Dat heb ik ook als ik in de avond een wedstrijd gehad heb of hard heb getraind dan heb ik dat ook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij komt moeilijk in slaap geloof ik of niet? Ik zie altijd posts van jou die je gepost hebt om 2/3 uur 's nachts
Anyway, dat pompende adrenaline gevoel ken ik wel, kan vervelend zijn.. Douchen helpt bij mij meestal wel, alles van me af spoelen en vervolgens gewoon nog ff lekker chillen, tv kijken ofzo, iets rustigs..
Heb ik ook. Ze moet niet zo zeuren....quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:56 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb ook nog een vraag. Mijn schoonmoeder is Spaanse als we haar zien praat ze uiteraard Spaans een andere taal spreekt ze niet. Mijn Spaans is niet zo heel erg goed. Ik zit nu wel op les maar het gaat nog niet vloeiend zeg maar.
Ze is nu en beetje boos op mij omdat ik volgens haar het gesprek niet volg en er maar een beetje bijzit. Dat klopt ook wel. Als het teveel wordt want ze praat nogal veel en voor mij niet duidelijk dwaal ik met mijn hoofd af naar andere dingen en luister ik idd niet. Ook ben ik snel afgeleid.
Nu is mij bij mijn afgelopen bezoek aan Psyq ook gevraagd of ik last had van dromerigheid en snel afgeleid was, dit is eigenlijk mijn hele leven het geval.
Herkennen jullie dit ook?
Nu al slapen?quote:
Ik slaap meestal om half 11 al!quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:31 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nu al slapen?
Vanavond gaat het weer een latertje worden voor mij, nog lang geen zin om te slapen.
Nou het gaat er meer om dat ik naar andere dingen ga kijken ipv haar kant uit en dat het ongeïnteresseerd over komt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:19 schreef Denkbaar het volgende:
Zij spreekt alleen Spaans en is boos op jou omdat je het niet helemaal kan volgen?!
Zal ze dan misschien toch niet snappen.. Waarom wil ze zo graag dat jij interesse toont terwijl je dat niet bent? Dan wil ze een schoondochter die meer om beleefdheid geeft dan om integriteit imho..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:50 schreef CyclingGirl het volgende:
Ach al zou ze Nederlands praten dan heb ik het ook, daar ging het eigenlijk een beetje om. Ik heb nog geen diagnose dus ik ga haar ook nog niet vertellen wat er aan het handje is.
De huisarts van een collega schrijft haar Ritalin voor om niet te opgefokt te raken bij het stoppen met roken (ze heeft geen ADHD). Nou is dat een wat oudere vrouw die al loang bij dezelfde huisarts zit, misschien denkt hij dat ze een beetje ADHD heeft. Wellicht dat de afkickverschijnselen bij stoppen met roken ook met dopamine enzo te maken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:12 schreef Denkbaar het volgende:
ik doe amper een oog dichtWakker worden is wel goed te doen trouwens, dat dan weer wel
Psych zei wel dat stoppen met roken invloed heeft op de hoeveelheid methyfenidaat die je nodig hebt, weet iemand hier iets meer over?
Ik weet nu iig wel dat ontwenningsverschijnselen en rebounds ongeveer hetzelfde voelen, 'k wist afgelopen week dus niet of ik last had van afkicken of van rebounds![]()
Oké, vandaag weer gesprek gehad, en t is me iéts helderder uitgelegd dit keer.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:21 schreef Maartel het volgende:
Pfft, maar weer even een update, al weet ik inmiddels ook niet meer in welk topic ik thuishoor![]()
Na maanden onderzoek en gesprekken, en heel veel overleg in t team van t ziekenhuis is nu de 'conclusie' dat ik elementen van autisme, ADD, angststoornis én borderline hebEn dat ze me iig te kort zouden doen om maar één van die elementen als afzonderlijk probleem aan te pakken.
Plan van aanpak? Mijn spv-er wil samen met mij verder 'puzzelen' omdat ze ook geen pasklare oplossingen of geschikte behandelingen in gedachte heeft.. Opzich fijn dat ze er iig zo eerlijk in zijn, maar ondertussen ook gruwelijk frustrerend dat niemand kennelijk weet wat ik nou 'heb' en hoe/of ik er ooit vanaf kom
Ik wil verdorie gewoon één heldere diagnose met bijbehorende gebruiksaanwijzing![]()
Jij zou nu 2 dingen moeten doen:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:47 schreef Swiffer het volgende:
Ik ben vanmiddag mn Equasym vergeten en nu spam ik heel fok vol...
Kijk uit met die dubbele diagnose Asperger/ADHD. Ze dachten bij mij eerst asperger, en daarna pas ADHD.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oké, vandaag weer gesprek gehad, en t is me iéts helderder uitgelegd dit keer.
Ik heb iig Asperger en ADHD en een angststoornis, en daarnaast wat borderlinetrekjes die mogelijk uit die andere dingen voortkomen..
Nu klinkt t iig als een heldere (doch pittige) diagnose, en weet ik dat ik iig nog hier mag posten![]()
(Niet dat ik recent veel bijdraag behalve mijn eigen gespui)
Spuitrijger,.. euh ELF!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij zou nu 2 dingen moeten doen:
-Werken
-Met je luie reet in de griekse zon liggen.
Scheer je weg!
ADHD als excuss gebruikenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:52 schreef Swiffer het volgende:
Sorry, impulsief, komt door mn ADHD ! ()
*ik ben zelf btw een van de grootste taalnazi's die er bestaan.. en edit al mn posts 6x om mn spelvauten eruit te halen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |