...en omdat sommige bejaarden stoïcijns 100 blijven rijden.quote:Desbetreffende automobilisten zullen nog vaker en harder op de rem gaan omdat men niet ver genoeg vooruit kijkt.
Gelukkig stapt men van de ´bonnenquote´ af.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:36 schreef nattermann het volgende:
Eens, maar nu hebben de flitsflikkers wel minder inkomen om de staatskas mee te vullen.
Klopt, maar de 3poot zal vast wel langs de snelweg blijven staan.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Gelukkig stapt men van de ´bonnenquote´ af.
Heel goed, er zullen vast nog idioten blijven die nog harder rijden.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:38 schreef nattermann het volgende:
Klopt, maar de 3poot zal vast wel langs de snelweg blijven staan.
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:35 schreef Socios het volgende:
De toegestane maximumsnelheid op autosnelwegen gaat straks naar 130 km/u. Voor 1988 was deze nog 100 km/u. De snelheid die ik nog steeds rijd voor een rustig en evenwichtig verkeersbeeld. Al die opgefokte andere automobilisten mogen straks 130 km/u i.p.v. 120 km/u. Dat komt de verkeerssituatie op autosnelwegen niet ten goede. Desbetreffende automobilisten zullen nog vaker en harder op de rem gaan omdat men niet ver genoeg vooruit kijkt. Tevens is de maatregel niet goed voor het milieu.
Klopt, maar als ik dan met de auto ga is dat meestal ergens naartoe waar geen treinen komen of op een bepaald tijdstip niet (vaak ´s nachts). Die kán overigens heus wel harder dan 100 km/u, maar dat is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:39 schreef nattermann het volgende:
TS gaat bijna altijd met de trein.
Daar heeft Socios gelijk in. Hoe harder een auto gaat, hoe meer die uitstoot, maar dat snap je niet?quote:
Dat maakt niet uit. Morgen ga ik met een trein die 300 km/u per uur gaat. Als ik dezelfde rit met de auto zou maken zou dat veel milieuonvriendelijker zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:42 schreef xyzyx het volgende:
Mensen die zich aan de snelheid houden![]()
En treinen rijden toch ook 140 km/h.. wat slecht voor het milieu
Lang niet overal. En ook treinen zijn slecht voor het milieu.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:42 schreef xyzyx het volgende:
Mensen die zich aan de snelheid houden![]()
En treinen rijden toch ook 140 km/h.. wat slecht voor het milieu
Jij vind dat nergens voor nodig. Er zijn zat mensen die wel een nuttige invulling voor hun tijd hebben.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:41 schreef Socios het volgende:
Klopt, maar als ik dan met de auto ga is dat meestal ergens naartoe waar geen treinen komen of op een bepaald tijdstip niet (vaak ´s nachts). Die kán overigens heus wel harder dan 100 km/u, maar dat is nergens voor nodig.
Ja maar dat is toch niet slecht voor het milieu? Al dat gezeik tegenwoordig. Vroeger mochten we inderdaad maar 100 maar zelfs met 130 zijn auto's nu veel zuiniger dan dat ze toen met 100km/h waren. Bovendien geloof ik helemaal niet in dat CO2 geneuzel de hele tijd, dus daar lig ik wel op 1 lijn met de PVV.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Daar heeft Socios gelijk in. Hoe harder een auto gaat, hoe meer die uitstoot, maar dat snap je niet?
Men is echt niet ergens sneller als men 130 km/u rijdt i.p.v. 100 km/u. Helemaal niet door de drukte op de wegen.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:44 schreef Daniel1976 het volgende:
Jij vind dat nergens voor nodig. Er zijn zat mensen die wel een nuttige invulling voor hun tijd hebben.
Als ik 200 km/h rij met onze auto dan rijd hij nog zuiniger als een hummer hoor..quote:Op donderdag 30 september 2010 18:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Morgen ga ik met een trein die 300 km/u per uur gaat. Als ik dezelfde rit met de auto zou maken zou dat veel milieuonvriendelijker zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |