Dan heb je een oude bron gevonden, want toen ik van Jr. beviel werkte dat idd wel zo, het was toen dus daardoor niet echt aantrekkelijk om pas met 36 weken met verlof te gaan, want als de baby te laat kwam had je pech, want de dagen gingen dan van je verlof na de bevalling af.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:04 schreef Troeta het volgende:
Wat?? En ik had dat nog opgezocht! Ik ga snel googlen!
Nou, ik vind niet echt dat het véél beter gaat, maar hij kan er in ieder geval wat beter mee omgaan. Maar thuis zijn met alledrie de kinderen is nog steeds veel te druk, dat kan hij maar een kwartiertje o.i.d. aan. We gaan nu proberen te regelen (dat moet ik vooral gewoon gaan doen) dat hij af en toe één op één aandacht kan geven zonder de andere meiden erbij, en bijv. even met ze apart kan gaan wandelen of buiten spelen ofzo. Zodat ze die broodnodige aandacht en liefde van papa niet missen... want dat schiet er nu vaak bij in (logisch).quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoe vind jij dat het gaat met hem? beter of slechter dan een paar weken geleden ? probeer hem er anders te van overtuigen dat je hem zo hard nodig hebt na je bevalling ... want hij kan wel dé IT-er van zijn werk zijn .. maar hij bovenal dé vader van zijn kinderen en dat is véle malen belangrijker dan jezelf in de nesten te werken op je werk en over een half jaar nog langer of misschien voorgoed uitgeschakeld te zijn ..
Oeh. Pfeiffer in combinatie met zwanger zijn. Dan is het niet zo gek dat je je zo brak voelt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:43 schreef DJMO het volgende:
net de bloeduitsalgen binnen: bezinking was omlaag gegaan, dat ging dus beter.. op de uitslag van de kinkhoest moest ik wachten: is die positief word ik gebeld want dat moet ook aan de GGD gemeld worden, en het is zeer goed mgelijk dat ik last heb van naweeen van pfeiffer (tis geen acute pfeiffer, maar er zijn antistoffen gevonden dus als dat drie maanden geleden is geweest heb ik daar (ook) nog last van. wellicht de reden dat ik me zo brak voel dus.![]()
</egopost>
Ah, dat zal het zijn dan ja, bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb je een oude bron gevonden, want toen ik van Jr. beviel werkte dat idd wel zo, het was toen dus daardoor niet echt aantrekkelijk om pas met 36 weken met verlof te gaan, want als de baby te laat kwam had je pech, want de dagen gingen dan van je verlof na de bevalling af.
Dat het nergens op sloeg en er een ongelijkheid ontstond die vooral in het nadeel was van degenen die langer doorwerkten, zijn ze kennelijk ook achtergekomen, en is dus gecorrigeerd.
Er is vorige week bloed geprikt maar vandaag moest ik er weer 5 inleveren zei ze vorige week.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:46 schreef Leandra het volgende:
Is er eerder al bloed geprikt Tally? Zodat ze je straks ook gelijk de uitslag van beide testen gecombineerd geven, of moet je nog bloed laten prikken?
Succes iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |