Dat dus. Er is te veel vrijheid en te weinig echte inhoud. Ze kunnen iets opzoeken maar dingen onthouden en verbanden leggen lukt ze nietquote:Op donderdag 30 september 2010 16:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
HBO-ers moeten ook gestuurd worden hoor.![]()
En op de Uni kreeg ik ook een studiewijzer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Die wil ik ook!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:20 schreef DarkElf het volgende:
leve de nieuwe layout als er zoveel gepost wordt trouwens.
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:20 schreef DarkElf het volgende:
leve de nieuwe layout als er zoveel gepost wordt trouwens.
Ligt aan het referentiekader dat je gebruikt, maar het is gewoon niet zo zwart wit te stellen, op veel gebieden weten ze veel meer. Ze kunnen bijvoorbeeld minder goed exact rekenen (de kunstjes) maar leren veel meer om bijvoorbeeld te schatten, gevoel voor de cijfers zelf, wat praktisch wel heel zinvol is. Ze stampen minder feitjes, maar krijgen zaken meer in context aangeboden.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kijk eens naar kinderen op basischolen, die weten tegenwoordig echt minder dan wij vroeger. dat zie en hoor ik overal.
2x NEE!quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ligt aan het referentiekader dat je gebruikt, maar het is gewoon niet zo zwart wit te stellen, op veel gebieden weten ze veel meer. Ze kunnen bijvoorbeeld minder goed exact rekenen (de kunstjes) maar leren veel meer om bijvoorbeeld te schatten, gevoel voor de cijfers zelf, wat praktisch wel heel zinvol is. Ze stampen minder feitjes, maar krijgen zaken meer in context aangeboden.
Gevolg van keuzes in de wijze waarop en het soort stof dat we willen bieden, niet van de kwaliteit van de leerkracht en het betekent ook niet dat ze minder weten. Daarbij zitten de docenten tjokvol met zorgtaken omdat bijvoorbeeld lomscholen niet meer bestaan, waardoor er veel meer probleemkinderen in klassen zitten.
In 2001 gold dat nog ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:22 schreef DarkElf het volgende:
ach vroeger wilde je maar wat graag modje zijn
Oranje, Blanje, Blue.quote:
Tot zo!quote:
Jakkes. Daar gaat mijn eetlust.quote:
Daar gaat het toch niet om?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef DarkElf het volgende:
ja laten we anders gewoon eerst de rest van de wereld helpen en nederland maar laten aanmodderen... niets mis mee met jezelf helpen zodat je sterker komt te staan en daarna anderen beter kan helpen. en nee ik ben geen pvv aanhanger voor ik daarvan beschuldigd wordt
We hebben het ook zo slecht in dit land, we kunnen echt geen 0,1% missen voor landen waar mensen omdonderen van de honger.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef DarkElf het volgende:
ja laten we anders gewoon eerst de rest van de wereld helpen en nederland maar laten aanmodderen... niets mis mee met jezelf helpen zodat je sterker komt te staan en daarna anderen beter kan helpen. en nee ik ben geen pvv aanhanger voor ik daarvan beschuldigd wordt
wat? er blijft gewoon gesteund worden hoor. en de nederlander steunt zelf ook altijd al veel, kijk naar alle tvshows en hoeveel mensen geven.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We hebben het ook zo slecht in dit land, we kunnen echt geen 0,1% missen voor landen waar mensen omdonderen van de honger.
geylquote:Op donderdag 30 september 2010 16:29 schreef LieLie het volgende:
Nog even en Rutte en Verhagen gaan zoenen
je kunt dit gewoon zeggen hoor, ook al ben je wel pvv-aanhangerquote:Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef DarkElf het volgende:
als ik dat was zou ik dat heus wel zeggen maar dat ben ik niet, ik vind dat zij hele domme dingen zeggen en vindenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je kunt dit gewoon zeggen hoor, ook al ben je wel pvv-aanhanger
in verhouding met grotere landen geven wij heel veel. Aan de EU al t meest van de landenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat? er blijft gewoon gesteund worden hoor. en de nederlander steunt zelf ook altijd al veel, kijk naar alle tvshows en hoeveel mensen geven.
Ik ben gewoon tegen bezuinigen op ontwikkelingshulp. Bedenk liever hoe je het slim weg zet zodat je er als Nederland op lange termijn ook van kunt profiteren.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat? er blijft gewoon gesteund worden hoor. en de nederlander steunt zelf ook altijd al veel, kijk naar alle tvshows en hoeveel mensen geven.
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En wat een jeukerig oude jongens krentenbrood gehalte met die twee zeg
Daar zou je ook gewoon trots op kunnen zijn toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
in verhouding met grotere landen geven wij heel veel. Aan de EU al t meest van de landen
Ja, waarom moet dat dan meteen minder. De rest kan ook meer geven toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar zou je ook gewoon trots op kunnen zijn toch?
Die gaat wel heel erg lastig worden lijkt me inderdaadquote:Op donderdag 30 september 2010 16:35 schreef PdeHoog het volgende:
"De Tweede Kamer wordt teruggebracht van 150 naar 100 leden, de Eerste Kamer gaat van 75 naar 50 leden. Dat staat in het regeerakkoord van het nieuwe kabinet."
Ik moet lachenDat gaat ze volgens mij niet lukken zonder echt een hele forse meerderheid
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:34 schreef DarkElf het volgende:
Verhagen en Rutte sitting in a tree....
Huh? Waar staat dat? Dat kan helemaal niet toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:35 schreef PdeHoog het volgende:
"De Tweede Kamer wordt teruggebracht van 150 naar 100 leden, de Eerste Kamer gaat van 75 naar 50 leden. Dat staat in het regeerakkoord van het nieuwe kabinet."
Ik moet lachenDat gaat ze volgens mij niet lukken zonder echt een hele forse meerderheid
Jawel, maar dat betekent wel dat je het staatsrecht moet omvormen.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Huh? Waar staat dat? Dat kan helemaal niet toch?
er is niets mis met mensen opvangenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar qua immigratie. Gisteren kwam er een hele rare gast uit - volgens hem - Ulanbaatar tegenover me zitten om 1 uur 's nachts in de trein. Sprak geen Engels, geen Nederlands, geen Chinees, geen Russisch, en die moest naar Den Bosch. Maar de trein ging niet verder dan Eindhoven. Oh, en hij rook enorm naar bier.
Dan denk ik soms: wat doet zo'n man hier, hoe is hij hier terechtgekomen en wat kan hij in hemelsnaam bijdragen in Nederland?
Frontpagequote:Op donderdag 30 september 2010 16:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Huh? Waar staat dat? Dat kan helemaal niet toch?
Opvangen is niet loslaten in Nederland en kijken hoe hij halfdronken in een trein niet op z'n eindbestemming komtquote:Op donderdag 30 september 2010 16:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
er is niets mis met mensen opvangensterker nog, Nederland is in staat om dat te doen dus moet dat ook. Mensen die vluchten voor oorlog, vervolgd worden in hun eigen land, etc etc maar zomaar iedereen erin laten idd is gewoon niet handig. Dat is toch idd niet raar om te vinden?
nee idd. opvangen is helpen, steunen, laten integreren en daar moet degene die hier komt dus ook echt volle inzet voor hebben... en verder moet nederland ook eventueel helpen met terugkeerquote:Op donderdag 30 september 2010 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Opvangen is niet loslaten in Nederland en kijken hoe hij halfdronken in een trein niet op z'n eindbestemming komt
Volgens mij ook maar het staat er wel letterlijk:quote:Op donderdag 30 september 2010 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
En volgens mij vereist het een grondswetwijziging.
quote:Het kabinet komt met voorstellen tot vermindering van het aantal
volksvertegenwoordigers in gemeenteraden, waterschapsbesturen, provinciale staten
en de Staten-Generaal. Bij het aantal leden van de Tweede Kamer en de Eerste Kamer
gaat het om vermindering met een derde van elke Kamer.
Ach, ik ben tegen ontwikkelingshulp. Het heeft al die jaren niks opgeleverd behalve een slootje rijke dictators.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon tegen bezuinigen op ontwikkelingshulp.
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ach, ik ben tegen ontwikkelingshulp. Het heeft al die jaren niks opgeleverd behalve een slootje rijke dictators.
Wat ben je toch een lekker Elsevier napratend rechts mannetje.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:41 schreef Den_Haag het volgende:
Ach, ik ben tegen ontwikkelingshulp. Het heeft al die jaren niks opgeleverd behalve een slootje rijke dictators.
Nouja, hij stond in Roermond op het perron met spoorwegpolitie. Politie ziet mij, denkt: 'Oh, Aziaat'quote:Op donderdag 30 september 2010 16:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee idd. opvangen is helpen, steunen, laten integreren en daar moet degene die hier komt dus ook echt volle inzet voor hebben... en verder moet nederland ook eventueel helpen met terugkeer
Ah, ook het excuus om niets te geven aan goede doelen.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
thanxquote:Op donderdag 30 september 2010 16:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lekker Elsevier napratend rechts mannetje.![]()
onder dat mom wordt het toch verkocht?quote:Waarom zou ontwikkelingshulp ONS wat moeten opleveren?
Jup gaat dus om 2/3de meerderheid na de volgende verkiezingen. Ofwel in 2015 kan dat worden ingevoerd.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FrontpageEn volgens mij vereist het een grondswetwijziging.
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
goeie reactie, lekker onderbouwd ook
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:43 schreef Den_Haag het volgende:
onder dat mom wordt het toch verkocht?
ik hoef geen excuus, ik geef er gewoon niks aan. behalve dan het deel wat van mijn belastingcenten erin gegooid wordt.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah, ook het excuus om niets te geven aan goede doelen.
Ik wel, en daar voel ik me nog goed bij ookquote:Op donderdag 30 september 2010 16:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik hoef geen excuus, ik geef er gewoon niks aan. behalve dan het deel wat van mijn belastingcenten erin gegooid wordt.
en als met gaat rekenen komt men tot de slotsom dat dat niet zo is. Laatst nog een goed artikel op cnn van een aantal aanstormende Afrikaanse leiders. Ze baalden van de ontwikkelingshulp en hoe die samen met de leiders van hun eigen land de boel arm en dom hieldenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Het moet vooral de bevolking van de landen waar de hulp naartoe gaat iets aan verbetering opleveren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mohammedverschijningquote:Op donderdag 30 september 2010 16:47 schreef TAV74 het volgende:
Ah, de Islam komt nog weer even langs
Prima, laten we het dan niet van belastinggeld doen maar gewoon uit een eigen bijdrage aan een stichting voor ontwikkelingssamenwerking.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik wel, en daar voel ik me nog goed bij ook
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:47 schreef Den_Haag het volgende:
en als met gaat rekenen komt men tot de slotsom dat dat niet zo is. Laatst nog een goed artikel op cnn van een aantal aanstormende Afrikaanse leiders. Ze baalden van de ontwikkelingshulp en hoe die samen met de leiders van hun eigen land de boel arm en dom hieldenWe geven niet alleen aan Afrikaanse landen ontwikkelingshulp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja he? Viel mij ook al op. Je kunt er op wachten dat ie dingen gaat zeggen die R&V helemaal niet willen horen nu.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:49 schreef TAV74 het volgende:
Wilders kijk altijd wel wat dodelijk als er teksten over integratie langskomen.
Hobjequote:Op donderdag 30 september 2010 16:48 schreef MissHobje het volgende:
zo de verwaming staat aanwas het beu en had het koud
nee, ook nog ruslandquote:Op donderdag 30 september 2010 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
We geven niet alleen aan Afrikaanse landen ontwikkelingshulp.
jarenlang is ze van alles voorgekauwd... krijgen ze materieel en weet ik het... en dan verdwijnt de aandacht weer een beetje... die mensen proberen het verder zelf te doen, de trekker gaat kapot bijv. maar niemand heeft ze geleerd hoe ze die moeten onderhouden en binnen not time zijn ze terug bij af ...quote:Op donderdag 30 september 2010 16:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben het overigens een keer met DH eens, ik heb ook al wat artikelen gelezen waarbij telkens de conclusie is dat juist de ontwikkelingshulp zoals we die al decennia deden, ontwikkeling in derde wereldlanden heeft vertraagd.
Staat die clown er ook weer bij.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:54 schreef LieLie het volgende:
Ow, Powned mag nu ook bij de persconferentie zijn
Dat kan, ik kan het niet beoordelen omdat er diverser geluiden zijn en ik niet kan inschatten waar de waarheid ligt, maar waarom zou je er dan mee moeten stoppen? Zorg dan dat je anders gaat richten, want je kunt met geld ook een impuls geven die wel werkt.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben het overigens een keer met DH eens, ik heb ook al wat artikelen gelezen waarbij telkens de conclusie is dat juist de ontwikkelingshulp zoals we die al decennia deden, ontwikkeling in derde wereldlanden heeft vertraagd.
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:52 schreef Isabeau het volgende:
wow! wat leuk zegquote:Op donderdag 30 september 2010 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
Een vriendin van mij belde me net op: zwanger van een TWEELING![]()
![]()
Ja lees het boek van Boekestijn en je krijgt dat beeld zekerquote:Op donderdag 30 september 2010 16:52 schreef Isabeau het volgende:
Wat leukquote:Op donderdag 30 september 2010 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
Een vriendin van mij belde me net op: zwanger van een TWEELING![]()
![]()
Hm.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wow! wat leuk zeg
flinke kinderopvangrekening wordt dat
idd, veel beter dan geld die kant oppompen. leer de mensen een vak en ethiek.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex (wonende in een 'ontwikkelingsland' volgens Amerikaase criteria) heeft een jaar lang gratis studie op een goede Amerikaanse universiteit aangeboden gekregen van de Amerikaanse overheid. Dit is hetzelfde programma die de president van Geörgie (met Sandra Roelofs als vrouw) ook heeft gevolgd.
Het idee is niet alleen om de educatie te verhogen in zo'n land, maar ook om zulke mensen 'Westers denken' aan te leren, wat ze ten eerste zou moeten helpen hun land te helpen, en ten tweede hopen ze dan ook dat ze wanneer ze eenmaal in leidende posities zitten, ze wat makkelijker handel en politiek drijven met het Westen.
Dat vind ik goeie ontwikkelingshulpinvesteringen.
oh handigquote:Op donderdag 30 september 2010 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm.Ze is designer, dus die kids gaan mee het atelier in denk ik.
2500 en 500 dierenpolitiemensen.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:06 schreef Stereotomy het volgende:
12.000 extra verpleegkundigen, maar waar toveren we die vandaan
En 3000 extra agenten op straatda's in een stad als Eindhoven maar liefst 10 agenten extra ofzo?
Als je niet investeert in ontwikkelingshulp zal dat nog meer vluchtelingen opleveren dan nu al het geval isquote:Op donderdag 30 september 2010 16:41 schreef Den_Haag het volgende:
Oh. 8,5 agent en 1,5 dierenpolitiemanquote:Op donderdag 30 september 2010 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
2500 en 500 dierenpolitiemensen.
Ik ben bezorgd over de uitgaven voor Babi J. die 4 dagen gebruik moet maken van het KDVquote:Op donderdag 30 september 2010 17:01 schreef DarkElf het volgende:
flinke kinderopvangrekening wordt dat
eh verhouding is dan 7,5 - 1,5 toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh. 8,5 agent en 1,5 dierenpolitieman
FF, mogen jullie ook onbeperkt snacken aan noten in de fabriek, eigenlijk?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:07 schreef FutureFairytale het volgende:
bijna naar huis![]()
lekker rusten thuis en even in bed liggen want hoef pas om 22.45u de weg op richting Den Haag.
D_H, kom je ook naar 't Paard vnv? van 0u tot 3u
Je kunt altijd nog solliciteren voor die halve agentfunctie. Qua lengte voldoe je daar wel aan.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
Oh. 8,5 agent en 1,5 dierenpolitieman
jij kan anders wel dierenpolitieman wordenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog solliciteren voor die halve agentfunctie. Qua lengte voldoe je daar wel aan.
Is maar een verhoudingsindicatiequote:Op donderdag 30 september 2010 17:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eh verhouding is dan 7,5 - 1,5 toch?
pff haha als je even meldt dat je bv. een kilo (geroosterde) pijnboompitten mee naar huis neemt is het goed. als je het maar meldt.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
FF, mogen jullie ook onbeperkt snacken aan noten in de fabriek, eigenlijk?
Lekkerquote:Op donderdag 30 september 2010 17:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pff haha als je even meldt dat je bv. een kilo (geroosterde) pijnboompitten mee naar huis neemt is het goed. als je het maar meldt.
haha ik eet haast nooit noten uit de fabriek zelf. wel traktaties van klantenquote:
Zijn vers gebrande noten niet juist heel lekker?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ik eet haast nooit noten uit de fabriek zelf. wel traktaties van klanten
Dan ben ik ongeveer net terug. Kom ik in pak naar binnen?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:07 schreef FutureFairytale het volgende:
bijna naar huis![]()
lekker rusten thuis en even in bed liggen want hoef pas om 22.45u de weg op richting Den Haag.
D_H, kom je ook naar 't Paard vnv? van 0u tot 3u
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn vers gebrande noten niet juist heel lekker?
Goed zo, hopen dat ze snel wat concrete en behandelbare oorzaken gaan vinden!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:22 schreef Windigo het volgende:
Ik ben bij de dokter geweest, hij nam mijn klachten uiterst serieus. Hij gaat kijken of er schildklierproblematiek speelt, of ik een cortisol teveel heb, hoe het met mijn stresshormonen in het algemeen zit, of ik misschien een b12 tekort heb, of mijn organen goed functioneren etc.
Ook zegt hij dat als dat alles niet aan de orde is, duidelijk is dat er zowel fysieke als psychische belemmeringen zijn die een normaal afval-traject onmogelijk maken; waardoor ik in dat geval naar een speciale kliniek kan die gericht is op zowel het lichamelijke als het geestelijke met als doel beiden weer in balans te brengen.
Vooralsnog is zijn conclusie dat mijn lichaam momenteel al het vet opslaat omdat het in ''overlevingsstand'' staat vanwege de hoevelheid stress die ik de afgelopen 10 jaar heb moeten verwerken. Geen verassing, wel prettig om erkenning te krijgen. Hoe dan ook is zijn conclusie dat het waarschijnlijk niet aan mijn levensstijl ligt, maar aan stress.
Morgen bloedonderzoek.. Volgende week weet ik meer.
Vanavond gebakken aardappeltjes, salade van peer en geitenkaas en noten, en vegetarische balletjesquote:Op donderdag 30 september 2010 17:25 schreef DarkElf het volgende:
wat schaft jullie pot vanavond trouwens??
Nou, weer een stapje verder.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:22 schreef Windigo het volgende:
Ik ben bij de dokter geweest, hij nam mijn klachten uiterst serieus. Hij gaat kijken of er schildklierproblematiek speelt, of ik een cortisol teveel heb, hoe het met mijn stresshormonen in het algemeen zit, of ik misschien een b12 tekort heb, of mijn organen goed functioneren etc.
Ook zegt hij dat als dat alles niet aan de orde is, duidelijk is dat er zowel fysieke als psychische belemmeringen zijn die een normaal afval-traject onmogelijk maken; waardoor ik in dat geval naar een speciale kliniek kan die gericht is op zowel het lichamelijke als het geestelijke met als doel beiden weer in balans te brengen.
Vooralsnog is zijn conclusie dat mijn lichaam momenteel al het vet opslaat omdat het in ''overlevingsstand'' staat vanwege de hoevelheid stress die ik de afgelopen 10 jaar heb moeten verwerken. Geen verassing, wel prettig om erkenning te krijgen. Hoe dan ook is zijn conclusie dat het waarschijnlijk niet aan mijn levensstijl ligt, maar aan stress.
hopen dat ie lekker isquote:Op donderdag 30 september 2010 17:28 schreef TAV74 het volgende:
Oeh, en ik ben blij, hele mooi fles Douglas of Drumlanrig gekregen van SunEenmalige uitgave van een jonge Laphroaigh
Ik denk dat ik eens een klein flesje Whiskey bij de Gall & Gall ga aanschaffen. Gewoon om te proberen.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:28 schreef TAV74 het volgende:
Oeh, en ik ben blij, hele mooi fles Douglas of Drumlanrig gekregen van SunEenmalige uitgave van een jonge Laphroaigh
dat idd.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, weer een stapje verder.Ben benieuwd naar de uitslagen van de andere testen.
Bij gericht bloedonderzoek kunnen ze veel zien en weet je gelijk of er inderdaad lichamelijke oorzaken zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:22 schreef Windigo het volgende:
Mja, vodka vind ik niet zo spannend (gewoon alcoholsmaakje), rum is op zich ook wel leuk, maar whiskey, tja, omdat iedereen het hier drinkt ofzo.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:29 schreef DarkElf het volgende:
whisky is helemaal hot he? jullie meelopersoveral hebben mensen t er ineens over
Nee whiskyquote:Op donderdag 30 september 2010 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, vodka vind ik niet zo spannend (gewoon alcoholsmaakje), rum is op zich ook wel leuk, maar whiskey, tja, omdat iedereen het hier drinkt ofzo.
Ik zou dan een paar miniaturen kopen om eens een kleine proeverij te doen, beetje kijken waar je voorkeur ligt. En dan bijvoordeeld uit iedere streek eentje zodat je wat diversiteit hebt. Kijk naar P. sinds de proeverij bij ons, dat werkt echt goedquote:Op donderdag 30 september 2010 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eens een klein flesje Whiskey bij de Gall & Gall ga aanschaffen. Gewoon om te proberen.
wat zou je aanraden?![]()
is toch ook niet erg? zo kom je nog eens op ideetjesquote:Op donderdag 30 september 2010 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, vodka vind ik niet zo spannend (gewoon alcoholsmaakje), rum is op zich ook wel leuk, maar whiskey, tja, omdat iedereen het hier drinkt ofzo.
Ja, we gaan het zienquote:Op donderdag 30 september 2010 17:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij gericht bloedonderzoek kunnen ze veel zien en weet je gelijk of er inderdaad lichamelijke oorzaken zijn.
quote:
Hoe moet je proeven?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zou dan een paar miniaturen kopen om eens een kleine proeverij te doen, beetje kijken waar je voorkeur ligt. En dan bijvoordeeld uit iedere streek eentje zodat je wat diversiteit hebt. Kijk naar P. sinds de proeverij bij ons, dat werkt echt goed
Jup, of liever 2 slokjes en tussendoor wat water voor het neutraliseren.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe moet je proeven?Slokje dit, water en dan slokje dat?
Is die jonge Laphroaigh wel meer richting mijn smaak of nog steeds te jodium en zeewiersmakerig?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:28 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben blij dat het zo serieus wordt genomen, het is fijn om de erkenning te hebben dat de oorzaak waarschijnlijk buiten mij ligt. Die stress heb ik immers niet voor gekozen, en ik kan mn lichaam niet uit de stressreactie dwingen. Het is gewoon fijn om serieus genomen te wordenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh mooi zo Windigo, weer een stapje verder.. hopen dat ze je helemaal doorlichten en je verder kunnen helpen
Gewoon een voor een inderdaad, tussendoor water, eventueel wat brood. Ook goed ruiken hèquote:Op donderdag 30 september 2010 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe moet je proeven?Slokje dit, water en dan slokje dat?
Ik drink het ook pas een jaar of 30.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:29 schreef DarkElf het volgende:
whisky is helemaal hot he? jullie meelopersoveral hebben mensen t er ineens over
Ik denk dat ie voor jou nog te Islay is ja..quote:Op donderdag 30 september 2010 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Is die jonge Laphroaigh wel meer richting mijn smaak of nog steeds te jodium en zeewiersmakerig?
er zijn altijd uitzonderingenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik drink het ook pas een jaar of 30.
Ruiken kan ik wel.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gewoon een voor een inderdaad, tussendoor water, eventueel wat brood. Ook goed ruiken hè
Oké. In dat geval mag T. hem helemaal zelf opdrinken.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk dat ie voor jou nog te Islay is ja..
quote:Op donderdag 30 september 2010 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. In dat geval mag T. hem helemaal zelf opdrinken.
mede daarom denk ik dat een kleine proeverij voor jou erg leuk kan zijnquote:
Niet hier, dan gaat de hele zorgvuldig opgebouwde voorraad eraanquote:Op donderdag 30 september 2010 17:38 schreef borisz het volgende:
We moeten gewoon ergens een whisky meet organiseren.
En niet zo handig dat ze tegelijkertijd de huur privatiseren zodat je zeker weet dat de huren gigantisch gaan stijgen en/of ze heel veel woningen gaan verkopen zodat er geen huur meer overblijftquote:Op donderdag 30 september 2010 17:39 schreef Windigo het volgende:
Het kabinet wil het minimumloon verlagen, verder is het regeerakkoord veel socialer dan ik had durven dromen. Dat is het énige echt slechte punt dat ik heb kunnen ontdekken, en reuze aso omdat de HRA wel blijft bestaan. En dat moet werken stimuleren vanuit de bijstand
Oh ok, dat had ik niet gelezen. Joepie, vraag me af waar ik dat vandaan moet halen.. Maar goed zien we dan wel weerquote:Op donderdag 30 september 2010 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En niet zo handig dat ze tegelijkertijd de huur privatiseren zodat je zeker weet dat de huren gigantisch gaan stijgen en/of ze heel veel woningen gaan verkopen zodat er geen huur meer overblijftJa, er is goed over na gedacht
Lage huurprijzen? Waar staat dat dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind lage huurprijzen wel zo tof eik
Bij voetbal heb ik in ieder geval nog het gevoel dat de coach er meer verstand van heeft dan ikquote:Op donderdag 30 september 2010 17:42 schreef DarkElf het volgende:
politiek is al net als voetbal, alle mensen weten t beter
Ik denk dat er wat mensen aan de onderkant ook niet zo blij zijn met (letterlijke tekst van het akkoord):quote:Op donderdag 30 september 2010 17:39 schreef Windigo het volgende:
Het kabinet wil het minimumloon verlagen, verder is het regeerakkoord veel socialer dan ik had durven dromen. Dat is het énige echt slechte punt dat ik heb kunnen ontdekken, en reuze aso omdat de HRA wel blijft bestaan. En dat moet werken stimuleren vanuit de bijstand
quote:Het kabinet wil toe naar één regeling voor de onderkant van de arbeidsmarkt, die de WWB,
Wajong en de WSW hervormt. Hierdoor kunnen de gemeenten meer mensen laten
participeren, budgetten gerichter en effectiever inzetten en kosten besparen. Voor jongeren die
volledig en duurzaam arbeidsongeschikt zijn blijft de Wajong bestaan. Mensen met een
indicatie voor een beschutte werkplek houden toegang tot de WSW. Huidige WSW-ers
worden niet herkeurd en kunnen gewoon op hun WSW-werkplaats blijven werken.
Arbeidsgehandicapten met een beperkte verdiencapaciteit worden zoveel mogelijk via
loondispensatie aan de slag geholpen bij reguliere werkgevers. Voor deze groep is een
regeling voor begeleid werken beschikbaar, met loonaanvulling tot maximaal het wettelijk
minimumloon en persoonlijke voorzieningen (begeleiding, aanpassing werkplek). Overige
middelen voor re-integratie worden alleen nog selectief ingezet voor kwetsbare groepen op de
arbeidsmarkt.
In de WWB wordt de bijstand voor inwonenden afgeschaft en wordt de toets op het
partnerinkomen vervangen door een toets op het huishoudinkomen. Voor jongeren tot 27 jaar
geldt dat zij werken, leren of stage lopen. De voorwaarden en sancties voor jongeren tot 27
jaar die een beroep doen op de bijstand (Wet investeren Jongeren) worden aangescherpt.
Zolang men zich kan scholen, dient een beroep op studiefinanciering te worden gedaan; dat
gaat boven bijstand.
echt? dat vond ik nou niet duidelijk hoor afgelopen jaarquote:Op donderdag 30 september 2010 17:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bij voetbal heb ik in ieder geval nog het gevoel dat de coach er meer verstand van heeft dan ik
Ja, nergensquote:Op donderdag 30 september 2010 17:44 schreef Windigo het volgende:
[..]
Lage huurprijzen? Waar staat dat dan?
oh kijk nou uit, straks heb je een nieuwe dure hobby erbijquote:Op donderdag 30 september 2010 17:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga ff bij de Gall & Gall langs, kijken wat voor mini's ze hebben. Denk dat ik er 2 of 3 koop voorlopig eerst. Ook niet teveel uitgaves mogelijk eigenlijk nu.
Voel me net als de eerste keer dat ik naar de Douglas ging om geuren uit te proberen
Welk werkquote:Op donderdag 30 september 2010 17:10 schreef DarkElf het volgende:
jij kan anders wel dierenpolitieman wordenneem je xena mee naar je werk,heb je ook geen opvang nodig
Ik doe dat soms wel, ligt aan of ik het die iemand heel erg gunquote:Op donderdag 30 september 2010 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg, is het eigenlijk normaal dat je een kaartje stuurt als je weet dat iemand zwanger is? Of doe je dat alleen bij geboorte?
Normaal is even iemand op te bellen.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg, is het eigenlijk normaal dat je een kaartje stuurt als je weet dat iemand zwanger is? Of doe je dat alleen bij geboorte?
jaquote:Op donderdag 30 september 2010 17:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh kijk nou uit, straks heb je een nieuwe dure hobby erbij
je weet hoe het tav en Sun vergaat en P nu ook al
wel verschillende smaken nemen:quote:Op donderdag 30 september 2010 17:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga ff bij de Gall & Gall langs, kijken wat voor mini's ze hebben. Denk dat ik er 2 of 3 koop voorlopig eerst. Ook niet teveel uitgaves mogelijk eigenlijk nu.
Voel me net als de eerste keer dat ik naar de Douglas ging om geuren uit te proberen
Nee maar ja het kan wel erger dan dat. Ze schaffen tenminste de bijstand niet af, en het geldt alleen voor mensen die zich kúnnen laten scholen, die dus niet gehandicapt zijn of iets dergelijks.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat er wat mensen aan de onderkant ook niet zo blij zijn met (letterlijke tekst van het akkoord):
[..]
Hm, okquote:Op donderdag 30 september 2010 17:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik doe dat soms wel, ligt aan of ik het die iemand heel erg gun
Ze belden mij op.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Normaal is even iemand op te bellen.
Is leuk om te doen en zeker niet gekquote:Op donderdag 30 september 2010 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
Als het ongewenst is nietquote:Op donderdag 30 september 2010 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
Kan.. er zijn wel 'hoera er komt een kindje' kaarten te krijgenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ze schaffen de bijstand niet af, maar iemand op de radio vertelde & op de nos site staat dat het veel minder wordt ?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:47 schreef Windigo het volgende:
Nee maar ja het kan wel erger dan dat. Ze schaffen tenminste de bijstand niet af, en het geldt alleen voor mensen die zich kúnnen laten scholen, die dus niet gehandicapt zijn of iets dergelijks.
Wat leukquote:Op donderdag 30 september 2010 17:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
wel verschillende smaken nemen:
[ afbeelding ]
Ja, en een heel groot probleem dat niet opgelost wordt: werkgevers zitten vaak niet op mensen met een krasje te wachten....quote:Op donderdag 30 september 2010 17:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat er wat mensen aan de onderkant ook niet zo blij zijn met (letterlijke tekst van het akkoord):
[..]
Ik heb gelezen dat het minimumloon minder wordt, en daarmee de bijstand omdat dat is gekoppeld aan het miniumloon (70%) daarvan. Dat staat in het regeerakkoord dat ik net gelezen heb, en is inderdaad asociaal, als je bedenkt dat bijstand voor een alleenstaande van boven de 23 nu al 649 netto bedraagt.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze schaffen de bijstand niet af, maar iemand op de radio & op de nos site staat dat het minder wordt.
Wij konden alleen maar vinden dat het voor inwonenden afgeschaft wordt.
Wat een kloteregering al met al
Printen en meenemenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat leuk
[ afbeelding ]
grafieken![]()
Nee daar heb ik deze 2 weken ook al fijntjes achter mogen komenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en een heel groot probleem dat niet opgelost wordt: werkgevers zitten vaak niet op mensen met een krasje te wachten....
Brain crashquote:Op donderdag 30 september 2010 17:49 schreef DarkElf het volgende:
als ie dierenpolitieman is dus, dat stond er ook
FF is geen coachquote:Op donderdag 30 september 2010 17:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt? dat vond ik nou niet duidelijk hoor afgelopen jaar
Ben benieuwd met welke fles(jes) je terug komt.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ff naar de winkel, dranken kaartje kopen.
Bedankt voor de adviezen
![]()
Ik hou het zoveel mogelijk bij linksonder-kwadrant van die kaart met soms een uitstap naar rechtsboven.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:51 schreef borisz het volgende:
Ik ben begonnen met glenfiddich en glenlivet. Daarna Highland Park en over op Laphroigh![]()
Nu weer over naar een ander gedeelte van de kaart Aberlour 10.
Precies. En echt VVD mentaliteit, zwakkeren nog armer maken en rijkeren lekker hun gang laten gaanquote:Op donderdag 30 september 2010 17:50 schreef Windigo het volgende:
Ik heb gelezen dat het minimumloon minder wordt, en daarmee de bijstand omdat dat is gekoppeld aan het miniumloon (70%) daarvan. Dat staat in het regeerakkoord dat ik net gelezen heb, en is inderdaad asociaal, als je bedenkt dat bijstand voor een alleenstaande van boven de 23 nu al 649 netto bedraagt.
Uitgangspunt: als je niet werkt komt dat doordat je niet wilt. Alleen als je met je hoofd in een plastic zak loopt heb je kans dat je in de categorie niet kunnen valtquote:Op donderdag 30 september 2010 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Precies. En echt VVD mentaliteit, zwakkeren nog armer maken en rijkeren lekker hun gang laten gaan
Ik vind het nog veel erger voor werkenden die het minimumloon verdienen, dat vind ik inderdaad écht asociaal beleidquote:Op donderdag 30 september 2010 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Precies. En echt VVD mentaliteit, zwakkeren nog armer maken en rijkeren lekker hun gang laten gaan
Ongenuanceerd
Rechtsboven toch juist niet bij jou? En boven vooral niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou het zoveel mogelijk bij linksonder-kwadrant van die kaart met soms een uitstap naar rechtsboven.
Mijn ex-schoonzus met 2 tienerzonen staat elke dag in een taartenfabriek zich uit de naad te zwoegen en verdient het absolute minimumloonquote:Op donderdag 30 september 2010 17:54 schreef Windigo het volgende:
Ik vind het nog veel erger voor werkenden die het minimumloon verdienen, dat vind ik inderdaad écht asociaal beleid
Nou ja, met toeslagen etc blijft dat gewoon zo, alleen dan allebei nóg minderquote:Op donderdag 30 september 2010 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonzus met 2 tienerzonen staat elke dag in een taartenfabriek zich uit de naad te zwoegen en verdient het absolute minimumloonDa's geen pretje. Vooral niet als je bedenkt dat 2 tokkies die niet willen werken nu hetzelfde aan uitkering krijgen
Als het geen ziekte is, moet ik naar een therapie omdat de arts het volgende heeft gezegd:quote:Op donderdag 30 september 2010 18:10 schreef DarkElf het volgende:
dat weet je toch helemaal niet of het uberhaupt een ziekte is
Dat staat dan ook niet in mijn eerste post, dat het perse een ziekte is. Wel dat de dokter constateert dat ik chronische stress heb die sowieso behandelt moet worden. Dat is al geconstateerd vandaag. Da's ook niet gezond. Snap je?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:15 schreef DarkElf het volgende:
ik zeg nergens dat het 'maar een beetje stress ' is
ik zeg alleen dat je niet perse iets hoeft te hebben wat een ziekte is of chronisch..
Communiceer ik niet duidelijk ofzoquote:
Oké ik denk teveel, zit niet helemaal in mn normale doenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:22 schreef DarkElf het volgende:
je vraagt: snap je. ik zeg ja. wat is daar niet duidelijk aan?
Ja ik hoop het ook, voel me in ieder geval wel wat positiever omdat er iets aan gedaan kan wordenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:29 schreef Tezz het volgende:
Tralalala foto's!!!! (waarvan FF?? Dat heb ik dan weer even gemist....).
@ Windigo: sterkte ermee! Fijn dat je 'iets' meer weet, hopen dat het vervolg traject iets voor je doet.
Nou niet vieren, ik doe dit omdat ik best wel van slag ben van het bezoek van de dokter ook al is er nog geen conclusie, ik krijg tegenwoordig gewoon overal stress van. Heb het koud, ben moe en zit te trillen dus kan niet kokenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
Klinkt lekker Windigo! Even 'vieren' dat je de dokter achter de rug hebt?
Lekker!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Kleinste flesjes gehaald, want het moet niet de spuigaten uitlopen natuurlijk.
Een Jameson, Famous Grouse en een Ballentines 12 yearsIk probeer later wel single malts
I felt left out.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:38 schreef Isabeau het volgende:
Hey Steer, ga je je bij de Whisky-drinkers voegen?
Ben je er zo eenquote:
ooh wat goed dat je dus naar de dokter bent geweest! heel goed dat hij je nu verder gaat helpen en zou zomaar kunnen ja die 'overlevingsstand'. je hebt behoorlijk wat meegemaakt jij!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:22 schreef Windigo het volgende:
Jameson en FG zijn de type whiskies voor de slobberaarsquote:Op donderdag 30 september 2010 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Een Jameson, Famous Grouse en een Ballentines 12 yearsIk probeer later wel single malts
Je weet de helft nog nietquote:Op donderdag 30 september 2010 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh wat goed dat je dus naar de dokter bent geweest! heel goed dat hij je nu verder gaat helpen en zou zomaar kunnen ja die 'overlevingsstand'. je hebt behoorlijk wat meegemaakt jij!
Jameson is zacht, maar best een goede Whisky vind ik. FG vind ik veel minder.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Jameson en FG zijn de type whiskies voor de slobberaars. Wel redelijk spul
. Jameson gooi ik altijd in de Ierse koffie
Hmm, matig enthousiast over je keuzequote:Op donderdag 30 september 2010 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Een Jameson, Famous Grouse en een Ballantines 12 yearsIk probeer later wel single malts
Laat maar, teveel uitleg voor nodig als ik onze soepele gesprekken zo inschatquote:Op donderdag 30 september 2010 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh? waar heb je t over?
Je bedoelt de enige drie mini's die onze Gall & Gall had?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, matig enthousiast over je keuze
heerlijk troostvoer!!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:30 schreef Windigo het volgende:
Ik heb geen energie om te koken, dus het is california veggie pizza van NY Pizza geworden en een klein bakje ben & jerry's peace of cake. Zometeen op de bank met een filmpje en pizza
Maar hij moet nog bezorgd worden, duurt altijd lekker lang
Stap ik op de fiets en kom ik het brengen, goed?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:41 schreef Tezz het volgende:
Steer, als je het nu he-le-maal niet lekker vindt, ga je het dan toch opdrinken???
Haha! It's a deal!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stap ik op de fiets en kom ik het brengen, goed?
"Iets rokerigs, iets met turf, een Golferwhisky en nog iets wat er tusseninzit graag"quote:Op donderdag 30 september 2010 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bedoelt de enige drie mini's die onze Gall & Gall had?![]()
![]()
Ik moet me eerst zien uit te drukken in smaaktermen van whiskys. De assen smokey/delicate en rich/light wist ik nog niet. Dus ik kan dan net zo goed ergens beginnen.
oh een grap over dat ik geen verstand van voetbal heb.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Laat maar, teveel uitleg voor nodig als ik onze soepele gesprekken zo inschatNiets kwaads in ieder geval
Ja stom van hem he, ik post net dat ik behoefte heb aan DRANK! En een fietskoerier met whiskey in zijn tas zie ik natuurlijk wel zitten!quote:
Die hadden ze niet in mini's, alleen deze drie.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
"Iets rokerigs, iets met turf, een Golferwhisky en nog iets wat er tusseninzit graag"
Met uitgroei zie je er gedistigneerd uitquote:Op donderdag 30 september 2010 18:46 schreef Tezz het volgende:
Maar dat is trouwens helemaal niet zo'n goed plan Steer: jij verwacht Nigella en dan krijg je mij in een trainingsbroek met uitgroei in mijn haar
Slobberwhiskietjes dus.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Een Jameson, Famous Grouse en een Ballantines 12 yearsIk probeer later wel single malts
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:47 schreef TAV74 het volgende:
"Iets rokerigs, iets met turf, een Golferwhisky en nog iets wat er tusseninzit graag"
Stuur maar door.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:24 schreef FutureFairytale het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA DE FOTO"S ZIJN BINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Vat69?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
Die hadden ze niet in mini's, alleen deze drie.
Zal wel dat iets met een moeilijke naam en een cijfer in de aanbieding was. 12 EUR per liter, da's nog best goedkoop eigenlijk.
Lang leve H&M-online!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met uitgroei zie je er gedistigneerd uit
Ik vond je verhaal over shoppen met B zo leukHeeft ze nu wel genoeg kleertjes?
is die zo slecht ja? Ik vind hem ongeproefd helemaal ok omdat Nixon in Band of Brothers zich er de hele serie in klem zuiptquote:
Eigenlijk nog best goedkoop.... of misschien had ik in mijn hoofd dat zoiets veel duurder moest zijn?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:54 schreef golfer het volgende:
[..]
De GlenTalloch is nu ook in de aanbieding. Per liter 13,49.
Glen Talloch is een blend, die zijn sowieso een stuk goedkoper. Maar dan nog is hij goedkoopquote:Op donderdag 30 september 2010 18:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eigenlijk nog best goedkoop.... of misschien had ik in mijn hoofd dat zoiets veel duurder moest zijn?
GlenTalloch is mijn favoriete slobberwhisky, afgewisseld met de Famous Grouse en soms een Teachers.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:57 schreef Stereotomy het volgende:
Eigenlijk nog best goedkoop.... of misschien had ik in mijn hoofd dat zoiets veel duurder moest zijn?
Ik zat een uur geleden aan de rode wijn, had verwarming aan en had het koud, nu bloedheetquote:Op donderdag 30 september 2010 18:42 schreef Tezz het volgende:
Ik heb ook behoefte aan drank. En niet aan een wijntje, maar aan een flinke borrel.
(sommige vrouwen hebben trek in chocola tijdens 'those days' maar ik wil DRANK! )
Goeie tip! Heb het ook koud.. al staat mijn kop wel in brandquote:Op donderdag 30 september 2010 18:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik zat een uur geleden aan de rode wijn, had verwarming aan en had het koud, nu bloedheetmaargoed het hielp wel
Onderwerp?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:57 schreef Den_Haag het volgende:
op nyenrode
ook wel een leuke lezing voor jou Borisz.
Opvliegertje?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:59 schreef MissHobje het volgende:
Ik zat een uur geleden aan de rode wijn, had verwarming aan en had het koud, nu bloedheetmaargoed het hielp wel
`extra tip, met deze bovenstaande combi dan nog ff snel gaan stofzuigenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goeie tip! Heb het ook koud.. al staat mijn kop wel in brand
dat is niet te hopen, zou leuk zijn om ooit nog eens kindjes te krijgenquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
`extra tip, met deze bovenstaande combi dan nog ff snel gaan stofzuigenheb de deur maar even open gezet
Photobucket..quote:Op donderdag 30 september 2010 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:
waar kan ik een paar foto's het beste uploaden? ben nog nergens lid van
tinypic & Photobucket.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Picasa.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Mogen daar wel naaktfoto's?quote:
Nee hoor, hoeft niet! Gewoon uploaden en de link direct plakken in je berichtje hier. Klaar!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok en dan lid worden ofzo?
Wel handig als je makkelijk je foto's terug wilt vinden ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
http://tinypic.com/quote:Op donderdag 30 september 2010 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Is mooier, maar om mee door te linken en op fora mee te plaatsen (wat FF natuurlijk hier gaat doenquote:
Warm voetenbadje helpt dan prima!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goeie tip! Heb het ook koud.. al staat mijn kop wel in brand
Ikzelf gebruik ook al jarenlang Photobucket, B. gebruikt vooral Picasa.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Is mooier, maar om mee door te linken en op fora mee te plaatsen (wat FF natuurlijk hier gaat doen) werkt Photobucket handiger vind ik. De code staat al onder de foto's, hoef je verder niet meer naar te zoeken..
Na registratie kan je 5 foto's tegelijk uploadenquote:Op donderdag 30 september 2010 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:
url of e-mail? en ik kan daar maar 1 foto tegelijk
Hoe moet ik dat duiden? Ik moet als 47-jarige studiefinanciering aanvragen en daarvan leven? Kan ik dan stufi krijgen?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:44 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Tot 27 stond er toch Krak?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat duiden? Ik moet als 47-jarige studiefinanciering aanvragen en daarvan leven? Kan ik dan stufi krijgen?
Oh!quote:
Maakt de vraag natuurlijk niet minder relevant..quote:Op donderdag 30 september 2010 19:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh!![]()
Ik zit nog vol adrenaline van het sporten denk ik.
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh man.. vanavond weer bezoek.. 2x in een week is wel wat veel voor en INFJ hoor
Geeft niks, je kan heel goed doen alsof je geïnteresseerd bent.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh man.. vanavond weer bezoek.. 2x in een week is wel wat veel voor en INFJ hoor
ok ben bezig maar het gaat wel ff duren... ik heb een album. zie wel of het gaat lukken, hoop hetquote:Op donderdag 30 september 2010 19:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Na registratie kan je 5 foto's tegelijk uploaden
Och, als ze er eenmaal zijn vind ik het wel gezellig, ik ben dan alleen daarna dood op. En vanavond komen ze dus.. dus weinig tijd om uit te rusten want tijdens slaap na zo iets rust ik altijd maar matig uitquote:Op donderdag 30 september 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geeft niks, je kan heel goed doen alsof je geïnteresseerd bent.
En vanavond kun je dan uitrusten
morgen lekker rustig aan doenquote:Op donderdag 30 september 2010 19:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Och, als ze er eenmaal zijn vind ik het wel gezellig, ik ben dan alleen daarna dood op. En vanavond komen ze dus.. dus weinig tijd om uit te rusten want tijdens slaap na zo iets rust ik altijd maar matig uit![]()
Rustig aan doen op mijn werk??quote:Op donderdag 30 september 2010 19:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
morgen lekker rustig aan doen
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben best benieuwd hoe de foto's zijn geworden, FF
Haha ik ben ook zo gek op foto's... afgelopen weekend nog, met dat buffet wat ik had gemaakt. Zit ik om 2 uur 's nachts (hartstikke moe) nog foto's te uploaden, woehaha.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:13 schreef FutureFairytale het volgende:
potverdorie ik zou gaan slapen , krijg ik foto's
ooh ja werken sorry, ik werk niet op vrijdagquote:Op donderdag 30 september 2010 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Rustig aan doen op mijn werk??![]()
Gelukkig hoef ik toevallig morgen alleen de ochtend en zit ik 's middags een tijd in de trein naar Amsterdam. Dus komt het toevalligerwijze wel goed..
Dat wordt nog spannend jaquote:Op donderdag 30 september 2010 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh ja werken sorry, ik werk niet op vrijdag![]()
kijk je uit dat je de halte niet mist?
erg he... helemaal vol adrenaline.. niet kunnen slapen voor er foto's op de pc staanquote:Op donderdag 30 september 2010 19:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha ik ben ook zo gek op foto's... afgelopen weekend nog, met dat buffet wat ik had gemaakt. Zit ik om 2 uur 's nachts (hartstikke moe) nog foto's te uploaden, woehaha.
Vanilleijs met gecaramelliseerde noten en caramelswirlsquote:Op donderdag 30 september 2010 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Die B&J ken ik nog niet, Windigo, wat voor smaak ijs is het?
Ohja ik moet nog naar de videoland. De Ijsprijs van de postcodeloterij ophalenquote:Op donderdag 30 september 2010 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Die B&J ken ik nog niet, Windigo, wat voor smaak ijs is het?
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:20 schreef Windigo het volgende:
[..]
Vanilleijs met gecaramelliseerde noten en caramelswirlsZoet maar heerlijk. Ik kwam er achter omdat ze de verkeerde meegaven bij bezorgen
Gelukkig geen teleurstelling, vind m zelfs lekkerder dan peace of cake!
jalooeersssquote:Op donderdag 30 september 2010 19:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ohja ik moet nog naar de videoland. De Ijsprijs van de postcodeloterij ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |