Dat dus. Er is te veel vrijheid en te weinig echte inhoud. Ze kunnen iets opzoeken maar dingen onthouden en verbanden leggen lukt ze nietquote:Op donderdag 30 september 2010 16:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
HBO-ers moeten ook gestuurd worden hoor.![]()
En op de Uni kreeg ik ook een studiewijzer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Die wil ik ook!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:20 schreef DarkElf het volgende:
leve de nieuwe layout als er zoveel gepost wordt trouwens.
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:20 schreef DarkElf het volgende:
leve de nieuwe layout als er zoveel gepost wordt trouwens.
Ligt aan het referentiekader dat je gebruikt, maar het is gewoon niet zo zwart wit te stellen, op veel gebieden weten ze veel meer. Ze kunnen bijvoorbeeld minder goed exact rekenen (de kunstjes) maar leren veel meer om bijvoorbeeld te schatten, gevoel voor de cijfers zelf, wat praktisch wel heel zinvol is. Ze stampen minder feitjes, maar krijgen zaken meer in context aangeboden.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kijk eens naar kinderen op basischolen, die weten tegenwoordig echt minder dan wij vroeger. dat zie en hoor ik overal.
2x NEE!quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ligt aan het referentiekader dat je gebruikt, maar het is gewoon niet zo zwart wit te stellen, op veel gebieden weten ze veel meer. Ze kunnen bijvoorbeeld minder goed exact rekenen (de kunstjes) maar leren veel meer om bijvoorbeeld te schatten, gevoel voor de cijfers zelf, wat praktisch wel heel zinvol is. Ze stampen minder feitjes, maar krijgen zaken meer in context aangeboden.
Gevolg van keuzes in de wijze waarop en het soort stof dat we willen bieden, niet van de kwaliteit van de leerkracht en het betekent ook niet dat ze minder weten. Daarbij zitten de docenten tjokvol met zorgtaken omdat bijvoorbeeld lomscholen niet meer bestaan, waardoor er veel meer probleemkinderen in klassen zitten.
In 2001 gold dat nog ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:22 schreef DarkElf het volgende:
ach vroeger wilde je maar wat graag modje zijn
Oranje, Blanje, Blue.quote:
Tot zo!quote:
Jakkes. Daar gaat mijn eetlust.quote:
Daar gaat het toch niet om?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef DarkElf het volgende:
ja laten we anders gewoon eerst de rest van de wereld helpen en nederland maar laten aanmodderen... niets mis mee met jezelf helpen zodat je sterker komt te staan en daarna anderen beter kan helpen. en nee ik ben geen pvv aanhanger voor ik daarvan beschuldigd wordt
We hebben het ook zo slecht in dit land, we kunnen echt geen 0,1% missen voor landen waar mensen omdonderen van de honger.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef DarkElf het volgende:
ja laten we anders gewoon eerst de rest van de wereld helpen en nederland maar laten aanmodderen... niets mis mee met jezelf helpen zodat je sterker komt te staan en daarna anderen beter kan helpen. en nee ik ben geen pvv aanhanger voor ik daarvan beschuldigd wordt
wat? er blijft gewoon gesteund worden hoor. en de nederlander steunt zelf ook altijd al veel, kijk naar alle tvshows en hoeveel mensen geven.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We hebben het ook zo slecht in dit land, we kunnen echt geen 0,1% missen voor landen waar mensen omdonderen van de honger.
geylquote:Op donderdag 30 september 2010 16:29 schreef LieLie het volgende:
Nog even en Rutte en Verhagen gaan zoenen
je kunt dit gewoon zeggen hoor, ook al ben je wel pvv-aanhangerquote:Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef DarkElf het volgende:
als ik dat was zou ik dat heus wel zeggen maar dat ben ik niet, ik vind dat zij hele domme dingen zeggen en vindenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je kunt dit gewoon zeggen hoor, ook al ben je wel pvv-aanhanger
in verhouding met grotere landen geven wij heel veel. Aan de EU al t meest van de landenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat? er blijft gewoon gesteund worden hoor. en de nederlander steunt zelf ook altijd al veel, kijk naar alle tvshows en hoeveel mensen geven.
Ik ben gewoon tegen bezuinigen op ontwikkelingshulp. Bedenk liever hoe je het slim weg zet zodat je er als Nederland op lange termijn ook van kunt profiteren.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat? er blijft gewoon gesteund worden hoor. en de nederlander steunt zelf ook altijd al veel, kijk naar alle tvshows en hoeveel mensen geven.
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En wat een jeukerig oude jongens krentenbrood gehalte met die twee zeg
Daar zou je ook gewoon trots op kunnen zijn toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
in verhouding met grotere landen geven wij heel veel. Aan de EU al t meest van de landen
Ja, waarom moet dat dan meteen minder. De rest kan ook meer geven toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar zou je ook gewoon trots op kunnen zijn toch?
Die gaat wel heel erg lastig worden lijkt me inderdaadquote:Op donderdag 30 september 2010 16:35 schreef PdeHoog het volgende:
"De Tweede Kamer wordt teruggebracht van 150 naar 100 leden, de Eerste Kamer gaat van 75 naar 50 leden. Dat staat in het regeerakkoord van het nieuwe kabinet."
Ik moet lachenDat gaat ze volgens mij niet lukken zonder echt een hele forse meerderheid
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:34 schreef DarkElf het volgende:
Verhagen en Rutte sitting in a tree....
Huh? Waar staat dat? Dat kan helemaal niet toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:35 schreef PdeHoog het volgende:
"De Tweede Kamer wordt teruggebracht van 150 naar 100 leden, de Eerste Kamer gaat van 75 naar 50 leden. Dat staat in het regeerakkoord van het nieuwe kabinet."
Ik moet lachenDat gaat ze volgens mij niet lukken zonder echt een hele forse meerderheid
Jawel, maar dat betekent wel dat je het staatsrecht moet omvormen.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Huh? Waar staat dat? Dat kan helemaal niet toch?
er is niets mis met mensen opvangenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar qua immigratie. Gisteren kwam er een hele rare gast uit - volgens hem - Ulanbaatar tegenover me zitten om 1 uur 's nachts in de trein. Sprak geen Engels, geen Nederlands, geen Chinees, geen Russisch, en die moest naar Den Bosch. Maar de trein ging niet verder dan Eindhoven. Oh, en hij rook enorm naar bier.
Dan denk ik soms: wat doet zo'n man hier, hoe is hij hier terechtgekomen en wat kan hij in hemelsnaam bijdragen in Nederland?
Frontpagequote:Op donderdag 30 september 2010 16:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Huh? Waar staat dat? Dat kan helemaal niet toch?
Opvangen is niet loslaten in Nederland en kijken hoe hij halfdronken in een trein niet op z'n eindbestemming komtquote:Op donderdag 30 september 2010 16:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
er is niets mis met mensen opvangensterker nog, Nederland is in staat om dat te doen dus moet dat ook. Mensen die vluchten voor oorlog, vervolgd worden in hun eigen land, etc etc maar zomaar iedereen erin laten idd is gewoon niet handig. Dat is toch idd niet raar om te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |