Volgens mij zit daar echt weinig marge in voor de mensen die dat krijgen.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik het wel begrepen, maar ik kan het mis hebben.
Al zouden werkgevers eens meer betalen kon dat prima. maar zolang er een flinke scheefgroei is tussen de uitgaven die dit land vraagt en de inkomsten is bijspringen door de overheid voor miljoenen mensen nodig.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:47 schreef capricia het volgende:
[..]
alsof iedereen zorgtoeslag heeft...hou toch gewoon eens je eigen broek op!
Uitholling van de corporaties, ze worden verplicht hun vermogen en inkomsten te verkopen. Dat houdt in dat op den duur de corporaties veel minder geld beschikbaar hebben voor hun taken.quote:Huurders van een corporatiewoning krijgen het recht hun woning tegen een redelijke
prijs te kopen.
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dsu je moet zo hard slaan dat hij zich er niks meer van kan herinneren.
een kaartje voor een festival zal idd verdubbelen in prijs, afgezien van de doorberekening van de subsidies die men niet meer kan krijgen.quote:
En dan juicht Wilders het toe dat er wordt gesneden in de Publieke Omroep, Jezus Christus op een stokkie.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:48 schreef Thomas B. het volgende:
Ah, SBS6 wil ook een vraagstellen: Meneer Verhagen, heeft u uw vrouw gemist de afgelopen dagen?? Het was zo druk he..
Eigenlijk is dat bizar. Op die evenementen komen gewoon belastingbetalers die voor de politie betaald hebben.quote:
volgens mij verkopen veel cooperaties al hele blokken huizen......quote:Op donderdag 30 september 2010 16:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Uitholling van de corporaties, ze worden verplicht hun vermogen en inkomsten te verkopen. Dat houdt in dat op den duur de corporaties veel minder geld beschikbaar hebben voor hun taken.
Veel dingen zijn goed , sommige dingen zoals zorgtoeslag minderen is niet goedquote:Op donderdag 30 september 2010 16:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hehe. Dat kan natuurlijk ook. Met het probleem als je niet hard genoeg slaat je nog meer de lul bent
![]()
Dit regeerakkoord
Tja, de vervuiler betaalt..quote:Op donderdag 30 september 2010 16:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat bizar. Op die evenementen komen gewoon belastingbetalers die voor de politie betaald hebben.
Ze hebben zo'n 15 miljard aan bezuinigingen op het oog, waarvan een substantieel deel onmogelijk zal blijken (voorbeeld: een groot deel van de bezuinigingen op ambtenaren).quote:Op donderdag 30 september 2010 16:49 schreef Nielsch het volgende:
Cool, m'n HRA blijft behouden!
Sorry Henk & Ingrid, jullie huren gaan omhoog, jullie huursubsidie omlaag en de zorgtoeslag ook!
Jammer dat er op sommige punten niet wordt doorgepakt: versoepeling ontslagrecht, beperking WW, afschaffen stufi... denk dat Rutte er zelfs bij Paars+ nog meer uit had kunnen slepen...
De studentenhuisvesters hebben best leuke appartementen in hun nieuwbouw, benieuwd of die daar ook onder vallen.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Uitholling van de corporaties, ze worden verplicht hun vermogen en inkomsten te verkopen. Dat houdt in dat op den duur de corporaties veel minder geld beschikbaar hebben voor hun taken.
Moeten ze wel eerst al die krakers eruit zien te krijgenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij verkopen veel cooperaties al hele blokken huizen......
Veel zitten er nu al in de problemen, dus dat wordt nog leuk.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:49 schreef Dagonet het volgende:
Einde van de kleine evenementen en de grote evenementen worden nog duurderquote:
bovendien genereert een beetje evenement bergen belasting...... bijvoorbeeld accijns op de alcohol. En moeten winkels nu ook extra gaan betalen voor politie op koopavonden.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat bizar. Op die evenementen komen gewoon belastingbetalers die voor de politie betaald hebben.
opzich mooi, maar de organisatie heeft vaak zelf geen invloed op de politie inzet. Evenementen als Pinkpop worden nu dus veel en veel duurderquote:
Ehm de vraag was gewoon inhoudelijk op het programma en niet wat JohnnyKnoxville schreef.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan juicht Wilders het toe dat er wordt gesneden in de Publieke Omroep, Jezus Christus op een stokkie.
Ik heb het regeer akkoord doorgenomen en de dingen die echt goed zijn heb ik nog niet op 1 hand kunnen tellen. Wat een faal akkoord. En zorgtoeslag minderen is inderdaad niet goed, maar niet onverwachtquote:Op donderdag 30 september 2010 16:50 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Veel dingen zijn goed , sommige dingen zoals zorgtoeslag minderen is niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |