigert 1ltr: 1,19
Bie de Liedl
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja...
Vuilniszakken groot: 1,29
Vuilniszakken klein: 0,95
Allesreinigert 1ltr: 1,19
Bie de Liedl
Ik ga nog ff bij de C1000 kijken, daar gaat de allersreinigert per 1,5 ltr en is volgens mij niet duur.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet er nog verder prijs onderzoek gedaan worden?
Nee, Sergio.quote:
Hier kijk, een hele todolist:quote:Op donderdag 30 september 2010 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Da's snel![]()
Ik maak de sink altijd shiny met chloor, hoef ik er zelf niet op te poetsen
Zo doe ik het ook altijdquote:Op donderdag 30 september 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier kijk, een hele todolist:
http://flylady.net/pages/FLYingLessons_Shine.asp
Hij is nu het uur aan het weken
Het hoeft niet altijd zo!quote:
Idd...dat wist ik.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd zo!
De eerste keer, en dan bijhouden
Altijd?quote:
Ik nuquote:
7 uur bij het restaurantquote:Op donderdag 30 september 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
Tombo, hoe laat ga je morgen? Hoe laat heb je afgesproken met je Mister Anoniem?
Misschien moet ik mijn afwas ook maar eens standaard in de teil zetten. Nu doe ik dat alleen bij onverwacht bezoek en verder staat het op het aanrecht te prijken.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik nuEn dan bijhouden
Zaterdag naar Ikea, een afwasteil halen voor onder de gootsteen voor de afwas, en inzetje voor de kast
Ik heb ook om 7 uur gereserveerd!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
7 uur bij het restaurantEn en en ik hoop dat de moeder van mijn oppasgezin op tijd thuis is
Ze zijn in staat te laat te komenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb ook om 7 uur gereserveerd!![]()
En duim dat moeder je niet laat zitten.
Nee nog niet, komt wel joh, relaxquote:Op donderdag 30 september 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
Heb je zijn mobiele nr eventueel Tombo, voor als je iets later komt?
Oh ik ben relax hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee nog niet, komt wel joh, relax
Nee, we doen zo blind mogelijkquote:Op donderdag 30 september 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ben relax hoor
Vroeg het me gewoon af, of jullie al aan het smsen waren
UIO SMSte mij.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, we doen zo blind mogelijk
Cast en UIO, die smsen![]()
Heb jij terug gesmst?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
UIO SMSte mij.![]()
Al voordat er sprake was van een date.
Echt he!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt plaatsvervangende schaamte met dat Oh Oh Cherso
Nee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De jeugd heeft de toekomst.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt plaatsvervangende schaamte met dat Oh Oh Cherso
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee!Meer dan 1 keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
2 keerquote:
xxx op het eind? [/sherlock]quote:
Je moet 'em wakker sms'en, vindt 'ie vast leuk.quote:
Ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
xxx op het eind? [/sherlock]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Doe nu maar niet alsof je niet op die spoilers hebt geklikt.quote:
Een X is een Xquote:Op donderdag 30 september 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe nu maar niet alsof je niet op die spoilers hebt geklikt.
"Zou jij sokken dragen als je geen voeten had?"quote:Op donderdag 30 september 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
"Ik kan niet voetballen, ik mag al blij zijn als ik mn haar kan kammen"
![]()
![]()
En dat van zo'n poppetjequote:Op donderdag 30 september 2010 22:07 schreef Qwea het volgende:
Ik ben kankerlam, beter ga je me keihard neuken
Die was ook leuk ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:07 schreef APK het volgende:
[..]
"Zou jij sokken dragen als je geen voeten had?"
Ja, alsof ie er niet op mag als ze nuchter isquote:Op donderdag 30 september 2010 22:07 schreef Qwea het volgende:
Ik ben kankerlam, beter ga je me keihard neuken
Zie je dat?quote:
Sekseh!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:09 schreef APK het volgende:
[..]
Zie je dat?
Zij kan haar neus aanraken met haar tong!
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
Ik heb haar toch gezien.
Dus het moet de lange tong zijn.
Ga jij eens gauw Anoniem5 bespringen begroeten.quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga douchen (ja ja, enzo...) En mn bed in
Veel plezier!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga douchen (ja ja, enzo...) En mn bed in
Ik vond die muziekjes bij dat gesex wel lolligquote:Op donderdag 30 september 2010 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het eigenlijk steeds minder grappig worden![]()
Ze zullen je er dankbaar voor zijn, volgende week!quote:Maar ik heb wel 1,5 kilo kalkoen gesneden voor de honden ondertussen, en de afwas gedaan
Ik volg zijn dobbelsteenavonturen al een poos en heb dus zelfs fillumkus van hem gezien.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
Cat, heb jij nou eigenlijk al gegluurd naar je date?
Ah okequote:Op donderdag 30 september 2010 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik volg zijn dobbelsteenavonturen al een poos en heb dus zelfs fillumkus van hem gezien.![]()
Trustquote:Nu moe.Bed!
Trust!
Grees, jij bent als een brace.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
Trust alvast oh-oh!
Q, heb je nog iets te liegen, op te biechten, een gedicht?
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:47 schreef oh-oh het volgende:Qutje ik weet dat jij dat beter kan
Wat romántisch!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Grees, jij bent als een brace.
Lang met hakken, door wie laat jij je pakken?
Grees, onze flexibele pees.
Dat is Grees.
Zoiets?
NIKS NIET. DICHTEN JIJquote:Op donderdag 30 september 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
Wacht ff hoor, huuuuuuuuuuuuu, zie RTL5
Wat zielig!
Qquote:
Ik ben tot tranen geroerd hoor.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:09 schreef Greys het volgende:
Godsamme Q, heb ik voor jan lul mijn best zitten doen?
Ieuw... Tussen je tenen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 07:14 schreef Rewimo het volgende:
MoggeIk hou niet van kattekots
's Morgens
Op een strategische plek
Waar je het niet ziet
![]()
Moet ik verdergaan?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:19 schreef Rewimo het volgende:
Ik had gelukkig slippers aan
Manmomenteelnietzolief vertelt me net dat ie denkt dat ik niet echt onder de indruk ben van zijn ziekte![]()
Goedemorgenquote:
Zwab jij weet wel hoe je een meisje in moet pakken hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 05:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een spongebob boxer over je spijkerbroek heen
Heel veel succes vandaag!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:36 schreef Pagan het volgende:
Vandaag onderzoekje en intake, dan naar huis. Maandagochtend weer melden + operatie, en als er geen complicaties zijn dinsdag wieder nach hause.
Alles is goed voorbereid, een goede vriendin van ons, tevens hondentrainster, komt op Strega en de rest passen.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt allemaal.![]()
Lekker hè, die kattenkots, dat doen ze hier nou nooit.Of een lijkje van het een of ander, liefst met de vulling er gedeeltelijk uit.
Dank je. Alles goed in het zuiden?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:40 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Succes Pagan!
Ik heb alle honden mee vandaag, en Kees loopt me toch al een partij te snollen hiero
Ja lekker zonnigquote:
Kalm aan hè!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:13 schreef Ynske het volgende:
moggeh
1 avondje thuis geweest, en mehn pijn aan mn poot. van t dingen zelf moeten doen en heen en weer hobbelen
@ pagan, sterkte
Whut! Dicht van de mist alhier, brrrr....quote:
Succes vandaag Pagan!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:36 schreef Pagan het volgende:
Vandaag onderzoekje en intake, dan naar huis. Maandagochtend weer melden + operatie, en als er geen complicaties zijn dinsdag wieder nach hause.
Alles is goed voorbereid, een goede vriendin van ons, tevens hondentrainster, komt op Strega en de rest passen.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt allemaal.![]()
Lekker hè, die kattenkots, dat doen ze hier nou nooit.Of een lijkje van het een of ander, liefst met de vulling er gedeeltelijk uit.
Eh, de grootste is 188kbquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:09 schreef Ynske het volgende:
rewimo, zou je mij een plezier willen doen en je foto;s wat kleiner neer te willen zetten?
Hier ook stralend blauwe lucht!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Die zwammen![]()
Hier is het al sinds 8 uur gewoon zo:
[ afbeelding ]
Let niet op die gekke kromming, ik had ff geen tijd om t goed te doen
t zal de breedte wel zijn, hier hangt ie steeds 3/4 geladen, en dan doet niets t meerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eh, de grootste is 188kbEn 700 breed.
De weersvoorspellingen voor volgende week zijn geloof ik ook heel goedquote:
Double check!quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Q
Een ode aan Q, waar te beginnen
Harde buitenkant, zacht van binnen
Gek op duikboten, door een ander geproduceerd
Gelukkig inmiddels van die hobby bekeerd
Die foto deed velen van ons verschieten
Toch laat ze ons ook vaak genieten
Tot slot nog een advies aan een ieder die dit mocht lezen
Wees lief tegen haar...
anders kon een stoep vol pizza's, hoeren, schuttingen en zand wel eens je voorland wezen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grace, er schuilt een groot poëet in je!
Ga je maandag naar Texel?quote:
Dit is zo'n leuke tijd van kittens, als ze rondwaggelen en alles ontdekken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Double check!![]()
Succes vandaag Pagan!
Ik zit nog in badjas op de bank, bedolven onder 5 kittens. Vandaag is hun eerste uitstapje.Moeder en tante sjouwen ergens in huis rond, lekker de pootjes strekken.
Ik heb altijd mooi weer op Texelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Ga je maandag naar Texel?![]()
Word heerlijk weer.
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Q
Een ode aan Q, waar te beginnen
Harde buitenkant, zacht van binnen
Gek op duikboten, door een ander geproduceerd
Gelukkig inmiddels van die hobby bekeerd
Die foto deed velen van ons verschieten
Toch laat ze ons ook vaak genieten
Tot slot nog een advies aan een ieder die dit mocht lezen
Wees lief tegen haar...
anders kon een stoep vol pizza's, hoeren, schuttingen en zand wel eens je voorland wezen.
Tuurlijk wel.quote:
Ik ga ook heus wel, maar al die verwachtingen hier... Trouwen, babies...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Tuurlijk wel
Wie je al wie anoniem 5 is?
ZE PRESSJURRRRR!!!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga ook heus wel, maar al die verwachtingen hier... Trouwen, babies...![]()
En ja, ik weet wie het is
Spannend!quote:
Ja, door Greysquote:
spannend!quote:
Die heeft het mailtje geschrveen, ik mocht het sturenquote:
Binnen een weekquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
spannend!
wanneer hoor je daar wat van?
FAILquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:36 schreef Greys het volgende:
Ik zal er over ophouden.
Voor zover dat binnen mijn mogelijkheden ligt
My thoughts exactly.quote:
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Binnen een weekik heb erin gezet dat het bod een week geldig is
Wie: Q en MM en Baloequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:43 schreef Rewimo het volgende:
Vertel eens wat meer over dat huis, Q![]()
Wie, wat, waar, hoe, wanneer, waarom en zo
Zie pm voor funda link.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil weten wat voor huis en waarom dat huis en zo
Pretty muchquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Is wel zenuwslopend natuurlijk!
Whehehehe aan een geheelonthouder als ik heb je niksquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:55 schreef Qwea het volgende:
Wil iemand vriendjes met me worden? Irl?en gaan we dan wel leuke dingen doen ook al kost het geld?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:57 schreef Muis006 het volgende:
Tombo, ik geef je 10 euro als je op die date bij anonymous op schoot gaat zitten en met je beste Amanda accent zegt: Smell my neck! It's me, it's my natural scent!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:57 schreef Muis006 het volgende:
Tombo, ik geef je 10 euro als je op die date bij anonymous op schoot gaat zitten en met je beste Amanda accent zegt: Smell my neck! It's me, it's my natural scent!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wie: Q en MM en Baloe
Wat: Een huis
Waar: In Nederland
Hoe: Centjes sparen -> huisje kopen
Wanneer: Q heeft net gemaild
Waarom: Een brief schrijven duurt zo lang en time is money
Ziet er goed uit joh! En naar een "echt" huis is sowieso tof, niet alleen voor Baloequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef Qwea het volgende:
Zie pm voor funda link.
We wonen nu in een flatje, en we willen een 1 gezins huis. Met name asap voor Baloe. Omdat ik beu ben dat hij moet traplopen wat niet goed voor hem is.
Mike wil perse in die wijk wonen (rustig) dus vandaar
truequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit joh! En naar een "echt" huis is sowieso tof, niet alleen voor Baloe
Had je die niet al?quote:
No wayquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:57 schreef Muis006 het volgende:
Mag ik ook?quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik las het eerst met een L ipv een D
Imagine my surprise.
Ziet er heel erg leuk uit!
Waar gáát dit over?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:22 schreef Qwea het volgende:
Jezus, ik ga echt zelfmoord plegen. Wat een drama om iets te doen met mensen zeg. Geen geld, geen geld, geen geld
AAAARGH
Jij was bang dat het over ons ging?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:49 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, je knierterige vrienden weer Q?
Nee, ik dacht dat ze heel graag iets wilde doen (zelf) maar geen geld had (zelf).quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij was bang dat het over ons ging?
Primaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:52 schreef Greys het volgende:
Tombo, 35 dekentjes en eh... 25 hoeslakens ofzo?
Kan ik een PMetje krijgen met je bankreknr en het totaalbedrag van die 35 + 25 stuks, zodat ik het vanavond even aan je kan overmaken vanaf de DTH rekening?
Vast wel, gewoon proppenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:54 schreef Greys het volgende:
Eens met de aantallen?
Krijg je dat allemaal mee?
Oh noesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:03 schreef Greys het volgende:
Ik werk maar tot half vier vandaag, hoezee
Dus dan kan ik Tombola nog even aanmoedigen
Tot straks
Tussen half 6 en 6quote:
jupquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:49 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, je knierterige vrienden weer Q?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat ze heel graag iets wilde doen (zelf) maar geen geld had (zelf).
Snapte er al geen ruk van
We zien elkaar van te vorenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Zie je elkaar van te voren al of moet je apart naar binnen en ontmoet elkaar pas int donker?
Daar moet ik nog iets over afspreken met mijn date.quote:
Wat is dan de lol van het " in het donker" gedeelte?quote:
Wanneer ga jij?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar moet ik nog iets over afspreken met mijn date.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |