Vroeger gaven bepaalde scholen ook hogere cijfers om een betere positie te krijgen, dit is het zelfde, alleen nu op basis van leraren/klassenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je zou als leraar maar een groep debielen in je klas hebben zitten. Alsof een leraar daadwerkelijk significante invloed heeft op de instroom en uitstroom van intellect.
4e jaar wordt een leningquote:Op donderdag 30 september 2010 17:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heeft PVV toegegeven aan stufi-lening?
ga gewoon naar de financiele onderbouwing en daar kun je gewoon de bezuinigingen op een rijtje zienquote:Op donderdag 30 september 2010 17:09 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Nationale politie ..... levert al ruim 100 miljoen op.
Maar lees alle 66 pagina's eerst maar door
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:11 schreef Stephan1237 het volgende:
Wie heeft zijn vingers al afgelikt zoals Rutte had gezegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Dat wordt lekker weinig huiswerk gevenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:09 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
De leerlingen mogen kiezen, docent van het jaar
En bij geschiedenis les lekker geschiedenis dvd'tjes kijken zoals 10.000 bcquote:Op donderdag 30 september 2010 17:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat wordt lekker weinig huiswerk geven
Bij InHolland waren de studenten zeer tevreden.......quote:Op donderdag 30 september 2010 17:08 schreef ErikT het volgende:
Prestatiebeloning voor leraren. Yes! Iemand moet dan gaan beoordelen wie een goede leraar is, en wie niet. Ge-ni-aal. Hierdoor zal het een stuk gezelliger worden op scholen. Lekker onmeetbare dingen gaan meten. En uiteraard consultants, die meer dan de MP verdienen, inhuren om dit te gaan doen.
Die kunnen ze meteen uitgeven aan afkoopsommen voor de (hoofd)commissarisen die er nu nog zitten.quote:
Haha!quote:Internet
Het kabinet bevordert een vrij en open internet.
Hadden wij het hier ook al over, waar trek je de grens?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:06 schreef alors het volgende:
Maar gaat het carnaval dan ook niet door? Of mag je je dan alleen niet meer als moslima met burka verkleden?
Benieuwd wat ze er van vinden. Maurice de Hond zal wel een peiling houden...quote:Op donderdag 30 september 2010 17:12 schreef dylany het volgende:
Goed nieuws voor de dieren?
Naast zedenpolitie en vreemdelingenpolitie als dit kabinet doorgaat dus ook dierenpolitie.
Tis een beetje mager, maar beperking van de huursubsidie, zorgtoeslag, het verhogen van de huren en het afblijven van de HRA...ja, daar lik ik mijn vingers bij af!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:11 schreef Stephan1237 het volgende:
Wie heeft zijn vingers al afgelikt zoals Rutte had gezegd?
Er komt een apart alarmnummer voor dieren in nood en dierenmishandeling waaraan ook de dierenambulance zal worden gekoppeld (bijvoorbeeld 1-1-4 “red een dier”).quote:Op donderdag 30 september 2010 17:12 schreef dylany het volgende:
Goed nieuws voor de dieren?
Naast zedenpolitie en vreemdelingenpolitie als dit kabinet doorgaat dus ook dierenpolitie.
Tja, whats in the name...quote:Op donderdag 30 september 2010 17:12 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze er van vinden. Maurice de Hond zal wel een peiling houden...
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:13 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er komt een apart alarmnummer voor dieren in nood en dierenmishandeling waaraan ook de dierenambulance zal worden gekoppeld (bijvoorbeeld 1-1-4 “red een dier”).
Want JIJ hebt een eigen huis en een hoog inkomen. Ik ook hoor, maar ik heb toch wel een beetje te doen met Henk en Ingrid....quote:Op donderdag 30 september 2010 17:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Tis een beetje mager, maar beperking van de huursubsidie, zorgtoeslag, het verhogen van de huren en het afblijven van de HRA...ja, daar lik ik mijn vingers bij af!
Even kijken. Huursubsidie: treft benedenmodaal. Zorgtoeslag: benedenmodaal. Hogere huren: benedenmodaal. HRA: ontziet bovenmodaal.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Tis een beetje mager, maar beperking van de huursubsidie, zorgtoeslag, het verhogen van de huren en het afblijven van de HRA...ja, daar lik ik mijn vingers bij af!
Dit is toch waar Henk en Ingrid op gestemd hebben?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:14 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Want JIJ hebt een eigen huis en een hoog inkomen. Ik ook hoor, maar ik heb toch wel een beetje te doen met Henk en Ingrid....
Frankrijk zal het goede voorbeeld geven.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:14 schreef Dagonet het volgende:
Hoe willen ze denaturalisatie trouwens gaan realiseren? Dat is namelijk een extra strafmaatregel die alleen op te leggen is aan mensen met dubbele nationaliteit en derhalve van huis uit discriminerend. Dan zijn er dus andere strafmaatregelen voor verschillende groepen mensen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |