Tot uitstervens toe wegbezuinigdquote:Op donderdag 30 september 2010 17:03 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
google zegt: Uw zoekbewerking - paarsgespikkelde rondbuikkikker - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Twee keer tweederde meerderheid in beide kamers met verkiezingen ertussen. Volslagen onzinnig om dat in een regeerakkoord op te nemen terwijl je slechts 74 zetels achter je hebt in alleen de tweede kamer.quote:
Had van mij nog wel wat verder mogen gaan...quote:Op donderdag 30 september 2010 17:05 schreef Printerkabel het volgende:
Ik vind het een mooi akkoord.
Zolang een gedeelte van een uitzending, hoe klein dan ook live is mag er live in beeld staan.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er staat live, hoe live is dit![]()
Rutte & verhagen kijken echt zo
Ik had de reacties hier wel eens willen lezen als GroenLinks of D'66 of PvdA dit had voorgesteld.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:03 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Consumenten krijgen een opslag op hun energierekening, die het kabinet wil gebruiken om subsidies aan windmolens en zonne-energie te betalen.
Tis een beetje soft, vind je ook niet?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
Het is wel grappig, want ik zie geen daadwerkelijke bezuinigingen.
Heeft PVV toegegeven aan stufi-lening?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:06 schreef msnk het volgende:
StufiLoop 4k mis. Maar het had erger gekund, veel erger.
Qua immigratiestop heeft de pvv veel op moeten geven hoe leuk ze dit dan ook camoufleren. 12jaar krijg je toch alleen voor driedubbele moord ofzo...
Het gaat om de maximale straf die je kunt krijgen. Dan zit je al vrij snel op twaalf jaar als je flink tekeer gaat.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:06 schreef msnk het volgende:
StufiLoop 4k mis. Maar het had erger gekund, veel erger.
Qua immigratiestop heeft de pvv veel op moeten geven hoe leuk ze dit dan ook camoufleren. 12jaar krijg je toch alleen voor driedubbele moord ofzo...
Je zou als leraar maar een groep debielen in je klas hebben zitten. Alsof een leraar daadwerkelijk significante invloed heeft op de instroom en uitstroom van intellect.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:08 schreef ErikT het volgende:Prestatiebeloning voor leraren. Yes! Iemand moet dan gaan beoordelen wie een goede leraar is, en wie niet. Ge-ni-aal. Hierdoor zal het een stuk gezelliger worden op scholen. Lekker onmeetbare dingen gaan meten. En uiteraard consultants, die meer dan de MP verdienen, inhuren om dit te gaan doen.
Nationale politie ..... levert al ruim 100 miljoen op.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
Het is wel grappig, want ik zie geen daadwerkelijke bezuinigingen.
Dus doorbreken hangt samen met talent hebben?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:56 schreef koekjestrommeltje het volgende:
[..]
mooi toch, dan blijven de gemotiveerde kunstenaars over en die met talent breken door.
de rest van de bagger verdwijnt dus
De leerlingen mogen kiezen, docent van het jaarquote:Op donderdag 30 september 2010 17:08 schreef ErikT het volgende:
Prestatiebeloning voor leraren. Yes! Iemand moet dan gaan beoordelen wie een goede leraar is, en wie niet. Ge-ni-aal. Hierdoor zal het een stuk gezelliger worden op scholen. Lekker onmeetbare dingen gaan meten. En uiteraard consultants, die meer dan de MP verdienen, inhuren om dit te gaan doen.
Ik heb de post die jij heb ge-quote aangevuld.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik had de reacties hier wel eens willen lezen als GroenLinks of D'66 of PvdA dit had voorgesteld.
Maar die zouden dat nooit doen, want ze hebben betere ideeën. Zoals energiesubsidies zoals die er nu zijn voor bedrijven om te buigen.
Het is niet soft, het is eigenlijk compleet nietszeggend. Het hele akkoord = symboolpolitiek.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Tis een beetje soft, vind je ook niet?
Welkom terug, trouwens.
Dit kabinet is ook van het volk en mag toch namens ons beslissenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mag niet, is bezit van het hele volk en niet van de regering om mee te doen wat ze willen. Daarbij is op een schilderij als de Nachtwacht geen prijs te plakken..
Zo hey, 100 miljoen!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:09 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Nationale politie ..... levert al ruim 100 miljoen op.
Maar lees alle 66 pagina's eerst maar door
Vroeger gaven bepaalde scholen ook hogere cijfers om een betere positie te krijgen, dit is het zelfde, alleen nu op basis van leraren/klassenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je zou als leraar maar een groep debielen in je klas hebben zitten. Alsof een leraar daadwerkelijk significante invloed heeft op de instroom en uitstroom van intellect.
4e jaar wordt een leningquote:Op donderdag 30 september 2010 17:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heeft PVV toegegeven aan stufi-lening?
ga gewoon naar de financiele onderbouwing en daar kun je gewoon de bezuinigingen op een rijtje zienquote:Op donderdag 30 september 2010 17:09 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Nationale politie ..... levert al ruim 100 miljoen op.
Maar lees alle 66 pagina's eerst maar door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |