Dat dus. Er is te veel vrijheid en te weinig echte inhoud. Ze kunnen iets opzoeken maar dingen onthouden en verbanden leggen lukt ze nietquote:Op donderdag 30 september 2010 16:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
HBO-ers moeten ook gestuurd worden hoor.![]()
En op de Uni kreeg ik ook een studiewijzer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Die wil ik ook!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:20 schreef DarkElf het volgende:
leve de nieuwe layout als er zoveel gepost wordt trouwens.
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:20 schreef DarkElf het volgende:
leve de nieuwe layout als er zoveel gepost wordt trouwens.
Ligt aan het referentiekader dat je gebruikt, maar het is gewoon niet zo zwart wit te stellen, op veel gebieden weten ze veel meer. Ze kunnen bijvoorbeeld minder goed exact rekenen (de kunstjes) maar leren veel meer om bijvoorbeeld te schatten, gevoel voor de cijfers zelf, wat praktisch wel heel zinvol is. Ze stampen minder feitjes, maar krijgen zaken meer in context aangeboden.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kijk eens naar kinderen op basischolen, die weten tegenwoordig echt minder dan wij vroeger. dat zie en hoor ik overal.
2x NEE!quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ligt aan het referentiekader dat je gebruikt, maar het is gewoon niet zo zwart wit te stellen, op veel gebieden weten ze veel meer. Ze kunnen bijvoorbeeld minder goed exact rekenen (de kunstjes) maar leren veel meer om bijvoorbeeld te schatten, gevoel voor de cijfers zelf, wat praktisch wel heel zinvol is. Ze stampen minder feitjes, maar krijgen zaken meer in context aangeboden.
Gevolg van keuzes in de wijze waarop en het soort stof dat we willen bieden, niet van de kwaliteit van de leerkracht en het betekent ook niet dat ze minder weten. Daarbij zitten de docenten tjokvol met zorgtaken omdat bijvoorbeeld lomscholen niet meer bestaan, waardoor er veel meer probleemkinderen in klassen zitten.
In 2001 gold dat nog ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:22 schreef DarkElf het volgende:
ach vroeger wilde je maar wat graag modje zijn
Oranje, Blanje, Blue.quote:
Tot zo!quote:
Jakkes. Daar gaat mijn eetlust.quote:
Daar gaat het toch niet om?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef DarkElf het volgende:
ja laten we anders gewoon eerst de rest van de wereld helpen en nederland maar laten aanmodderen... niets mis mee met jezelf helpen zodat je sterker komt te staan en daarna anderen beter kan helpen. en nee ik ben geen pvv aanhanger voor ik daarvan beschuldigd wordt
We hebben het ook zo slecht in dit land, we kunnen echt geen 0,1% missen voor landen waar mensen omdonderen van de honger.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef DarkElf het volgende:
ja laten we anders gewoon eerst de rest van de wereld helpen en nederland maar laten aanmodderen... niets mis mee met jezelf helpen zodat je sterker komt te staan en daarna anderen beter kan helpen. en nee ik ben geen pvv aanhanger voor ik daarvan beschuldigd wordt
wat? er blijft gewoon gesteund worden hoor. en de nederlander steunt zelf ook altijd al veel, kijk naar alle tvshows en hoeveel mensen geven.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We hebben het ook zo slecht in dit land, we kunnen echt geen 0,1% missen voor landen waar mensen omdonderen van de honger.
geylquote:Op donderdag 30 september 2010 16:29 schreef LieLie het volgende:
Nog even en Rutte en Verhagen gaan zoenen
je kunt dit gewoon zeggen hoor, ook al ben je wel pvv-aanhangerquote:Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef DarkElf het volgende:
als ik dat was zou ik dat heus wel zeggen maar dat ben ik niet, ik vind dat zij hele domme dingen zeggen en vindenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je kunt dit gewoon zeggen hoor, ook al ben je wel pvv-aanhanger
in verhouding met grotere landen geven wij heel veel. Aan de EU al t meest van de landenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat? er blijft gewoon gesteund worden hoor. en de nederlander steunt zelf ook altijd al veel, kijk naar alle tvshows en hoeveel mensen geven.
Ik ben gewoon tegen bezuinigen op ontwikkelingshulp. Bedenk liever hoe je het slim weg zet zodat je er als Nederland op lange termijn ook van kunt profiteren.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat? er blijft gewoon gesteund worden hoor. en de nederlander steunt zelf ook altijd al veel, kijk naar alle tvshows en hoeveel mensen geven.
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En wat een jeukerig oude jongens krentenbrood gehalte met die twee zeg
Daar zou je ook gewoon trots op kunnen zijn toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
in verhouding met grotere landen geven wij heel veel. Aan de EU al t meest van de landen
Ja, waarom moet dat dan meteen minder. De rest kan ook meer geven toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar zou je ook gewoon trots op kunnen zijn toch?
Die gaat wel heel erg lastig worden lijkt me inderdaadquote:Op donderdag 30 september 2010 16:35 schreef PdeHoog het volgende:
"De Tweede Kamer wordt teruggebracht van 150 naar 100 leden, de Eerste Kamer gaat van 75 naar 50 leden. Dat staat in het regeerakkoord van het nieuwe kabinet."
Ik moet lachenDat gaat ze volgens mij niet lukken zonder echt een hele forse meerderheid
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:34 schreef DarkElf het volgende:
Verhagen en Rutte sitting in a tree....
Huh? Waar staat dat? Dat kan helemaal niet toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:35 schreef PdeHoog het volgende:
"De Tweede Kamer wordt teruggebracht van 150 naar 100 leden, de Eerste Kamer gaat van 75 naar 50 leden. Dat staat in het regeerakkoord van het nieuwe kabinet."
Ik moet lachenDat gaat ze volgens mij niet lukken zonder echt een hele forse meerderheid
Jawel, maar dat betekent wel dat je het staatsrecht moet omvormen.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Huh? Waar staat dat? Dat kan helemaal niet toch?
er is niets mis met mensen opvangenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar qua immigratie. Gisteren kwam er een hele rare gast uit - volgens hem - Ulanbaatar tegenover me zitten om 1 uur 's nachts in de trein. Sprak geen Engels, geen Nederlands, geen Chinees, geen Russisch, en die moest naar Den Bosch. Maar de trein ging niet verder dan Eindhoven. Oh, en hij rook enorm naar bier.
Dan denk ik soms: wat doet zo'n man hier, hoe is hij hier terechtgekomen en wat kan hij in hemelsnaam bijdragen in Nederland?
Frontpagequote:Op donderdag 30 september 2010 16:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Huh? Waar staat dat? Dat kan helemaal niet toch?
Opvangen is niet loslaten in Nederland en kijken hoe hij halfdronken in een trein niet op z'n eindbestemming komtquote:Op donderdag 30 september 2010 16:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
er is niets mis met mensen opvangensterker nog, Nederland is in staat om dat te doen dus moet dat ook. Mensen die vluchten voor oorlog, vervolgd worden in hun eigen land, etc etc maar zomaar iedereen erin laten idd is gewoon niet handig. Dat is toch idd niet raar om te vinden?
nee idd. opvangen is helpen, steunen, laten integreren en daar moet degene die hier komt dus ook echt volle inzet voor hebben... en verder moet nederland ook eventueel helpen met terugkeerquote:Op donderdag 30 september 2010 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Opvangen is niet loslaten in Nederland en kijken hoe hij halfdronken in een trein niet op z'n eindbestemming komt
Volgens mij ook maar het staat er wel letterlijk:quote:Op donderdag 30 september 2010 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
En volgens mij vereist het een grondswetwijziging.
quote:Het kabinet komt met voorstellen tot vermindering van het aantal
volksvertegenwoordigers in gemeenteraden, waterschapsbesturen, provinciale staten
en de Staten-Generaal. Bij het aantal leden van de Tweede Kamer en de Eerste Kamer
gaat het om vermindering met een derde van elke Kamer.
Ach, ik ben tegen ontwikkelingshulp. Het heeft al die jaren niks opgeleverd behalve een slootje rijke dictators.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon tegen bezuinigen op ontwikkelingshulp.
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ach, ik ben tegen ontwikkelingshulp. Het heeft al die jaren niks opgeleverd behalve een slootje rijke dictators.
Wat ben je toch een lekker Elsevier napratend rechts mannetje.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:41 schreef Den_Haag het volgende:
Ach, ik ben tegen ontwikkelingshulp. Het heeft al die jaren niks opgeleverd behalve een slootje rijke dictators.
Nouja, hij stond in Roermond op het perron met spoorwegpolitie. Politie ziet mij, denkt: 'Oh, Aziaat'quote:Op donderdag 30 september 2010 16:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee idd. opvangen is helpen, steunen, laten integreren en daar moet degene die hier komt dus ook echt volle inzet voor hebben... en verder moet nederland ook eventueel helpen met terugkeer
Ah, ook het excuus om niets te geven aan goede doelen.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
thanxquote:Op donderdag 30 september 2010 16:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lekker Elsevier napratend rechts mannetje.![]()
onder dat mom wordt het toch verkocht?quote:Waarom zou ontwikkelingshulp ONS wat moeten opleveren?
Jup gaat dus om 2/3de meerderheid na de volgende verkiezingen. Ofwel in 2015 kan dat worden ingevoerd.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FrontpageEn volgens mij vereist het een grondswetwijziging.
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
goeie reactie, lekker onderbouwd ook
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:43 schreef Den_Haag het volgende:
onder dat mom wordt het toch verkocht?
ik hoef geen excuus, ik geef er gewoon niks aan. behalve dan het deel wat van mijn belastingcenten erin gegooid wordt.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah, ook het excuus om niets te geven aan goede doelen.
Ik wel, en daar voel ik me nog goed bij ookquote:Op donderdag 30 september 2010 16:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik hoef geen excuus, ik geef er gewoon niks aan. behalve dan het deel wat van mijn belastingcenten erin gegooid wordt.
en als met gaat rekenen komt men tot de slotsom dat dat niet zo is. Laatst nog een goed artikel op cnn van een aantal aanstormende Afrikaanse leiders. Ze baalden van de ontwikkelingshulp en hoe die samen met de leiders van hun eigen land de boel arm en dom hieldenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Het moet vooral de bevolking van de landen waar de hulp naartoe gaat iets aan verbetering opleveren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mohammedverschijningquote:Op donderdag 30 september 2010 16:47 schreef TAV74 het volgende:
Ah, de Islam komt nog weer even langs
Prima, laten we het dan niet van belastinggeld doen maar gewoon uit een eigen bijdrage aan een stichting voor ontwikkelingssamenwerking.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik wel, en daar voel ik me nog goed bij ook
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:47 schreef Den_Haag het volgende:
en als met gaat rekenen komt men tot de slotsom dat dat niet zo is. Laatst nog een goed artikel op cnn van een aantal aanstormende Afrikaanse leiders. Ze baalden van de ontwikkelingshulp en hoe die samen met de leiders van hun eigen land de boel arm en dom hieldenWe geven niet alleen aan Afrikaanse landen ontwikkelingshulp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja he? Viel mij ook al op. Je kunt er op wachten dat ie dingen gaat zeggen die R&V helemaal niet willen horen nu.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:49 schreef TAV74 het volgende:
Wilders kijk altijd wel wat dodelijk als er teksten over integratie langskomen.
Hobjequote:Op donderdag 30 september 2010 16:48 schreef MissHobje het volgende:
zo de verwaming staat aanwas het beu en had het koud
nee, ook nog ruslandquote:Op donderdag 30 september 2010 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
We geven niet alleen aan Afrikaanse landen ontwikkelingshulp.
jarenlang is ze van alles voorgekauwd... krijgen ze materieel en weet ik het... en dan verdwijnt de aandacht weer een beetje... die mensen proberen het verder zelf te doen, de trekker gaat kapot bijv. maar niemand heeft ze geleerd hoe ze die moeten onderhouden en binnen not time zijn ze terug bij af ...quote:Op donderdag 30 september 2010 16:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben het overigens een keer met DH eens, ik heb ook al wat artikelen gelezen waarbij telkens de conclusie is dat juist de ontwikkelingshulp zoals we die al decennia deden, ontwikkeling in derde wereldlanden heeft vertraagd.
Staat die clown er ook weer bij.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:54 schreef LieLie het volgende:
Ow, Powned mag nu ook bij de persconferentie zijn
Dat kan, ik kan het niet beoordelen omdat er diverser geluiden zijn en ik niet kan inschatten waar de waarheid ligt, maar waarom zou je er dan mee moeten stoppen? Zorg dan dat je anders gaat richten, want je kunt met geld ook een impuls geven die wel werkt.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben het overigens een keer met DH eens, ik heb ook al wat artikelen gelezen waarbij telkens de conclusie is dat juist de ontwikkelingshulp zoals we die al decennia deden, ontwikkeling in derde wereldlanden heeft vertraagd.
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:52 schreef Isabeau het volgende:
wow! wat leuk zegquote:Op donderdag 30 september 2010 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
Een vriendin van mij belde me net op: zwanger van een TWEELING![]()
![]()
Ja lees het boek van Boekestijn en je krijgt dat beeld zekerquote:Op donderdag 30 september 2010 16:52 schreef Isabeau het volgende:
Wat leukquote:Op donderdag 30 september 2010 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
Een vriendin van mij belde me net op: zwanger van een TWEELING![]()
![]()
Hm.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wow! wat leuk zeg
flinke kinderopvangrekening wordt dat
idd, veel beter dan geld die kant oppompen. leer de mensen een vak en ethiek.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex (wonende in een 'ontwikkelingsland' volgens Amerikaase criteria) heeft een jaar lang gratis studie op een goede Amerikaanse universiteit aangeboden gekregen van de Amerikaanse overheid. Dit is hetzelfde programma die de president van Geörgie (met Sandra Roelofs als vrouw) ook heeft gevolgd.
Het idee is niet alleen om de educatie te verhogen in zo'n land, maar ook om zulke mensen 'Westers denken' aan te leren, wat ze ten eerste zou moeten helpen hun land te helpen, en ten tweede hopen ze dan ook dat ze wanneer ze eenmaal in leidende posities zitten, ze wat makkelijker handel en politiek drijven met het Westen.
Dat vind ik goeie ontwikkelingshulpinvesteringen.
oh handigquote:Op donderdag 30 september 2010 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm.Ze is designer, dus die kids gaan mee het atelier in denk ik.
2500 en 500 dierenpolitiemensen.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:06 schreef Stereotomy het volgende:
12.000 extra verpleegkundigen, maar waar toveren we die vandaan
En 3000 extra agenten op straatda's in een stad als Eindhoven maar liefst 10 agenten extra ofzo?
Als je niet investeert in ontwikkelingshulp zal dat nog meer vluchtelingen opleveren dan nu al het geval isquote:Op donderdag 30 september 2010 16:41 schreef Den_Haag het volgende:
Oh. 8,5 agent en 1,5 dierenpolitiemanquote:Op donderdag 30 september 2010 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
2500 en 500 dierenpolitiemensen.
Ik ben bezorgd over de uitgaven voor Babi J. die 4 dagen gebruik moet maken van het KDVquote:Op donderdag 30 september 2010 17:01 schreef DarkElf het volgende:
flinke kinderopvangrekening wordt dat
eh verhouding is dan 7,5 - 1,5 toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh. 8,5 agent en 1,5 dierenpolitieman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |